19 Ara 2008

Ödüm Kopuyo

Var Mısın Yok Musun'a 50 Cent geliyormuş, amanın tutmayın beni! Hemen kendimi koltuğun altına atıp, o Türkiye'den gidene kadar bir daha çıkmamalıyım..

Ünlüymüş, zenginmiş, kızlar kul köleymiş... Ben anlamam, adamdan korkuyorum ya! Var mı daha ötesi? O nasıl bir siyahlıktır, o nasıl iri bir vücuttur, o nasıl korkunç bir surattır..

Bu program başladığında herkes bana katılsana diyordu, işim olmaz dedim.
En dandik malzemeden yapılmış, kötü bir maviye boyanmış aptal kutudan birşeyler hissedemeyeceğime göre yada numara yapamayacığıma ve orada olan herkesi kayıtsız şartsız çok ama çok sevemeyeceğime göre katılmanın bir anlamı yoktu. Üstelik kaç para kazanacağın da belli değil, üç kuruş için elalemin ağzına sakız olmaya değer mi?

Neyse işte, iyi ki de katılmamışım, mazallah seçilseydim eğer 50 Cent'le aynı stüdyoda mı olacaktım?

Kesin ödül falan istemiyorum der kaçardım..

En iyisi şu sıralar Kapalı Çarşı'ya falan da gitmeyeyim ben...

12 yorum:

PrimaRima dedi ki...

o dudaklar nasıl? ham yapar valla adamı...şeye benziyor hımm nasıl denir hani vardır ya bir dudağı yerde bi dudağı gökte, heh işte kel oglan masalındaki koca dudaklı deve..

uyuz cadı dedi ki...

ebru dimi? cidden yer adamı :)
gerçi bütün zenciler öyle, ama bunun rengi de çok koyu anacım.
ben bi tek will smith'i çok beğeniyorum, onun da karısı çirkin ama..

Aymen dedi ki...

görüyosun dimi arkidişim adam zengin olunca tip mip hiç önemli değil. 50 cent i yolda görsek suratına kimse bakmaz dimi hatta korkar kaçar.. muhahahahah:)))))

Sagır Kedi dedi ki...

Gitme Kapalı Çarşı'ya "50 Cents"yüzünden değil de yağmur yağıyor üstüne birde üşütüp gene hasta olacaksın:))Ya şimdi ben bu adamı blogumda kınadım kürk giydiği için:((Ben hiçbir şeyden korkmam havaları yok mu ayol ona bir "höööttt" derim korkar haaa:)))Bu arada kar efekti yapabildim hele şükür çok teşekkür ederim.

uyuz cadı dedi ki...

aymen aynen öyle ya, bazı kadınlar için (ki çoğunluklar) para olsun da ne olursa olsun..
gece görsem ödüm kopar, kaldı ki gündüz bile korkuyorum..

uyuz cadı dedi ki...

ben de tam mailini okuyodum, oldu mu sonunda.. sevindim :)

kürkte mi giyiyomuş? anacım giyer o, adamın ne biçim pırlantaları var tv de görmüştüm. bizdekiler minnacık, onun pırlantaları kafam kadar..
pis uyuz, kürk giyenleri Allah kürk etsin, ne diyim...

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Ya bende yaşadıklarınıbiliyorum ama çok şekerdi o gece ama. Hüzünlü gözleri :) Mafia babası bilyorsun 8 kurşun yedi direksiyondayken eşi kurtardı senelerdir kurşun geçirmez yelekler geziyor. Acun Digitürk'de Celeb Cribs ünlülerin evleri programında izlemiştim evinin görüntülerini almıştı o gece izlemediysen yazık olmuş diyeceğim süper ötesiydi şeker. Bu arada mailler vs birikmiş 23 kasımda yazıştık ya alınmam yalnış da anlamam anladın sen onu için rahat olsun öperim canım.

alis dedi ki...

O zaman ben sana 50 cent'in bilmemkaç kere silahla vurulup her defasında kurtulan 9 canlı gibi bir adam olduğunu hiç söylemiyim :)

sevnurboray dedi ki...

aaaa bi dakka ama adam çirkin evet kesinlikle de korkunç katılıyorum.Ama candy shop güzel şarkı yahu.Ben rock müzik severim ama o şarkıda resmen rnb tarzında elim kolum oynuyo tutamıyorum kendimi :)
buarada benim en yakışıklı zencüler:) sıralamam şöyle efenim:
1.Denzel Washington
2.Will Smith
3.Şuanda adını hatırlayamadığım zenci bir şarkıcı vardı.Şarkısında Monday,Thusday diyip duruyordu...
( çok açıklayıcı oldu değil mi? :-)

uyuz cadı dedi ki...

cw inan hakkında hiç bişey bilmiyorum. o gece de izlemedim, her haltı alkışlıyolar o programda sinirime dokunuyo..
herkesin acıları vardır tabi üzüldüm.

bu arada anlamana çok sevindim, benim için kıymetlisin biliyosun dimi?

uyuz cadı dedi ki...

alis, yok deme :))

uyuz cadı dedi ki...

sevnurcan, sen de bi karar veremedin anacım ne dinlediğine :))

listene ben de katıldım. ilk ikiyi alıyorum, will smith'i bir numara yapıyorum.. kalan üçüncüyü de hatırladım, adını unutmuşum ama. bi ara çok ünlüydü o, kaset maset yapmıyo artık galiba..