4 Oca 2009

Üfff Püfff

Çok sıkıldım, dünden beri o kadar iğrencim ki ben bile kendime tahammül edemiyorum..

Canım hiç birşey yapmak istemiyor, sürekli üfleye püfleye dolanıyorum.. Nedenini ben de bilmiyorum çünkü zaten yok.. Etrafımdakilere bulaşıp duruyorum..

Dün eşime dedim ki 'iyi ki bugün işte değilsin, yoksa sinirimi kimden çıkaracaktım?'.
Çekiyor beni zavallı, ben olsam hayatta çekmem.

Diyaloglarımız şöyle;

- üfffff çok sıkılıyorum yaaa!
- ne yapmak istiyorsun?
- hiç bişey işte! anlamıyor musun?
- gel dışarı çıkalım
- napıcaz yaaa
- nereye istersen gidelim işte, evde sıkıldın sen
- havaya bak ne biçim yağmur var ıyyy, araba da bozuk zaten.. yürüyemem ben bu yağmurda
- evde bişey yapalım
- üffff canım istemiyo
- gel kuaföre gidelim, saçlarımızı kestiririz
- çekemem şimdi onları
- o zaman ben gideyim
- iyi git..

İğrenç olduğum için gelirken yemek getirmiş, tabaklara koyarken;
- üf en güzel tabaklarımızı neden kirletiyosun ki? şunlara koy
- alla allaaaa
- cola yok mu?
- evde var ya
- iyi de o sıcak, gece dolaba koymamışsın ki
- ice tea iç o zaman
- ya sevmiyorum bilmiyor musuuun?!
- git bana cola al
- ya iç işte ice tea
- sevmiyorum diyorum yaaa! şimdi aldığın yemek makbule mi geçti? colasız yemem ben onu
- fanta var bak
- hah iyi bari, onun da asiti kaçmıştır kesin...

Yemek yiyoruz;
- ya ne çok yedin ya
- al ister misin?
- ben senin gibi miyim? doydum. yeme daha...

Sonra;
- çikolata almadın mı sen bana?
- aldım işte bak
- ya benim istediğim değil o yaaa! bilmiyor musun neyi sevdiğimi?
- işte onu da aldım
- aman iyi bari. sen bunu yeme ben yicem.

Arkadaşımla chat yapıyorum;
- üf ben çok sıkıldım bana güzel site bul yolla,
- ay dur bakayım. hah al bak bu güzel
- niye daha önce yollamadın ki sen bunu bana? ne güzelmiş cık cık cık
- aa bak bunu da seversin. kutu yapıyolar videoda. çok şirin
-...
- beğendin mi?
- hiç beğenmedim. ne biçim yapmışlar hiç anlaşılmıyor
- dur bakayım o zaman
- üf ben zaten bi giydiğimi bi daha giymek istemiyorum
- ?
- canım giydiklerimi atmak istiyor
- ay ben de öyle. bıdı bıdı bıdı
- üf çok sıkıldım hadi bye...

Görüyorsunuz değil mi? Ne iğrencim! Oluyor işte arada, kısa zamanda geçer umarım..

not: benim bu pislik halimi çekenlere teşekkürü borç bilirim... umarım acısını çıkartmak gibi hain planlarınız yoktur

16 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

vay be saatli bomba gibisin evde demek!

Aymen dedi ki...

umarım her zaman böyle değilsindir:) yok yok değilsindir. Bu geçici bi durum çünki herkes zaman zaman iğrenç olur sonra düzelir:)

Sagır Kedi dedi ki...

Allahtan eşine bol bol bol sabır diliyorum eheuheuheu:)))Yeni yıl sana yaramamış anlaşılan:))

nevruz dedi ki...

valla eşine hayran kaldım ne yalan söyliyim ama zaman zaman insanın böyle gıcık olduğu durumlar oluyr bende kendimden blyrm gözünün üstünde kaşın var deyip çatmak istyrm sende çok fenaymışın hakkını vermşn bloğun isminin;)nazımız en çok bizi sevenlere geçiyor ztn sağolsunlar hep de çekiyorlar...yalnız itiraf edeyim o diyologların bazıları kdr bnde uyuz olablyrm ve hep alttan alan karşı taraf oluyr ALLAH her şeyi bilip ona göre belirliyor ztn...ben hep diyorum bana nsl katlanıyrsun diye,alan razı satan razı napalım bizde böyleyiz

uyuz cadı dedi ki...

puck robin, iki gündür öyleyim.. inşallah geçer..

aymen, yok her zaman böyle değilim :) hep böyle olsam etrafımda kimse kalmazdı herhalde :)

sağırkedi, ben de sabır diliyorum :)

nevruz, öyle hep bu kadar sabırlı değil eşim de.. ben onu çekiyorum o da beni çekiyo zaman zaman.. arkadaşım da öyle mesela, ben de onun çok uyuzluklarını çekerim o da benimkileri. neyseki anlıyoruz da böyle zamanlarda ses çıkartmayıp alttan alıyoruz..

a. gizem dedi ki...

lalecim yaaa...
ne sıktı senin canını bakalımmm?
düzelir düzelirrr!
aslında bu akşam ustu ankaraya inen biri olarak ben de aynı haldeyimmmm!
gittiğim o şehirde yaşamak istiyorummmm şu annnn!

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim hiç bilmiyorum ki neye sıkıldım.. bazen geliyolar bana öyle. neyse ki sık sık değil :)

döndün mü sağ salim? aman ne güzel..
gittiğin o şehir pek bir sıkıntılı olsa da güzel olur tabi, ben de yaşamanı isterim :)

Merve dedi ki...

Allah dağına göre kar verirmiş derler yaa.. sana göre de eş vermiş bence :)) sabırlı bir günündeymiş kendisi.. evlilik böyle işte 1 gün sen 1 gün o yapacak birsey yok..

pammuk dedi ki...

aynı ruh hali içerisindeyiz!evden atılcam ben yakındır:)

uyuz cadı dedi ki...

merve, evet işte bi ben onu çekiyorum bi o beni. hoş genelde ben bir çekiyosam o beş çekiyo ama napalım.. düştü peşime evlenelim diye, o kadar olucak artık :)

pamuk bence bu sinirle biz evden atarız herkesi :)

Yeliz dedi ki...

hep bayanlar alttan alır derler demekki yanlışmış:)

uyuz cadı dedi ki...

yeliz zaman zaman değiş tokuş yapıyoruz :)

PrimaRima dedi ki...

Bazen bende bu şekilde oluyorum ve etrafımdakim varsa onları şişiriyorum :)
Eşim bana "allahaşkına öfleme beni de daraltıyorsun" diyor.

uyuz cadı dedi ki...

ebru dikkat ettim de dün her cümlenin başında bir üfff çekmişim.. amma abarttım.
kadın milleti işte anacım, dengesiziz..
zavallı kocalar ne yapsın :)

HEYAMOLA dedi ki...

Ne tatlısın sen yaaaa Lale !!!
Bir insan ancak bu kadar güzel SIKILIR :) Boşveeer, belki yaşla-maşla ilgisi vardır!!! Sen birşeye kafanı takma anacım... gel bize, dolaş oyalan.
Ne takacaksın kafana bu kışta kıyamette, zor olur. Kocan da harbiden "sabırlıymış" be güzelim ;) Sevgilerimle, Mine

uyuz cadı dedi ki...

mine şu yazdıklarımdan sonra beni tatlı buluyosan tebrik ederim seni :))
çok gıcığım ama ya, arada bana geliyolar böyle.. birkaç haftadır iyiyim pek bişey olmadı.
kocam da sabırlı ne yapsın zavallı? başa gelen çekilir.. bişey derse de cevabım hazır 'sen koştun peşimde'.. gerek olmadı şimdiye kadar ama hazır ettim ben yinede :))

sevgiler..