24 Ara 2008

Fatih Camii'si Kedileri İçin Çok Acil Yardım!

Fotoğrafa bakar mısınız?..


İçler acısı, yürekleri burkan, mideye ağrı saplayan, beni yine gözyaşlarına boğan, aklımı başımdan alan, sinirden üzüntüden vertigomu tetikleyen, başımı döndüren, insanlığımdan utandıran, yazarken bile hala ağlatan... Daha neler yazarım, ama gözyaşlarımdan yazdıklarımı da göremiyorum..

Burası bir caminin avlusu, fatih camii. O kadar büyük, geleni gideni bol olan bir yer..

Gidip namazını orada kılan, ibadetini eden herkes hiç mi görmüyorsunuz? Bu da ibadet değil mi? Allah'ın bizlere emanet ettiği canlara sahip çıkmak bu da sevap değil mi? Hem de en büyüğü... Her geçen 1 ytl bile verse bu hayvancıkların bir çoğu iyileşir, acı çekmez..

O kadar üzgünüm ki size anlatamam...


Lütfen, azıcık inancınız, azıcık sevginiz, azıcık vicdanınız varsa 5-10 ytl de olsa birşeyler yatırın bu hesaba, bu gece yastığa başınızı rahat koyamk için, ben insanın diyebilmek için, gerçekten sevap sahibi olabilmek için.. Artık ne için istiyorsanız onun için, ama lütfen lütfen biraz yardım edin..

Demişler ki;

"Whiskas,Goody ve Micho dışında herhangi bir mama markası olabilir.Bebek kedilerimiz kalmadığı için yetişkin kedi maması kullanıyoruz.Kurban bayramında atılan artıklar yüzınden parazit hastalıgı,kedi nezlesi,grip had safada ve onları klinige alıp tedavi ettirip artık bu işi bitirmek istiyoruz."
Kuru mama yardımı yapmak isteyenler benimle baglantı kurabilirlerse sevinirim.
fatihkedileri@gmail.com
maddi destek vermek isteyenler için
PETMANİA VETERİNER KLİNİĞİ
Barış mahallesi Atatürk Bulvarı Günes Apartmanı Arka Girişi Beylikdüzü İstanbul 212 873 93 23
MURAT AYTAÇ-ÖZGÜR ŞİMŞEK
garanti bankası florya şubesi ( 00407 )6699505 MURAT AYTAÇ
lütfen yollayacagınız yardımlarda FATİH CAMİİ'SİNDE BULUNAN KEDİLERİN TEDAVİSİ İÇİN diye belirtirseniz bir karışıkla karşılaşmayız
fatihkedileri@gmail.com a da makbuzlarınızı yollayabilirseniz hesabı kontrol etme olasılıgım da olur.ve boylelikle yapılan bagışlar normal hasta ödemelerine karışma gibi bır olay biter.Attıgınız her makbuz mailine cvp alamazsanız mail elime geçmemiştir lütfen buna dikkat edin
Bilgi alabilmek icin 533 341 26 25 - 555 858 79 30
-- FATİH CAMİİ GRUBU BADE ERGUVAN"


Kuru mama yardımı yapmak isterseniz www.arkadaspet.net adresinden promosyonlu ve size uygun fiyatlarla mama yardımı yapabilirsiniz. ''

not: sağırkedi, eğer sen olmasan bütün bunlardan hiç haberim olmayacak, hem duyarlılığın hem de gerçek bir insan olduğun için sana çok teşekkür ederim..

10 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

ben de üye olduğum sitede bu kediciklerin halini görmüştüm,bunun üzerine o civarda oturan arkadaşıma durumu anlattım o elinden geldiğince gidip su yemek vs götürüyor ama kediler hiç azalmıyor hatta fatih de tüm ara sokaklar kedi kaynıyor çok kötü durumları camidekiler inanın bir bölümü:(

uyuz cadı dedi ki...

ya çok üzüldüm. aslında insanların gelir ve eğitim düzeyine göre o semtlerdeki hayvanların durumu da değişiyo. mesela caddede heryerde su kapları ve kuru mamalar var, kediler şişko ve sağlıklı. her geçen seviyo. gayet mutlular. daha fakir semtlerde de millet kendine yiyecek ekmek bulamadığı için hayvanlar akıllarına bile gelmiyo.. ama tabaklarımızda kalanı bile versek, bi kaba su bile koysak o da çok güzel olurdu....

Sagır Kedi dedi ki...

canım duyarlı arkadaşım desteğin için teşekkür ederim.Ne yazık ki hastalıklar devam ediyor.Lanet soğuk havalarda pisicikler birbirine yapışmış ısınmaya çalışıyorlar.Kötü haber vermek istemezdim ama dün 2 ay bile olmayan gözleri oyulmuş kedi bıraktılar oraya allahsızların elleri kırılsın cehennemlik olsunlar!!!Veterinerler kısırlaştırmaya devam ediyorlar ama utanmazlar kedi bırakıyorlar oralara ee veterinerler ve gönüllüler daha ne yapsın..

uyuz cadı dedi ki...

of sağırkedi ya, çok kötü :((

elimizden geleni yapıcaz artık. eşim dün akşam görmüştü, şimdi de mail attım yatırıcak para. gidip yardım etmekte isterim, ama o manzarayı görürsem ne olurum bilmiyorum...

Sagır Kedi dedi ki...

Kötü olacaksan gitme..Eşinin duyarlılığını da takdir ediyorum.Ben h.sonu barınakta olacağım dönüşte Fatih'e bir bakacağım.Püff şimdiden fenalaştım vücudum buz kesildi:((güçlü olmam lazım..

a. gizem dedi ki...

ay lalecim yaaa
çok kotu oldum
birazdan eft yapayim hemen.
makbuzu da maillerine yollarım hatta her ay yollayabilsek keşke...
kuru mama falan

uyuz cadı dedi ki...

çok istiyorum sağır kedi, ama gerçekten fena olucam gidersem. yine de gidicem ama. çünkü buradan ağlayarak bi faydam olmaz..
eşim de çok seviyo hayvanları, yazık.. keşke daha fazlasını yapabilsek...

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, çok iyi olur.. keşke yollayabilsek.. elimden geldiğince yapıcam ben.

Merve dedi ki...

Walla bakmaya dayanamadım..Herhangi bir hayvana sahip degilim elimi kolaylıkla suremedim su gune kadar bir iki köpek dısında..ama onlara zarar gelmesini de hic istemem! içim acıdı :(( fatih bana çok uzak ama mama alınması ya da baska ihtiyacları için yardım etmek isterim..

uyuz cadı dedi ki...

merve ne yazık ki durumları çok kötü... hesap numarası var, oradan yardım yollayabilirsin. yada sağırkedi nickli arkadaşla iletişime geçebilirsin, o gidiyor yardım için..
http://sagirkedi.blogspot.com

gitmeye ben de gidemiyorum açıkçası, dayanamam çünkü.. para yardımı yaptım, bir şekilde faydamız dokunabilir gitmeden de...