6 Oca 2009

Deli Bunlar

Yine Google arama sonuçları. Bu defa 2009'dan seçtim, yine Çağla Şikel'ler bolca, onları eledim artık okumaktan da yazmaktan da fenalık geldi çünkü.

''aaa!kış gelmiş herkes kış geldi diyorlardı minik tavşan'';
internet kullanım yaşı iyice düştü yada bunu yazan gerizekalı.

''diş macunu ile ilgili reklamlardan ne anlıyorsunuz bu reklamlardan verilen mesaj nedir''; bu da tez mi yazıyor nedir? hemen kolayına kaçmış. benim anladığım mesajı ver hocana da bak nasıl sınıfta kalıyorsun..

''ben kim ile evleneceğim''; falcı sanki google

''bacak almak icin aada nasil yapilir''; aaaaada yanlız, dikkatinizi çekerim!

''dudaktan kalbe lamia çok çirkin''; birisi de 'yaprak dökümü necla çok çirkin' demişti, yine sen misin yoksa?

''erkeklerle buluşunca neler konuşulur''; onlara sorsan konuşmaya gerek yok derler, sen dinleme bence

''külkedisi kaç kişiliktir''; ne diyorsun ya?!

''melgesel izle''; istersen belgesel de olabilir

''masanın ödü kopmuş''; vah vah

''tikican ne demek''; salakcan'ın kardeşi

''çirkınken guzel olmak fotografları''; biri gaza gelmiş galiba

''ebru gündeş öğelerini yazsın alnıma dinle''; bu ne demek? bloğumla ne alakası var hiç anlamadım...

25 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Kül kedisi kaç kişiliktir e koptum ya...

Sagır Kedi dedi ki...

eheuheuehu melgesel'de koptum yaa:)))Sahi bunlar nasıl yapılıyor birde ben deneyeyim mail ile yardımcı olur musun??

a. gizem dedi ki...

:)))))))
ben asıl kimle evleneğime koptum, yaa insan yazar mı bunu ?
bi de diş macunlarıyla ilgili olan da süper :PP

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, onu ben de hiç anlamadım :)

sağırkedi, mail attım sana

gizo, cidden deli bunlar :) ama annen diyomuş ya sana seninki belliydi diye, herkes o kadar şanslı değil demek ki :P

ferulago dedi ki...

Gerçekten de insanlar bunu gerçekten arıyorlar mı, arıyorlarsa da senin bloguna nasıl geliyorlar? Çözemedim bir türlü

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, insanlar arıyolar gerçekten.
google bazen değişik yazılar içerisinde kullandığın kelimeleri birleştirip bir cümleymiş gibi arama sonuçlarında gösteriyo. o şekilde benim bloğuma gelmiş oluyolar, saçma sapan bişey yani..
bana da eğlence çıkıyo işte..

PrimaRima dedi ki...

nasıl ya külkedisi kaç kişilikdir ne demek acaba?

uyuz cadı dedi ki...

acaba külbastı falan mı demek istedi :)

Adsız dedi ki...

vah annem vah....
ebru gündeş allah özelini yazsın alnıma dinle yazmak istemiş heralde.
ama ögelini tarzında bişi yazmış.
bunlar cidden komedi :)
lale hnm,yazılarınızı özlemiştim.çünkü uzun süredir dersler yüzünden giremiyordum:)
bu google aramaları çok komik,devam edin lütfen!
bu arada unutmadan,yaprak dökümündeki necla ve dudaktan kalbedeki lamia bayağı kıskanılıyor gibiler :)

uyuz cadı dedi ki...

haha öyle bi şarkı mı varmış? ben de diyorum ne o öyle paylaşılan öğeler gibi, windows mudur nedir? tövbe ya, millet ne komik :))

derslerin bitmiştir umarım, rahatlamışsındır.. ben de geçenlerde okuldayken yaptığım günlük bi planı buldum, şu yetişecek, bu proje var şuna bilmem ne gibi.. ay kendime acıdım valla, gençliğim çürümüş :P

bu arama sonuçlarına da hergün baksam neler çıkar kim bilir, arada gözüme iliştikçe yazıyorum. ama sende bi dahakine adını yaz olur mu?

alis dedi ki...

Bu seferkiler çok bombaymış:)))

Benim anlamadığım bu insanlar gerçekten ihtiyaç duyduklarında nasıl araştırma yapıyorlar? Yazılanların absürdlüğü bir yana, soru sorar gibi, kelimelere son ek getire getire arama tarama yaparlarsa hiç birşey bulamazlar. Mesela o diş macunu reklamlarının mesajlarını merak eden arkadaş Google'la röportaj yapar gibi değil de "diş macunu reklam mesaj anlam" yazsa daha çok işine yarardı. Daha Google'a yazdıkları kelimeleri aradığı yazıda geçme olasılığı en yüksek halde yazmayı akıl edemiyorlar yahu :)

Yeliz dedi ki...

söyle bana google amca ben kiminle evlendim söyle :)) alala ne komik:)

uyuz cadı dedi ki...

alis bence hiç bişey bulamıyolardır. aradıklarıyla tamamen alakasız olan siteme geldiklerine göre durumları pek vahim :)

yeliz, o tam deli :)

AssoRTieK dedi ki...

tikicanın kardeşi salakcan bu yazıdaki favorimmmmm :)
harika yanii,hiç boş durmuolar yaa:)
yalnız allah özelini güzelini yazsın alnıma demek istemiş o sonuncu arkadaş,ayy arkadaş diemiciiim,bnm böle arkadaşım olmasıın:)

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim evet benim de favorim o :) zaten başka da pek bişey yazmamışım, elimdeki malzemeleri değerlendirmişim :)

Adsız dedi ki...

bayıııldım,bayıldım,bayıldım. bu ne güzel bir blog böyle :):):) hem zeki,hem nükteli bir insanla internette karşılaşmak muhteşem bir duygu!!!ben hepsine bayıldım,ayıltaaan yok muu tikicanlar :)genç jenerasyon böyle konuşuyor ya artık
gençlerin (ders kitapları dahil) hiç kitap okumamasının hazin sonu sanırım.
gece vakti kahkaha koptu benden ,yan odada oğlum herhalde yatağından sıçramıştır.
sevgiyle ve hep böyle kalın,zira ben sizi artık takip ediceğim.

uyuz cadı dedi ki...

yazdıklarınız için çok teşekkür ederim..
okurken herhalde biri benimle dalga geçiyo, yorumun sonlarına doğru salak mısın kızım uğraştığın şeylere bak yazacak sandım ama yanılmışım :)
o benmişim gerçekten, zeki ve nükteli.. tekrardan teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

adsız yoruma gerçekten katılıyorum.hakikaten çok zeki ve nüktelisiniz:)
yazdıklarınızı okumayı çok seviyoruz kardeşimle beraber,uzun süredir takip ediyoruz blogunuzu.
ayrıca çok doğal,samimi aynı zamanda çok seviyeli buluyoruz sizi.
sevgiler
Deniz Güneş

uyuz cadı dedi ki...

deniz ne çok şeyi bünyemde bir arada barındırıyomuşum ben haberim yokmuş, vay be :))
çok teşekkür ederim..

sevnurboray dedi ki...

''erkeklerle buluşunca neler konuşulur''; onlara sorsan konuşmaya gerek yok derler, sen dinleme bence

ahahahah çok süper :)))

uyuz cadı dedi ki...

anam bir ay olmuş ben bu yazıyı ekleyeli, sen ayakta uyu :))

asia dedi ki...

bunlar nasıl bulunuyor?

uyuz cadı dedi ki...

bloğun varsa buraya https://www.google.com/analytics kayıt yaptır çıkar

sevcan dedi ki...

gülme krizine girdim. gerçekten araştırma yapılan cümleler çok komik:) sizin yorumlarınız dahada komik.. teşekkürler gülmeye ihtiyacım vardı

uyuz cadı dedi ki...

sevcan, ne mutlu bana o zaman :)