24 Ara 2008

Hala Taksi Sevmiyorum

Geçen gün Aycan'la buluştuk. Biraz dolaştıktan sonra bizim eve gidiyorduk, çok yorulduğumuz için taksiye bindik, yolda erkeklerin (aycanın'ın eniştesi) evden çıkmaması hakkında sohbet ediyorduk.
Taksici aynadan bakıp ''naaapsın ablaaaa? siz bekarsınız herhalde bekara karı boşamak kolaay! adam evde otursa kabahat dışarı çıkssa kabahat'' dedi.
İkimiz de kaldık, birbirimize baktık
(ben farkında değilim ama gözlerimi kocaman açıp tek kaşımı kaldırmışım), sinirli bir şekilde 'efendim?!' dedim, adam devam etti 'sokaklarda mı dolaşsın adam naapsın?!' dedi..

Aptal! Bir kere sen o konuştuğumuz kişiyi tanıyor musun bu biiirr, sana ne bu ikii, biz karısını da alsın çıksın diyoruz çapkınlık yapsın değil bu üüüüç, sana ters ters baktım anlamadın hala mal mala konuştun bu dööört..
Aycan da 'e biraz çıksın' dedi, zavallı O da anlayamadı ki ne olduğunu..

Neyse sonra ben önünden geçtiğimiz bir sokakta baktığımız bir evi anlatmaya başladım. Yatak odasının ortasında kocaman bir kolon vardı, ve kirası da o eve göre çok pahalıydı. Daha Aycan ağzını açamadan şöför yine 'bi de bir milyar isterler dimi ablaaa? bu ülkede o parayı kazanamayan kaç kişi var hiç düşünmezleer' dedi.

Bense 'ee biz uygun bir yerde inelim'' dedim..

Anlıyorum, taksicisin bütün gün canın sıkılıyor konuşmak istiyorsun ama böyle daan diye konuya dalınmaz ki canım.. Sana ne biz ne konuşuyorsak konuşuyoruz, derdi sana mı düştü?
Eşim olsaydı derin bir sohbete dalardınız, ama ben az kalsın sana dalacaktım...

19 yorum:

perikizi dedi ki...

Genellikle yorum yapmayı seviyorlar.Ben taksiye bindiğimde soför sessizle korkuyorum ulan bana tecavüz mü edicek yoksa diye.Artık sustuklarında ters giden bişey var diye düşünrü oldum.Okadar alışılageldik oldu lafa atlamaları:)

n@zo dedi ki...

N'apsın be Lale. Adamcağız alışmış, milletin muhabbetine ortak olmaya. Sorumlu hissediyor kendini fikir beyan etme konusunda :p

claire dedi ki...

Ama adam çok komikti be Lale :p Ben kızamadım böyle,bir sevimli geldi bana. Gerci lafa girmesi hoş değildi ama neyse..

uyuz cadı dedi ki...

perikızı sende de mi var tecavüz pisişikliği? ben de korkarım hep :)

nazo, karışmasınlar ya. cidden canı sıkılıyodur ama bana ne yani.. sanki sorduk ona :)

aycan senin adamı sevdiğin belliydi zaten, pek bi iyi davrandın :)

ozlm dedi ki...

ben de bir gün abim burnundan ameliyat olmuş.
apar topar eve dönüyorum ona bir kaç parça eşya almak için. bekledim bekledim zar zor buldum bir taksi.
adam bir müddet sonra başladı. -hastanızmı var
-evet!
-geçmiş olsun
-sağolun
-öğrencimisiniz
-(haydaaa)hayır
çalışıyormusunuz
-(e sanane) hayır
-eee
-ya ben pek havamda değilim konuşmadan gidibilirmiyiz mümkünse.
-(muhtemelen) %*?&+#$,
ki arada sohbet de ederim yani ama o baymıştı ilk dakkadan...

PrimaRima dedi ki...

:)yorum yok sebebini sormaa:)

Girls-on-blog dedi ki...

Ya gecen beni de bir taksici 10 dakikalik yolda...1.Nadide Sultan'a (Hayir koca meme filan da degilim)
2. Hale soygaziye 3. Funda Arar'a benzetti...bi de muhhabet acti...ben tirstim...evli misin diye sordu ben de evet evet:P Cocuk var mi..var var allah bagislarsa...sen bankaci misin abla sirkette mi calisiyosun...sirket sirket...tamamen yalandan olusan seklinde bir diyolog yasadim ve tirstigim icin de erken erken inip yurumek zorunda kaldim Lalecim:))
Etmesinler bizimle muhabbet filan be...

Sagır Kedi dedi ki...

Ya bu taksici komik birine benziyor ama bende sevmem öyle lafa girenleri sanki siz ona konuş mu dediniz ki konuşmuş oldu:))Bu arada ben taksicilerden nefretim bana mesela şöyle tipler rastgelir yolculuk ettim tutar 5,79 tuttu.Ben çıkarıyorum kağıt para 5 ile 1 tane 50 ile 2 tane 10 kuruşum var etti 5,70..Ee başka bozuğum yok valla 50 ytl var ama taksici tutturuyo da bana 70 verdin burda yazıyo 79 diyooo!!"Başlarım 79 metmiş dokuzuna deyip al ulan 50 yi boz bakayım" diyorum "yaa aplaa neyse" falan diyor bende "ne aplası ulann az önce yetmiş dokuz metmiş dokuz demiyor muydun sen"diyorum o kadar korkutucuyum yani:))))

uyuz cadı dedi ki...

ozlm seninki de ayrı bi alemmiş :) ben de bi defasında takside ağlamıştım, adam amma sıkıştırmıştı ne oldu diye.. fenalık gelmişti içime..

uyuz cadı dedi ki...

ebru merak ettim ama yaa :)

gob'cuğum cidden senin nadide sultanla ne alakan var :) benzemiyosun ki.. o adam sana nasıl yazmış iki arada bi derede..

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi, ben de bir saat evvel aynı şeyi düşündüm.. taksiciye para verdim, dört buçuk tutmuş. 50 kr vermedi yokmuş. benden neden fazla alıyosun o zaman? kendin eksik al, bana 1 ytl ver. ay böyle para hesabı yapmam hiç, hatta konuşmayı da sevmem ama kendimi enayi gibi hissettim..

ferulago dedi ki...

Yorumları okuyunca benim de aklıma geldi. Eskişehir'den dönmüş taksiyle eve gidiyordum taksicinin biri bana Ayvalık'tan yazlık alacağından, geçen seneki fiyatlarla bu seneki fiyatları, oturdukları evln onların olduğunu, karısını kaybettiğini falan anlattı. Bana mı yazıyordu oğluna mı beğendi anlamadım ki :)

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo adam seni kendine dert ortağı bilmiş bence, yazık :)

Luna dedi ki...

Taksicinin benim muhabbetime karistigi cok az oldu ama itiraf ediyorum ki genelde patavatsizlik yapan ben oluyorum. Sanirim adamla muhabbet ederek psikopatlik derecelerini olcmeye calisiyorum. Sinirli veya garip cevaplar verirse hemen iniyorum.

uyuz cadı dedi ki...

luna sen deli misin :))
çok güldüm

alis dedi ki...

Ben de taksici gibi perikızı ile muhabbetinize dalıyorum ama tecavüz korkusu çok da abes değil, tamamen yabancı bir adamın arabasına biniyoruz sonuçta. Taksiyle çok alakasız ve tuhaf yerlere götürüldüğüm oldu şahsen. Taksici tanıdık değilse artık yolu bilmiyorsam bile biliyormuş gibi yapıyorum.. Varsın konuşsun :)
Bizim buradaki durakta balık hafızalı bir adamcağız vardı, ne zaman okula gitmek için binsem bölümümü vs. sorar "tasarım" diyince kendi kafasından yaptığı tasarımları anlatırdı (her bindiğimde aynı tasarımları).

uyuz cadı dedi ki...

alis ne komikmiş :))

bi defasında da ben işe giderken şöför amca bana kızmıştı, sen böyle geç gidersen işten atarlar seni diye. dedim amca çalışma saatlerimiz böyle, geç çıkıyoruz akşamları. yoook illa attırıcak beni işten :)

a. gizem dedi ki...

sokakta surda burda vs. bizi görüp duyup da laf atmaya muhabbete girmeye çalışan insanlara ben de sinir oluyorum evet!

uyuz cadı dedi ki...

gizem bazen de minübüste yanımdakiler lafa karışıyo, ona da sinir oluyorum mesela.