19 Ara 2008

Çocuk Kiiiim? Ben Kim?

Bebe diye bir firma var, mail adresimi nereden almışlar bilmiyorum ama bana sürekli kampanyalarıyla ilgili bilgiler yolluyorlar..

Bir kere benim size mailimi vermeme imkan yok, sitenize girmiş olamam. Çünkü çocuk sevmem, olsun da istemiyorum.

Gelenleri her defasında spam diye işaretliyorum, ama bıkmadan usanmadan hala devam ediyorlar..

Kardeşim bakın, bebek kiiiim ben kim? Evlendik diye hemen çocuk mu yapmak lazım yani? Üremeyelim, ne olur? Benim genlerimde bu yok, yani çocuk mocuk istemiyorum, görünce 'ayyy Allah annesine babasına sabır versin' diyorum, heveslendiğim hiç olmaz, 'ay canıııım' dediğim pek nadirdir..

Eğer 'belki cici bici ürünlerimizi görür de özenir' diye yolluyorsanız, çok yanlış bir insana baskı yapıyorsunuz.. Açmıyorum bile mailleri, direk spam diyorum..

Beni unutun tamam mı? Umudu kesin, anaç ve normal dişilere yönelin, hadi bakayım...

27 yorum:

İLKAY dedi ki...

Yaa demekki sana henüz teyze amca dayı hala anne baskısı henüz başlamamış çocuk yokmu diye. O baskıdan sağlam ve sabit fikirle çıkanı tanımadım bak. 2. yılı doldurur doldurmaz başlarlar normal şartlarda eee yapmıyacakmısınız diye.

uyuz cadı dedi ki...

ilkaycım yok evet. benim tarafta zaten hiç yok, eşimin annesi de sakın çocuk yapma hayatını yaşa falan diyo.
hem zaten baskı olsa da ben kimseye pabuç bırakmam merak etme :)

İLKAY dedi ki...

Tanrım kayınvalideye bak süpermişşş. Bırakma sen kimseye pabuç ohh hayatını yaşa valla:))) Olurda canın sadece çocuk sevmek isterse istediğin zaman gel. Bakmak büyütmek derdi olmadan sev git:)))

Haydins dedi ki...

En guzeli cocuksuz hayat, katiliyorum simdilik bu dusuncelerine..Yapmak istedigim o kadar cok seyim var ki cocuk olmadan hic biri bitmedi daha..
Biz 4,5 senelik evliyiz, e ne bekliyorsunuz demeler basladi!! Her soyleyeni butun negatifligimle sarlamaktan biktim..Kime nee!!

Aygül dedi ki...

Lalecim aslında çocuk gerçekten çok sorumluluk istiyor.Bazen yanlız kalmak istiyor insan ama hiç bir zaman imkanı olmuyor desem yeri.Anne olunca olgunlaşıyor insan.Bazen deli dolu günlerimi özlüyorum.Ama herşeye rağmen iyikide ANNE olmayı Rabbim bana nasibetti diyorum.Zamanı gelince sende istersin.Önemli olan kendini hazır hissettiğinde çocuk yapmak.

uyuz cadı dedi ki...

haydins bence de.. daha bisürü şey var yapacak..
bizim de 3 yıl oldu, ama daha kimse bişey demiyo. deseler de kızarım zaten..

uyuz cadı dedi ki...

ilkaycım evet, benimki biraz değişik :) sevmeye gelirim bak, öyle canım cicim yapmaya tamam. ama benim olsun düşüncesi şu an çok uzak..

aygülcüm çok güzeldir eminim ki.. yani bütün dünya bunu söylediğine göre tüm insanlığın bir bildiği var demek ki :)
ama gerçekten çok zor, hayatın tamamen ona endeksleniyo. ben evliliğin sorumluluklarına bile alışamamış hala mıy mıy mız mız eden biri olarak çocukla hiç uğraşamam herhalde..

a. gizem dedi ki...

lalecim sanırım bilinçaltımdaki düşünceleri okumuşsun!
ben de çocukten deli gibi korkuyorum uzun süre istemiyorum :P
hatta tek kişilik bi karar olsa heralde hiç yapmazdım
veee 6 yıldır birlikte olduğum sevgilimden son 3 yıldır ayrıyım. Ona da şöyle diyorum: kaç sene ayrı kalırsakkkk o kadar yıl bebek yokkkk :))

uyuz cadı dedi ki...

gizoş 3 yılda erken olabilir bak, sonradan pişman olma :)
ben de tek olsam hiç istemem. hoş iki kişiyiz yine de istemiyorum, neyse ki eşim ben istemediğim sürece baskı yapmayacağını söyledi. ben de sonsuza kadar olabilir ama dedim. yine de ses çıkarmadı, bekleyip görücez..

PrimaRima dedi ki...

Varya uyuzcuğum çevremde bunu yaşayan, yani çocuk istemediğini kararlı bir dil ile söyleyen ve gerçekden de istemeyenler çoğalıyor:)Bende onlara diyorum ki evet çocuk dünyanın en güzel duygusunu analığı yaşatıyor insana ama eğer kararın gerçekden buysa uygula...diyorum Çocuk zor! Çok zor ve bu günlerde fazlası ile zorluk yaşıyorum.İstemiyorum diyenlere de saygı duyuyorum.Gerçekden isteyene kadar yapma...

su dedi ki...

30 yaşındayım, bazen keşke erkenden doğursaydım şimdi büyümüş olurdu rahat ederdim diyorum, bazende keşke 35 den önce doğurmasaydım o zamana kadar baksaydım keyfime diyorum ama hep iyiki doğurmuşum diyorum :))
hatta yeni doğum yaptığım zamanlarda bu çocuk meselesi pek bana göre değilmiş demişliğim bile var yani.
bak keyfine, zamanı gelince o sana haber veriyo zaten...

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum senin bloğunu okudukca da diyorum ne zor şey.. ama bişey itiraf edeyim, sen yazıyosun ya iki yaş sendromu vs diye, işte ben nedense bunları okuyupta ayyy çocuk yapmamalıyım diyemiyorum.
çünkü rima o kadar güzel bi kız ki..

uyuz cadı dedi ki...

su ben de senin düşündüklerini evlilik için düşünüyorum. bazen keşke daha geç evlenseydim, bazen de aman iyi yapmışım diyorum... ama sonuçta hep iyi ki evlenmişim diyorum (kızdığım zanamlar hariç:))

bakalım hormonlarım bana haber verecek mi, umarım vermez :))

Itır Arayıcı dedi ki...

Ben de kesinlikle yok şu hormonların haber verme olayı?Tuhaf mıyım acaba?Yani yaş da 40 a geliyor, ee 5 seneyi de devirdik evlilikte!Hala yok aman da bi çocuğum olsun canlanması!!!
Zaten hiç bi zman da olmadı.Hani bir an önce evlenyim de çocuğum olsun düşünmesi.Hasbalkader evlendik neden bizi rahat bırakmazlar ki etraf değil mi?
Sevgiler,

uyuz cadı dedi ki...

ıtır arayıcı, bu işlerin hormonlarla pek ilgisi yok galiba. bazı insan anaç olmuyo işte, o sorumluluğu almak istemiyo. benim anlamadığım şey, herkes tek tip olmak zorunda mı? evlen & çocuk doğur.. bu mudur yani? evet genel olarak kadınlarda bi annelik iç güdüsü var, bende de var mesela ama kedime karşı.. hiç çocuk sorumluluğu almak istemiyorum..
senin yaşına geldiğimde aynı olacağıma eminim :)
boşver, biz de böyle olalım ne olur ki..

Sagır Kedi dedi ki...

O maillere gelince ayarlardan yaparsın bişiler mail falan gelmez.Bana da hiç üye olmadığım yerlerden mail geliyor direkt spama aktarıyorum.Arkadaşım biz senle niye anlaşıyoruz anlaşıldı ikimiz de çocuk sevmiyoruz hehe:))Kayınvaliden de ne kadar iyi yaws arkadaş gibisiniz.Allah bozmasın.Ben bekarım 2 senelik düzgün giden bir ilişkim var daha 1 sene olmadan "ne zaman evleneceksiniz?" sorularıyla beni zıvanadan çıkardılar.Şimdi 2 sene oldu "hadi artık evlenin çocuk yapın"diyorlar.Hössttttt!!!Bir gün evleneceğim ama ondan sonra çocuk mocuk desinler bak köpeklerimi kedilerimi salacağım haaa!!

::puck-robin:: dedi ki...

yaşa uyuz cadı! ben de istemiyorum çocuk,hem de işim çocuklarla olmasına rağmen.
en güzel çocuk, başkasının çocuğudur:)

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi sen benim spamlerle başımın nasıl belada olduğunu bilmiyosun galiba. bakınız: sezen aksu sitesinin spamleri yazısı..
işaretlesem de geliyolar, beni çok sevmişler galiba..
biz de eşimle tanıştık, 8. ayda evlendik. o yüzden kimse bana evlen baskısı yapmadı, hatta evlenme baskısı çok oldu diyebilirim.. yıldırım aşkı, hemen evlendik :))
sen de aldırma kimseye, hayat senin hayatın sonuçta. o adamın kahrını sen çekiceksin evlenince dimi ama :))

uyuz cadı dedi ki...

puck robin, sen de yaşa! bana süper bi slogan buldun, en güzel çocuk başkasınınki :))

Kanne dedi ki...

Bende sevmem çocukları. Eve gelen misafir cocugu olur millet aa bakim nasılmis der bakar ya( ne bakıyosan bildigin aglayan, altını pisleten insan minyatürü işte) bana kızarlar sen niye bakmıyosun diye. sevmiyorum zorlamı. Hele 1-2 aylık bebekler benden uzak olsun. Birde demezlermi kendi çocugun olsun görürsün, sevrsin o zaman. Olmayacak diyorum, olunca nasıl sevecegin. Hay Allah yaramı deştin:)

uyuz cadı dedi ki...

Kanne, sen de bendensin demek :)

alis dedi ki...

Aaa benim gibi bir sürü insan varmış. Kendimi bildim bileli çocuklardan pek hazetmem, akraba/misafir ortamında çocuk oyalamak durumunda kalırsam dehşete kapılır bir bahane uydurur kaçarım ya da ben çocuğa çocuk bana bön bön bakışırız. Hamile görünce de "ah, zavallı!" diye geçer içimden. Pek yanak sıkmışlığım bile yoktur.
Ama mesela şu an annemle olan ilişkimi çok seviyorum, ilerde benzer bir dostluğu kendi çocuğumla yaşamak isterim. 20 yaşında, hazır büyümüş birini evlatlık almalıyım belki de. Yaşlanınca da bakar ooooh :)

sevnurboray dedi ki...

İlkay' ın dediklerinde resmen kendimi buldum.Bekar olduğum halde, '' evlen ve mutlaka ama mutlaka bir tane de olsa çocuk yap,çocuk evin neşesidir'' diyen birsürü büyüğüm başımda..Birde evlensem ne olur düşünemiyorum bile...3.günde çalışmalara başlamak zorunda kalırdım heralde :D Halbuki hiç anneliğe uygun bir yapım yok yani...
buarada uyuzum bloğa kar yağışı yapmışın :) çok şekil olmuş be kanka :P

Yeliz dedi ki...

bizdede baskı var ama isteyen yok tabi şimdilik;)

uyuz cadı dedi ki...

alis, evet yalnız değilsin, hamile görünce 'vah yazık' derim ben de..
hatta başına gelecekleri bile bile (doğum) nasıl sakin ve mutlu kalabiliyo diye de düşünürüm.

uyuz cadı dedi ki...

sevnur sen yandın var ya, evlenme bence.. dokuz ay sonra doğurtururlar sana zorla..

bana kanka deme ya, sinir oluyorum o lafa :)

uyuz cadı dedi ki...

yeliz, o baskı her evlenen çifte oluyo galiba.. istemeden de olmaz ki yani..