23 Ara 2008

Erikli'den Şikayetçiyim

Yeni evimize taşındığımızda nereden su alacağız diye araştırırken eşim yakınlarda biryer bulmuş, birkaç defa aldık ama tadı çeşme suyu gibiydi..

Ne yapsam dedim, Erikli'ye abone oldum. İstedim, geldi. İyi güzel, tadı hoş. Hem yemeklere de içme suyu kullandığımızdan hem de ben çok su içtiğimden zırt pırt istiyoruz.

Pazar günü de arkadaşım vardı, biz yemek hazırlarken (daha doğrusu Aycan hazırlayıp ben O'na bakarken) eşime 'su ister misin?' dedim. Saat 6-6 buçuk civarıydı.

Sonra gece oldu, uyuduk. Sabah 10 civarı su geldi, ben unutmuşum bile istediğimizi. 'Ben bunu kaç saat evvel istedim, almayacağım' dedim. Suyu getiren adam kapıda bana bağırdı ve tersledi. ''O zaman git üyeliğini iptal ettir bana bağlı senin burası'' falan dedi. Ben de tamam dedim, kapıyı kapatırken o hala bana kızıyordu.

Yarım saat sonra çok az daha kibar bir adam aradı, pazar günleri 6 da kapatıyorlarmış, sabah görmüş getirmişler.. Tamam onlar da haklı olabilir, kapalıysa nasıl getirsinler? Ama ben onların saat kaçta kapattığını bilmek zorunda mıyım? Üstelik istediğim saat geç değildi. O zaman bir uyarı çıksın ben siparişi verdiğimde, kapalıdır vs gibi. Ben salak salak bütün akşam su mu bekleyeceğim? Yada dışarı çıkacağım belki, beklemek zorunda mıyım?

Zaten abone olmadan evvel şikayetimvar.com'da okumuştum. Özellikle de bizim oturduğumuz semt ile ilgili şikayetler vardı.. Şimdi bu sabah başka bir yeri aradım, ablam oradan alıyor.
6-7 dakika içinde su gelmişti bile, hem de çok kibar biri tarafından, azarlanmadan..

Üstelik Erikli'den gelenler suyu kapı eşiğinden içeri bile bırakmıyorlar, asansörden indirdiği yerde kapının önüne bırakıveriyor. Ben tek başıma o kocaman şeyi nasıl içeriye götüreyim?

Parası da diğer sulardan çok daha fazla, anladık temiz ve güzel tadlı bir su. Ama sadece bununla bitmiyor, çalışanlarınızın da belirli bir terbiye seviyesinde olması lazım. Abone olurken iyiyiz, kötü hizmet verince abonelikten çıkarken azar işitiyoruz. Bu nasıl iş ben anlamadım..

Kimseye de tavsiye etmeyeceğim...

22 yorum:

ozlm dedi ki...

hımm.
üzüldüm böyle bir şey yaşamana. bende tam bir erikli hastasıyım başka suları içemiyorum hatta.
ama yazlıktaki erikli bayiisiyle benimde böyle bir iki problemim olmuştu. kafalarına göre zırp pırt zam yapıyorlardı, geç getiriyorlardı falan. merkezi aradım çok ilgilendiler, hemen uyarmışlar şubeyi. fiyatlar indi, bekleme süresi kısaldı.
10 senedir başka su içmiyorum bazen ilaçtan dolayı suyun tadı faklı çıkıyor arıyorum merkezi. hemen yeni şişe getiriyorlar. ben ara derim bir önce.

uyuz cadı dedi ki...

ozlm, aramak istemedim. sonuçta adam bana bağardı kapıda abuk subuk. bi de arayıp uğraşasım gelmedi, sorun sadece gecikme olsaydı eğer o zaman müşteri hizmetlerine söylerdim.. umurumda bile olmadı açıkçası, başka su mu yok memlekette?

Sagır Kedi dedi ki...

Erikli mi dedin vah sana geçmiş olsun.Ben ve annem de aynı hatayı yapmıştık Erikliye üye olmuştuk.Tadını da beğenmedim ayrıca geç geliyordu falan üyeliği iptal ettik.O arada yaz tatiline de gittik.Geldiğimizde başka bir şirkete abone olduk hala da onu kullanıyoruz.Yalnız o Erikli de tatilden geldiğimizde kapımıza geldi bir gün ben açtım dedim "almıyoruz artık iyi günler.."adam da üzerime yürüyüp "niye lan??" demez miiii!!! Bende üzerine yürüdüm "almıyoruz ya sen ne biçim konuşuyorsun terbiyesiz" diye girişmiştim adam tüymüştü.Çok sinir bozucuydu gerçekten:(((

uyuz cadı dedi ki...

aa size de mi oldu? valla eğer ki kapıma gelirlerse hiç hoş olmaz, tavsiye etmiyorum kendilerine..

Adsız dedi ki...

hmmm...bilirsin Lale'cim beni, eger orada ben olsaydim, kimseyi dinlemez, dalardim adama herhalde!? sonunda da hikaye ya hastanede ya da karakolda biterdi, muhahahaaa!!!!! bence en guzeli erikli'nin ana merkezini bul once, ardindan da ciddi ciddi ozellikle de sizin bolgenizdeki temsilciligi bi guzel yazili dilekce ile sikayet et canim. Birgun bi sikayet, yarin 1000 sikayet olur, unutma ;-)

asabi pire xxx

Magissa dedi ki...

Bize de "dinci" bir bodur geliyor, para ustu verirken eli annemin eline degerse diye parayi resmen firlatiyor veya havadan yere birakiyor. Eli degerse abdesti bozulurmus, manyak midir nedir. Karsisindaki anasi yasinda kadin.

Madem boyle bir endisesi var, calismasin bu iste kardesim. Zaten hayvan gibi pahalilandi, degistirmek istiyoruz biz de...

Haydins dedi ki...

Kesinlikle ara ve bayii sikayet et..Madem daha once boyle sikayetlerde okumussun demek ki onlarda ana firmayla konusmamislar.Bayiiligini iptal bile edebilirler..Bende zamaninda ici hos olmayan bir damacana geldiginde geri goturmesini istemistim ve sonucta azarlanmistim hemen ana firmayi aradim 2 tane bedava damacana su gonderdiler bana baska bir problemim olup olmadigini sordular ama ben cok kizdigimdan iptal etmistim uyeligimi..

alis dedi ki...

Uyuzcum ben Pınar'ı kullanıyorum, bayiisi nerede hiçbir fikrim yok çünkü merkezi bir numarayı arıyorsun, otomatik bir ses cevaplıyor, kaç şişe istiyorsan tuşluyorsun, yarım saat sonra su kapında. Adresini falan tel. numarandan anlıyorlar, tek tuşla sipariş anlayacağın. Geç saatte arayınca(mesela 9 gibi) "Şu an mesai saatleri dışındayız" diyor. Damacanayı ağzı lastikle bağlı şeffaf poşette getiriyorlar, poşeti çıkarınca tertemiz şişeyi mutfağına koyuyorsun, ha tabii eşikten içeri kadar onlar getiriyor. Suyu da çok güzel, tavsiye ederim :)
Not: Pınar'da falan çalışmıyorum, kendi kendilerini sevdirdiler böyle :)

uyuz cadı dedi ki...

haydins doğru diyosun ama hiç uğraşasım yok. zaten o kadar çok şikayet yazılmış ki, onları dikkate almamışlar benim bi taneyi mi sallicaklar diye düşünüyorum.. sonuçta böyle bir bir kaybediyolar müşterilerini..

uyuz cadı dedi ki...

asabi pire, sen olsan zaten düşünemiyorum.. o zaradaki kızı hala hatırlayıp gülüyorum :))

uyuz cadı dedi ki...

magissa hahaa, ne acayipmiş sizinki :))

uyuz cadı dedi ki...

alis teşekkür tavsiyen için, denicem. internetten bulurum numaralarını..

artık sana bi bayiilik verirler :P

Yeliz dedi ki...

lalecim, su bidonlarını genelde hepsi kapı girişinde bırakırlar bizlerde ya eşlerimizi bekleriz yada yuvarlayarak mutfağa götürürüz;) erikli pahalı sanırım bize yakın biryerlerde deyok zaten. mahallemizin sucusu aquaneti tercih ediyorum çok da memnunum sana yakın biryerler de varsa denemeni tavsiye ederim. bu arada eriklinin damacanası şu an ne kadar?

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim ben de yuvarlıyorum :) ama eşikten içeri sokmak zor oluyo, kaldırmak lazım. en azından onu yapabilirler. erikli 7 buçuktu ben alırken..

PrimaRima dedi ki...

Erikli suyun tadı iyi hoş ama hizmet kalitesi sıfır be uyuzcuğum.Nerden geliyr bunlara bu ukalalık ve kendilerinde her hakkı görebilme yetkisi.Almıyorsam almıyorumdur bu kadar.Terbiyesize bak.Şikayet et bencede.

Zeynep Zengin dedi ki...

Merhaba;

Erikli'ye gelen zamlardan bıkıp, yeni su arayışına girmiştim. Bir bloggerın tavsiyesi ile Kızılay su almaya başladık. Hem fiyatı uygun, hem tadı güzel, hemde vaktinde geliyor. Tavsiye ederim.

uyuz cadı dedi ki...

ebru ben bana mı denk geldi dedim ama geneli böyle galiba.. çeşitli web sitelerinde hep geç geldiğinden şikayet edilmiş.

zeynep, ben de kızılay su'ya geçtim.. ablam onu kullanıyordu. ve gerçekten 10 dakika bile olmadan geldiler. tadı da çok güzel, fiyatı da uygun..

a. gizem dedi ki...

kızılay su nun çok iyi olduğunu duymuştum bende lalecim :)
hadi bakalım, umarım bundan sonra sorun yaşamazsın :)

uyuz cadı dedi ki...

gizoş evet güzel bi su gerçekten. ablam kullanıyodu onu da, şimdilik memnunuz :)

missy dedi ki...

biz de eriklizedelerdeniz maalesef...sizin semt gene iyi, bizimkiler pazar günü çalışmıyorlar, full kapalı, illa gözün üstünde olacak bitiyor mu, ne kadar var?
ve sabah verdiğin sipariş akşama geliyor resmen, arayıp sorduğunda da ayrı bir fırça yiyorsun resmen
burnumuuzun dibindeki nestle'yi bıraktık, sırf erikli süper diye, bitirdiler resmen, pişman oldum, uyuz oldum:)) gene de vazgeçemedik ama yaaa...bizimki de salaklık galiba...

uyuz cadı dedi ki...

missy tadı gerçekten güzel. ama diğer sular da güzel, yani sonuçta hizmet kalitesi de önemli bence..

Adsız dedi ki...

erikli suda insanları kandırıyorlar agua turkadan doldurup insanlara erilki su diye satıyorlar ankardan ne içmeyi nede kimseye tvsiye etmiyorum tadıda güzel deyil