25 Ara 2008

Sıçan ve Köfte

Ayşe Tüter'i biliyorsunuz, televizyonda bir yemek programı yapıyor. Tiyatrocu Ceren Erginsoy'da O'na yardımcı oluyor, daha evvel de biraz bahsetmiştim.

Ayşe Hanım, Ceren'i eze eze bir hal oldu, kızın yaptıklarını hiç beğenmiyor. Geçenlerde aralarında şöyle bir diyalog geçti, hala gülüyorum;

- aa Ceren bu soğanları çok büyük doğramışsın, olmaz,

- olsun Ayşe ablacığım bizim de mercimek köftelerimizde değişik bir tad olacak. soğanları hissedeceğiz, dişimize gelecek..

- buna sıçan dişi derler zaten hahaha.. mutfak sözlüklerinde büyük doğranan şeylere böyle denir..

Ayşe bir yandan Ceren' ters bakışlar atar, bir yandan da manalı manalı kameraya göz süzdürür... Sonra der ki;

- seğircilerimizden özür diliyorum, bugün böyle oldu..

Ceren ise her zamanki saflığı ile özürün büyük doğranmış soğanlara değil de yemek yaparken 'sıçan' dendiği için dilendiğini sanır (yada lafı çevirmek ister), der ki,

- olsun Ayşe ablacığım, o da doğada bulunan bir hayvanımız. var yani sonuçta..

Ah Ceren ah! Seni bu saflığın, iyi niyetin bitirdi kızım.. Ayşe ablacığın sana laf soktu orada, anlamadın.. Neyse, anlasan daha mutsuz olurdun zaten boşver..

12 yorum:

Haydins dedi ki...

Cok guzel ve yerinde bir tespit..Biz bir pazar can sikintisindan takilmistik o programa..Ayni seyleri dusunmusuz demek ki..Yazik kurtarin bu kadini Ayse Tuter'in elinden..

n@zo dedi ki...

ıyy sinir olurum ben o kadına. bir de yemek kitaı var bende. Üni.de ödev için mecburen almıştım. Tarifleride 10-15 kişilik. Yazmıyor da kaç kişilik olduğu. O malzemelerle yemek yapmak için saray mutfağı falan lazım. Ay bak gıcık oldum iyice..

uyuz cadı dedi ki...

haydins galiba herkes aynı şeyi düşünüyo..

uyuz cadı dedi ki...

nazo çok komiksin :))
tam anne o kadın demek ki, porsiyonları kocaman :)
bide gelini varsa acıdım ben, beğenmez yemeklerini...

a. gizem dedi ki...

ya öyle durumlardan hiç haz etmem ben de lalecim yaaa...
yazık ceren' e biri uyarsa barı... ama şu kriz ortamında da zor değil mi? kız yazık iş bulmuş güzel güzel...
neyse
çok konustum bu yorumda :P

uyuz cadı dedi ki...

ceren krizden öncede böyleydi anacım, kendi halinde iyi bi kız bence :)

Adsız dedi ki...

Seyirci... Seyirci... Segirci değil.

uyuz cadı dedi ki...

bu seğirci-seyirci durumuna birileri taktı kafayı ama anlamış değilim..
öncelikle okuma-yazma öğrenmenizi tavsiye ediyorum, yorumların altına isim yazın diye belirtmişim yukarıda bakın..

ben seğirci diyorum, nolucak şimdi? alnıma kara leke mi sürüldü? işime böylesi geliyo, beğenmiyosan gider beğendiğin başka bi bloğu okursun.. kimseye gel oku diye davet yollamıyorum..

Girls-on-blog dedi ki...

Yaaa o kadinin goz suzmeleri beni de cildirtiyo..Ceren mi o kizin adi...valla baska is bulsa bence cekmez o da o nemrut cadiyi da...Fakat soyle de bisey var...Ayse haaanimcim Esra Ceyhan'da programin bi kosesinde yemek yaparken pek bi guleryuzluydu...ayy bunun icin bu kadar yazdigima inanamiyorum ama feci kilim yaa!

uyuz cadı dedi ki...

gob, benim durumum senden daha vahim. iki satır yorum yapmışsın, ben oturup makale yazdım :))

PrimaRima dedi ki...

Çok meraklandım şimdi bir iki kere gördüm ve değiştirdim hiç izlememişdim ama bi daha denk gelirsem kesin bakacağım:)

uyuz cadı dedi ki...

ebru bence kesin izle, ben yemek tariflerini bile dinlemiyorum. sırf muhabbetlerine bakıyorum, ne diyolar nasıl konuşuyolar diye :)