30 Ara 2008

Tez Muhabbet Tez Ayrılık

Ablam ve en yakın arkadaşı bize gelecek, aradım 'kar yapıyor gelebilecek misiniz?' dedim..

Tantanayı görmeyin! Ablam bir yandan arkadaşı bir yandan 'ayyyy eğer işin varsa gelmeyelim, insanlık hali günün gününe uymaz. Birşey mi olduuu?' diyorlar.

'Ya benimle ne alakası var? Ben zaten evdeyim, gelecek olan sizsiniz. Zor olur mu onu soruyorum' dedim, Yine anlaşamadık.. Ablam benimle konuşurken arkadaşı arkadan 'ay bak gerçekten.. birşey olduysa söylesin bak, işi mi çıktı?' diyor.

Kırk kere 'hayıııııııııııırrr!' diye bağırdım, ama anlatamadım.

Neyse en son kapatırken ablam birşey alacakmış onu söyledi, 'alma ben buradan alacağım' dedim, bu defa arkadaşı arkadan yine 'ne istiyor alalım' dedi, ablamda 'bilmem neyi istiyor' diyor. 'Ya onu ben mi istedim? Sen alacağım diye tutturdun. Ben alacağım dedim ya buradan aaaaaaaaaaaaa' diye haykırdım, telefonu öyle kapattık...

Sabah sabah ne muhabbet sormayın... İyilikte yaramıyor..

20 yorum:

perikizi dedi ki...

ara ablayı gelmeyin uladağa kayak keyfine gidiyorum de:)

a. gizem dedi ki...

:)))
kaçta gelecekler yaaa :P

uyuz cadı dedi ki...

perikızı keşke gidebilsem :)

gizoş öğleden sonra gelicekler. ama bi abarttılar sorma :) bide ben rahat insanım, hiç öyle şeylerle uğraşamam. gelin dediysek gelin işte uzatmayın modundayım yani.. ablam alınmaz tabi de arkadaşının protokol yapacağı tuttu :)

a. gizem dedi ki...

:))
en çok şeye güldüm, şunu alcam, hımm ben alırım, aaa ne istiyormuş, biz alalımmmm! :PP
sen de çok tatlısın ya neyse!

uyuz cadı dedi ki...

gizoş ağzımdan alın lafı çıkmadı bile çok komikler ya :))
zaten sen ablamla bizi bi görsen gülmekten ölürsün.. onu da yazarım bigün :))

GüLCaN dedi ki...

yaa işte rahatsız etmeyelim aman ne lazımsa biz alaım diye düşünmüşler ama acaip abartmışlar. Sen de "tamam siz gelirken alın" ya da "bilmem neyi değil de şunu alabilirsiniz onu ben hallederim" gibi bişey deseydin de rahat etselerdi... okurken çok güldüm :))

uyuz cadı dedi ki...

gülcan kırk türlü yiyecek yaptılar ve getirecekler.. daha ötesi beni sırtınıza alın kadıköyde iki tur attırın demek olurdu herhalde :))

Adsız dedi ki...

yaw bayiliyorum su Turk usulu kibarliga yahu, her iki taraf da kibarliktan birbirini anlamaz hale gelmis, eheh...adam gibi bir seyi dert etmeden gelsinler iste sana degil mi yani? ;-)

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnur sevnurla biz çok komiğiz. telefon açıyo, laloş evde misin? evet. o zaman zile bas kapının önündeyim :) süper dimi :)

Yeliz dedi ki...

bakalım öğleden sonra buluşmada neler olacak;) oh ne güzel dışarda kar evde keyif yapın biz çalışalım;)

Aygül dedi ki...

ayyy lale bayıl daha iyi:)))bende sevmem böyle muhabbetleri.işin varsa işim vardı dersin herhalde başbakanı ağırlamıyorsun dimi:)))

Adsız dedi ki...

yaw bilmez olur muyum benim guzel kiz kardesimin cinsliklerini? :-D Sevnur'u Sevnur yapan da bu orjinallikler zaten, degil mi? ;-)

pire xxx

PrimaRima dedi ki...

Belki kapadıkdan sonra devam etmişdir bu muhabbet...
abla arkadaşı;
-neden öyle kapattınız bir sorunmu var, yoksa ikiniz arasında bi gerginlik mi var, valla bak varsa gitmeyelim... filan diye.

uyuz cadı dedi ki...

yeliz, evet biraz nispet yapar gibi oldu.. kusura bakma artık :) ama bak ben de hala iş arıyorum...

aygül, öyle cidden. ne gerek var yani..

gülnurcum evet.. bu akşam yine yaptı aynı orjinalliği :)

ebru hiç bişey olmamış. gayet neşeli geldiler, akşam için yemeklerimi de yapıp gittiler :)

İLKAY dedi ki...

Çook öpüyorum İyi seneler diliyorum. Ama hiç kusura bakma arada sırada seni kızdıracak şeylerde versin yoksa bu şahane yazılardan mahrum kalırız:))) Şaka şaka sen öylede böylede harika şeyler yazarsın:)))

uyuz cadı dedi ki...

ilkaycım, teşekkür ederim :)
ama yazılarım çok alelade, ben buna inanıyorum. yine de keyif alıyosan ne mutlu bana...

ozlm dedi ki...

mutlu yıllar cadııı :)

uyuz cadı dedi ki...

teşekkür ederim :)

şeker pasta dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta teşekkür ederim :)