29 Ara 2008

Ne Dedim Ben de Anlamadım?!

Dün gece eşimle uzanmış televizyon izliyorduk, ben üstüste aynen şunları söylemişim;

- O sizin şirketteki kız da amma sallama iş yapmış, başıma iş aldım (yaptığı araştırmada saçma şirketlerin maillerini topladığı için),

- Armagedon şehir değil aptal, haberi yok (history channel'daki belgesel tanıtımı için),

- Bizim eski evin salonu şu kadardı dimi, ne küçükmüş ıyy (şimdiki salonun bir kısmını göstererek),

- Amma kilo aldı değil mi? (bal'ı göstererek),

- şu çerçeveleri de çakamadın (odadakileri kastederek),

- değiştirsene ya ben casper'dan nefret ederim (tv'yi göstererek)...

Eşim de şaşkın şaşkın bana baktı, 'ne diyorsun hiç birşey anlayamıyorum. Bu kadar bağımsız konuyu nasıl ard arda sıraladın?' dedi..

Gerçekten nasıl bu kadar hızlı düşünüp daha adamın cevabını bile beklemeden konudan konuya atlamışım hayret.. Zaten hastayım, burnum tıkalı sesim bir garip. Boğazım ağarıyor diye mız mız konuşuyorum, birde o daldan bu dala.. Zavallı adam ne yapsın?

Aslında bunu sürekli yaparım ben, arkadaşım Sevnur'la buluştuğumuzda ne deriz, ne konuşuruz kimse anlamaz.. Bunca zamandır birlikte olmanın verdiği anılarla kendimize özel bir dil oluşturmuşuz, çok komik ve saçma sapan cümleler kuruyoruz ama yine de anlıyoruz. Dışarıdan görenler de bizi manyak sanıyor..

Eşimle de uzun zamandır birlikteyim (Sevnur kadar olmasa da) O'nunla da garip konuşmalarımız olur, ama arkadaşım bana hemen uyum sağlarken eşim arada anlayamıyor..

Şu an bu yazıyı neden yazdığımı, sonunun nereye bağlanacağını bilmiyorum. Canım onu bu şekilde bırakmak, taslak halinde duran onlarca yazımın arasında unutmak istiyor ama yayınlayayım gitsin...

12 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)))
cevaplarını bile dinlemedinn haaa :P

Sagır Kedi dedi ki...

eheuheu seninle çok benzeşiyoruz ben bu yazını birde sevgilime okutayım bak "aynı sen..."diyecek bana kihkih...Boşver cadım sen olduğun gibi davran hadi yine iyisin..iyisin..iyisin:))

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim evet, zaten anlamadı ki.. nasıl cevap versin :)

kedicik sen de benim gibi manyaksın o zaman :) bu arada o salak şarkıyı aklıma getirdiğin için ayrıca teşekkür!
:)

İLKAY dedi ki...

Bende aynen öyle konuşurum bazen. Ama kafam karışıksa, ve aslında konuştuğum karşımdaki kişi değil benim kafamdan geçenlerdir. Kocamda yakalayamaz dur bir yavaşla hangisine cevap vereyim der.
Sanki cevap bekliyorum da:)))

Pilli Cadı dedi ki...

annem de böyledir:D gülmekten yariliriz ayni ortamdayken

ozlm dedi ki...

süper bir yazı olmuş :))
hala hastamısın bu arada yaa geçmedimi?. bende nezleyim yada grip işte. (umcanın allah cezasını versin bir halt a yaramadı bu sefer)

uyuz cadı dedi ki...

ilkay dimi? ben de soru sormuyorum ki zaten, hızlı hızlı konuşuyorum.. onlar o anda sadece dinler gibi durması gereken konu mankeni :)

pilli cadı, benim annem de böyle :)) dikkat et sen de olabilirsin :))

uyuz cadı dedi ki...

ozlm, sağol :))
nezlem geçmişti de tekrardan başladı. ama kabahat bende, o güzel havalarda ev yerleştirdim şimdi de karın soğuğun ortasında manyak gibi geziyorum. hergün biyerdeyim.. azıcık otursam iyileşicem..
sana da geçmiş olsun...

GüLCaN dedi ki...

hiç hoşlanmama rğmen ben de yapıyorum bunu malesef. konuşmanın sonunda durup" "konumuz neydi bizim yaa. nasıl getirdik buraya" diye düşündüğüm çok olmuştur :))

AssoRTieK dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

yaw ben de bazen bunu esimle cok yasiyorum; hele bi de devamli kendisiyle Ingilizce konusmaktan beynim yorulmus olacak herhalde, iyice sacmaliyorum. boyle zamanlarda esim bana "git ya kizkardesini ya da annenin ara, olmazsa Turk arkadaslarindan birine telefon acip Turkce konus" diyor. Biraz Turkce konustuktan sonra beynim yine eskisi gibi normale donuyor, eheh :p

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum seninkisi çok normal ama.. o kadar ingilizce konuşursan kafan karışır tabi.. ama pat enişte bilmiyo ki biz türkçe konuşurken de öyleyiz :))