2 Ara 2008

Sanki Bilmiyoruz

Eşim de, iş ortağı da her yaptıkları yeni sitenin adresini gtalk'larına yazıyorlar, bu yaklaşık iki senedir böyle..
Anlamadığım şu, zaten hepimizin gtalk'u msn'den hallice, yani az kişi var. Bir de yine hepimizin listesi üç aşağı beş yukarı aynı insanlarla dolu, yine hepimiz neyin yeni, neyin online olduğunu biliyoruz.
Bu haberdar etme sevdası nereden çıktı? Her açtığımda ikisinde de aynı yazıları görmekten içime fenalık bastı, körler sağırlar birbirlerini ağırlar durumu olmuş iyice..

8 yorum:

perikizi dedi ki...

Karşılıklı komplimanlarla geçinip gidersiniz ne güzel:)

www.pureabsinthe.com dedi ki...

'Eksik kalmadım bende haberdarım' egosudur o kesin =)

PrimaRima dedi ki...

Körler ve sağırlar birbirini ağırlar lafını çoook severim,birde şu vardır ebem bie biz ebemlere...bunuda çok severim habire birbirini görenler için söylenir.

uyuz cadı dedi ki...

perikızı, ismin ne güzelmiş. evet takılıyoruz öyle kendi kendimize...

pureabsinthe, bence de :)

ebru, o ne komik bir lafmış öyle, hiç duymamıştım çok güldüm :)

Aymen dedi ki...

olurmu beleş reklam işte canım nesi kötü:)

uyuz cadı dedi ki...

aymen, kime ki o reklam? hepimiz biliyoruz zaten :)) bence laf olsun torba dolsun, gtalkta havalı dursun diye..

a. gizem dedi ki...

google' ı kimi zaman çok seviyorum kimi zaman da böyle saçmalıklarına kızıyorum...Kumanda Panelini değiştirmişlerdi ya en son :) Yeni Kayıt yapıyorum valla hala :) okul müdürüyüz yaa :P

uyuz cadı dedi ki...

gizoş evet, yarıyıl oldu biz hala kayıt yapıyoruz :)