16 Oca 2009

Eğer

Eğer evde yalnız yaşasam hiç yemek yapmam,
temizliğe gerek kalmaz,
bir sürü hayvanım olur,
küllük olmaz,
aksiyon filmi izlemem,
sadece bir tane bilgisayarım ve kendime yetecek kadar programım olur,
banyo tertemiz olur,
daha az ütü yaparım,
eşyalarımın yeri değişmez,
heryer kablo olmaz,
kocaman bir dolap dolusu çivi, çekiç ve matkap olmaz,
hergün tamirci çağırmak zorunda kalırım,
çok sıkılırım,
geceleri çok korkarım...

Eğer evde yalnız yaşasam temiz banyonun, bir sürü hayvanın, küllüksüz olmanın, çivi ve çekiçsiz dolapların, kablosuz salonun, yerli yerinde duran eşyalarımın, yemek yapmamamın, ütüye gerek olmamasının, kısacası hayatımın hiçbir anlamı olmaz...


İyi ki evde yalnız yaşamıyorum...

39 yorum:

pommeler dedi ki...

:)

n@zo dedi ki...

İlahi Lale. Kocamı seviyorum gibi kısa cümleler kuracağına lafı nasıl dolandırmışsın :)) Ben de katılıyorum yazdıklarına amaa banyoya 'birisi' tarafından dökülen kıl, sakal gibi atıklar beni delirte-bilir/ecek !!

uyuz cadı dedi ki...

haha nazocum :)) seviyorum sevmesine de, bu yazı tee sabahın 8:30'unda başlayıp 12:30'da biten ütüler, ardından dinlenmeden akşam sekiz civarlarına kadar yapılan banyo-dolap-ev temizliğine ithafen yazılmıştır...
o anda öyle sevgi pıtırcığı olupta 'seviyorum uleeeen' diyesim gelmemiş demek ki :))

n@zo dedi ki...

O zaman, gayet iyimser bir yazı olmuş :)) Sevgi pıtırcığı ben kendimi seneye göreceğim. Bu sene doğru dürüst temizlik, ütü vs. yok. Çıldırmış bir blog sahibi olabilirim seneye :)

uyuz cadı dedi ki...

evet yine iyiyim dimi :)
bakalım, umarım seneye çektiklerimi çekmezsin :)

Haydins dedi ki...

Bende arada bunlari dusunurum ve hatta dile getiririm!!Kiymetimiz bilinsin!!

İLKAY dedi ki...

Bence tam sana göre bir seviyorum uleeen yazısı olmuş. Eline sağlık. Ama o banyo ve ütü olyı hele hele tamir işleri beni de bitiriyor napayım....

Aygül dedi ki...

hehehe valla alemsin uyuzcum yaaaa.bencede yanlız yaşamak hiç güzel değil.O zaman kımle kavga edip kime kızacağız ev dağıldı,banyo kirlendi diye kendi kendimize bağırmayacağımıza göre iyi ki var bu kocişler ve benim Emincik:)))

uyuz cadı dedi ki...

haydins süper bi insansın o zaman, eğer arada dile getiriyosan senin kıymetin gerçekten bilinsin :)
benim hiç dilimden düşmüyolar da :))

uyuz cadı dedi ki...

ilkay, dimi ya? ben de hiç sevmiyorum ütü yapmayı. çevremdeki insanları hiç acımadan ütülerime alet ediyorum, mesela ablam.. geçenlerde gelmişti benim de fatura yatırmam gerekiyodu. dedim ki, sen bekle ben hemen gelicem, ama sıkılırsan bak ütüler var arkada yapabilirsin.yanlış anlama sıkılırsan diye :)
yapmış zavallı...

uyuz cadı dedi ki...

aygül doğru.. kendi kendimize nasıl bağıralım, hem kıyamayız dimi :)

Yeliz dedi ki...

ay kaç gündür ütülükleri salonla ufak oda aradında gezdirip duruyorum. salonda daha bir hevesleniyorum sanki hatta arada pufa oturarak yapıyorum. ee yoruluyoruz ama bütün yük bizim üzerimizde. bekarlık sultanlık diyesim geliyorr ve vazgeçiyorum. iyi ki biricik eşlerimiz varlar:))

ozlm dedi ki...

:)) formdasın gene.

Merve dedi ki...

ben daha evli değilim..şimdi canım annem sağolsun herseyim ütülenmiş mis gibi önüme geliyor..seneye ne olacak kara kara düşünüyorum.. 8 de evde olan biri ne derece bunları yapacak bilmiyorum..nişanlım erken çıkıyor artık ondan bekliyorum yemekleri:))hele ütü hiçç sevmem annem arada verir elime 1 gömlek bile sıkıla sıkıla..ben ne yapacağıımmmmm?? ;( çalışan arkadaşlar nasıl hallediyorlar merak ediyorum!!!

uyuz cadı dedi ki...

yeliz aynen ben de salonda yapıyorum. öbür türlü dünyadan soyutlanmış, bir mahsene sadece ütü yapmak için kapatılmış prensens gibi hissediyorum kendimi :))
prenseste oluverdim hemen arada çaktırmadan...

uyuz cadı dedi ki...

merve, çalışınca ne oluyor anlatayım.. mesela ben önceki yıl maslakta çalışıyordum, evimde ziverbeydeydi. sabah altı buçukta evden çıkıp akşam 9 civarı ancak gelebiliyodum. dolayısıyla hafta içi unutmak lazım ev işlerini. yemeği de ya haftasonundan biraz hazırlıyodum yada çok basit şeyler veya dışarıdan söylüyoduk. tabi annem&ablam ikilisini unutmamak lazım, kızılay gibi bize yemek taşıyolar ben çalışırken..
ev işleri de haftasonuna kalıyo. yada temizlik için biri gelince ütü vs yapıyo ama yine de senin yapman gereken şeyler oluyo tabi...

hayat bayat be şekerim :)

uyuz cadı dedi ki...

ozlm formdayım, sen de formdan düşme sakın bakiim kızarım! :)

Merve dedi ki...

bende maslaktayım lalecim..evin buraya metro mesafesindeyse rahatsın ama değilse geçmiş olsun! trafik insanın ruhunu öldürüyor zaten! bende yavas yavas nisanlıma kücük ev daha iyi soyle boyle demeye basladım ;) yolunu yapıyorum yani..!! ah anne ah temizliğe düzene alıştırdın yapamazsam rahat edemem ki..ev pasaklıyken koltukta kahvemide içemem! yandım ben yandım!

moda tasarım stil dedi ki...

ev işleriyle uğraşmak gerçekten zor hele çalışan bir bayansan düşünemiyorum bile.ben henüz evli de değilim çalışmıyorum da ama zorlukları bilebiliyorum..allah bütün kadınlara sabır ve güç versin ..sevgiler...

uyuz cadı dedi ki...

amin :)

uyuz cadı dedi ki...

merve benimki metroya çok uzaktı tee boynerin orada.. o yüzden mecburi sabah-akşam üç saat trafik... ay ne fenaydı...

o kadar da dert etme ev işlerini, bi süre sonra rayına oturuyo. oturmazsa da ne yapalım, olduğu kadar...
boşveeeer, desem deee ben de senin gibi ev dağınıksa oturamayanlardanım...

AssoRTieK dedi ki...

ayyyy çok güzel olmuş bu yazııı:)

SeDda dedi ki...

çok şeker bir yazı olmuş:)) seeen ne kadar uyuzum desende,derinliklerinde bir sevgi böcüüü yatıyooor:)))

a. gizem dedi ki...

:)))
hehe yazı süper olmuş amaaaa yorumlar da çok şeker...
ah ahhh
bu kadınların çektiği nedir be lalecim :)

işte konustugumuz konular bunlar...
ama ben de merve gibiyim :)
dagınık bi ortamda duramıyorummm :P

uyuz cadı dedi ki...

seda var bişeyler galiba çoook derinlerde :P

gizoş valla zor işimiz... yadım etselerde sonuçta asıl sorumlu bizleriz nedense? bende oturamıyorum dağınıklığın içinde, bir yapabilsem hem beynim hem vücudum rahat edecek ama nerdeee...

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim beni sizler var ettiniz :P

alis dedi ki...

Çok şeker bir post olmuş:)
Yalnız yaşayan/çalışan biri olarak utanarak söylüyorumki h.içi kendi evimden kaçmak istiyorum. Herhalde hafta içi benden ev işi bekleyen biri olsaydı kaçardım da:)

babegazelle dedi ki...

ben tek kalınca hiçbişe yapmicam dedim yok yapılıomuş yaaa batıo bi süre sonra :D

uyuz cadı dedi ki...

alis, umarım birgün o kişi senden çok bişey beklemez.. zira iş hayatı eşliğinde sınırsız hizmet beklentisi ütopya gibi geliyo bana... o iş stresi, yol ve çalışma hayatı bizleri yeterince yiyip bitiriyo zaten.. baştan konuş derim ben :)

babegazelle, o temizlik, düzen takıntısı var ya, insanın kanına işliyo. hani diyodu ya ıssız adamda 'vücudumda bir mikropla yaşıyorum ben' diye (yada benzeri bi cümle) aynen öyle işte.. toplanmadan durulmuyo :)

günbegün dedi ki...

banyo temiz kalacaksa en azından 2 gün evde yalnız olmak istiyorum :) zira ,banyo,ben ve cinnet kelimeleri çok yakışıyor.domestos elimde dolaşıyorum resmen.yakında,sabah kahvaltıda,çay yerine domestos içecekmişim.not:eşim öyle diyor:)ben bilmem beyim bilir :P
zeki hanım,bir bolgum var,eskiyi kapatıp,yeni bir sayfa açtım kendime,ziyaret edersen sevinirim.mutlu haftalar :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Bazen o kadar, o kadar ve o kadar yoruluyorum ki o tüm saydıklarından...Arada şöyle 1-2 aylığına saydıklarının tümünün olmadığı bir evde olmak istiyorum...
Hatta benim tek kişilik bir evim olsun,eşim yanıma gelip gitsin:)))
diğer hepsi de onun olsun,özellikle çekiçlerle kabloları boynuna sara sara kendi yuvasına gidebilir:))

uyuz cadı dedi ki...

günbegün, ama diyim :)) sakın içme domestos'u.. gerçi bi yerden sonra insan o raddeye geliyo galiba, biz de cif kardeşle pek haşır neşiriz banyoda, mutfakta hep peşimde..

bloğun hayırlı olsun, ziyaret ettim hemen.. takipteyim :)

uyuz cadı dedi ki...

prettycool, haha :)
sana kesinlikle katılıyorum, alsın takılsın kablolarıyla kendi evinde..
bide geçen gün bana diyo ki, bu nasıl onun da eviymiş. koyduğu hiçbişeyi yerinde bulamıyomuş.. kendisine ufak çaplı bir konuşma yaptıktan sonra silkindi ve kendine geldi..
tipe bak yaw, heryer kablo, mause,küllük vs. ben bişey demiyorum beyefendi kablolarını bulamıyo diye bana laf ediyo..

neyse ki çok beterim hakkımı yedirmiyorum şekerim :))

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bunlara zaten hak yedirmeye bi başlarsan sonunu alamazsın,şeytan kulağına bunlar o telli kabloları yedirirler bize çiğ çiğ,en iyisini yapıyosun:))

uyuz cadı dedi ki...

haha yazık ayol :)

GÜLCAN dedi ki...

al benden de o kadar. yalnız yaşasam diye sıralıyorum kafamda bunları. sonra bi bakıyorum eee daha az ütü yapsan ne olur yalnız olduktan sonra diyorum. birlikte yaşadığımız kişiler iyi ki de hayatımızdalar. iyi ki de yalnız değiliz :)

uyuz cadı dedi ki...

gülcan iyi ki de yalnız değiliz ve keşke ütülerini kendileri yapsa...

Sagır Kedi dedi ki...

Oyyy eşini seviyorsun sen:))Sevmediğin yanları olabilir sinir oldugun yanları olabilir ama iyi günde kötü günde berabersiniz artık yalnız eşin de yapsın biraz ütü mütü:)))Bense bir gün oturcam evimde 3 kedi 2 köpek dolduracam da dolduracammmm inşallah bakalım...

uyuz cadı dedi ki...

kedicim öyle zor ki o kadar hayvana bakmak.. sen yine sayıyı az tut derim ben :)