3 Ara 2008

Turkcell Senden Nefret Ediyorum

İçime fenalık geldi, bütün tv kanallarında reklamlar Turkcelli, bütün web sayfalarında bannerlar Turkcell'li, bütün billboardlar, otobüs duraklarındaki afişler, telefon bayileri her yer her yer Turkcell'li..

Yeter!

Çok uzun zaman ben de kullandım, fakat geçen sene Vodafone'a geçince rahat bir nefes aldım..
Hattım yaklaşık 10 yıllktı ve hergün gelen kampanya sms'lerinden bayılacak hale gelmiştim.
Günde en az on tane, bazen daha fazla 'oraya bağlanın', 'internet yükleyin', 'şu kadar konuşun bu kadar bedava gelsin', 'onu yapın', 'bunu yapın', neredeyse 'akşam yemeğinde onu değil bunu yiyin', 'üstünüz ince çıkmadan bir kazak giyin'e varacak kadar fazla sms geliyordu.

Bütün gün boyunca onları okumak, sonra sinirlenmek, daha sonra istemediklerimi silmek, üstüste gelenleri iptal etmek, bir geldi kabul etmedin olmaaaz ''ikinci şansınız sürüyor, 1o dakika içinde evet yazın kazanın''lara bela okumak gibi bir dolu şeye harcadığım vakitle çocuk büyütürdüm ben be!

Eşim arayıp kampanyalarla ilgili herhangi bir sms almak sitemediğini söylemişti, sonrasında banka onay mesajları bile gözükmez oldu. Öyleymiş, ya hepsini alacakmışız (reklamlar vs) yada herşey kapatılıyormuş...

Süper hizmet!

Üstelik bütün reklamlarınız berbat, o kıro recep ivedik nedir? Sizin şirket prıfilinizin de öyle olduğunu düşündürüyor insana, sanki müşteri hizmetlerini ararsam karşıma küfür edip geğiren bir recep çıkacak.
Hele o tavuk!? Onun o pis poposundan çıkan kampanyalara mı kaldım? Iyyy..

Zaten tavuk değil çikolata mübarek! O renk ve dokuda tavuk hiç görmedim hayatımda...

Diyeceğim o ki, sizden kurtuldum Vodafone'a geçtim, ne reklamlarınızdaki gibi müdür olacağım zaman ses kesiliyor, ne de günde onlarca sms alıyorum..
Ayda sadece bir kere fatura bedelimi ve son ödeme tarihimi yolluyorlar...

Paranız da mı bitmedi onca senede anlamıyorum ki, bu reklamlar ayda-yılda kaç paraya mal oluyor? Bir batsanız yada yönetiminiz el değiştirse süper olacak..

Marka bilnirliği mi yaratmaya çalışıyorsunuz yoksa bölünen pazarda azalan payınızı mı yükseltmeye çalışıyorsunuz bilemiyorum ama reklam sektörüne 'marka bıkkınlığı' 'marka kusmuğu' gibi terimler kazandırdığınız kesin..

Oh be , rahatladım..

23 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

evet, bende Turkcell'den nefret eden gruptayım. Numara taşıma özgürlüğü başlayınca ciddi yara alacağını düşünmüştüm Turkcell'in, ancak tersi olmuş, numarasını taşıyanların % 70' e yakını Turkcell' e geçmiş :S

Hansa dedi ki...

Ay ne güldüm ya.Valla fena dökmüşsün için iyi olmuş...
Recep konusunda katılıyorum.son derece iğrenç...
Al benden de o kadar....

uyuz cadı dedi ki...

kirazsevdası, gerçekten böyle mi acaba? bana kalırsa herkesin başka operatörlere geçmesi lazım..

hansa, ay çok sıkıldım ama cidden. bide yıllardır içimde tutmuşum, birde bööyle patlayıverdi :)

ferulago dedi ki...

Vodafone kullanmadın, Avea ve Turkcell hattım var. Reklamlarla bombardıman etseler de orada burada öekebilme açısından Avea'ya bin basar. Çok dolaştığım için benim için önemli oluyor, o yüzden ne yollarlarsa sineye çekiyorum :) Hoşuna gidebilecek tek bir Turkcell ilanı var sanıyorum. Genç bir çocuk tavuğu kolunun altına lmış boğazlar gibi hani, o çok hoşuma gitti benim :)

a. gizem dedi ki...

ben de numaram değişmesin diye, ciddi ciddi düşündüm turkcell den taşımayı.. çünkü saçma sapan fatura geliyo nefret ettim valla. şöyle bişi oluyor, benim fatura kesim tarihi genelde ayın 25 i

5 gün öncesinde çok sık konuşmazsam turkcelle fatura az geliyooo
ama o tarihe kadar sık konuşmam gerekmişse özellikle son 5 gun, 30-40 ytl fatura katlıyo gibi...

sinir oldum ne yapsam bilemedim :(

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, ben sabitim :) senin gibi dolaşmıyorum ve bir yıl süre içerisinde dolaştığım yerlerde hiç sorun yaşamadım, turkcell kadar çekiyo yani.
o kadar çok sms yollamasalardı belki de değiştirmezdim ama içime fenalıklar gelmişti.

o afişi biliyorum evet, tam benlik :)

uyuz cadı dedi ki...

gizem seninki de bi enteresanmış, nasıl oluyo ki öyle acaba?
ama artık istersen değiştirebiliyosun ya, keşke geçen yıl olsaydı benim kaç senelik numaram değişti çünkü.

alis dedi ki...

Katılıyorum, o kadar çok mesaj yolluyorlarki "öteki sevgilim" diye isim takmıştım bir aralar. Bu iş bu kadar da spam'e vardırılmazki..!

Açıkçası recep ivedikli veya tavuklu, her neli olursa olsun ben bütün reklamlardan nefret ediyorum. Bir de öyle beyin yıkar gibi reklama geçildiği an ses kendiliğinden 5 kademe yükselmiyor mu!!

su dedi ki...

bende taşıdım numaramı ve kurtuldum turkcell hattımdan, tam 11 yıl kullandım ve nedense o 11 yıl boyunca hep kazıklandığımı hissettirdi bana.
ama şimdi tv'nin yüzüne bakmayan 10 aylık kızım turkcell reklamının müziğini duyduğu gibi emekleyerek tv karşısına geliyor, reklam bitincede dönüyor arkasını ve gidiyor, anlayacağın bu aralar biraz kanım ısındı kendilerine :)

uyuz cadı dedi ki...

alis cidden, benim kocam o kadar mesaj yollamıyo bana :)
bide o ses yükselme olayı delirtiyo beni de, başıma çiviler saplıyolar sanki. zaten migren mi var bende nedir, sese ve ışığa tahammülüm yok..

uyuz cadı dedi ki...

su çocukların ne yapacağı hiç belli olmuyo. benim de arkadaşımın yeğeni altı aylıktı ve yerinde durmuyodu. birgün onu zaptetmeye çalışırken tv de petek dinçöz klibi çıktığı an nefes bile almamıştı çocuk. bitince yine kudurmaya devam.
bu arada erkek olduğunu söylememe gerek yok herhalde :)

ferulago dedi ki...

Faturanın 3 katı THY mili veriyor diye iştecell'e geçtim son 6 aydır. Sanki ondan beri faturam daha bir arttı gibi geliyor bana da.

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, eğer benim gibi ararsam karşıma recep çıkar korkun yoksa bi sor bence

a. gizem dedi ki...

petek dinçözlü yeğene koptum :P
büyüyünce nası bi çocuk olcak acaba :D

uyuz cadı dedi ki...

gizoş o çok komik ya..
bekliyoruz valla şu an 3 yaşında oldu, şimdiden çapkınlık peşinde..

nevruz dedi ki...

ay bana da sinir geldi geçen gün bizde reklamlar üzerinden konuşyrduk gına geldi artık şu selocanlardan hele ivedikten nereyi açsam o öff be bi gidin başımızdan yani her yeri sarmış durumda helede numara taşımadan sonra reklam vermek çin birbirleriyle yarışmışlar resmen hiç bi yaratıcılıkda yok turkcellin reklamlarında eskiden bnde turcell zedeydim baktım pahalı bide haketten msj hiç eksik olmuyr şimdi hem cebim hem kafam rahat yine doldurdum farkındayım:))

uyuz cadı dedi ki...

nevruz sana da bir blog açmanı ve içinde tuttuklarını yazmanı öneriyorum.
benim çok hoşuma gidiyo bu söylenmelerin :)

::puck-robin:: dedi ki...

of evet ya ben de cumartesi günü aynı şeyi düşündüm,hiç turkcell kullanmadım hep önce telsim şimdi vodafone olan operatörü kullandım bir yamuğunu da görmedim.turkcell in cellocanlarından,recebinden,tavuğundan fenalık geldi.

PrimaRima dedi ki...

Hahaaa :) işte budur...ben Turkcell kullananlardanım.Ve bende çıldıracağım bu abuk subuk mesajlardan.İnanki 15 dakika ara ile geliyor, bıkkınlık!Ama onca yıldır aynı numara olunca değiştirmek istemiyorum keske senin gibi yapabılsem de zıplasam başkasına.

uyuz cadı dedi ki...

puck robin, sen hiç çekmemişsin o smsleri ama reklamlar yetiyo cidden

uyuz cadı dedi ki...

ebru şimdi yapabilirsin aslında, numara sabit kalabiliyo ya

Sagır Kedi dedi ki...

Ya ben cellocanlara kıl oluyorum beah:(((Bende turkcell'in bana gönderdiği reklamlarından bıktım ama hiç bakmadan direkt silerim.Recep İvedik'in kendisi beni güldürse de reklamları bayat...Bu arada turkcell'in "Özgür Kız"ını unutmayın ona haksızlık etmeyin o güzeldi ama dimiii güzeldii bakkk...

uyuz cadı dedi ki...

kedicik o zamanlar çok fazla reklamı yoktu ya turkcellin belki ondan hatıralarında kötü bir yer etmemiştir.