25 Oca 2009

Haydi Hayırlısı

Bloğumun okuyucuları, yazdığım yazıdan mıdır başka yerlerden gelip imza atanlardan mıdır nedir bilmiyorum ama durumlarına çok üzüldüğüm Özgürlük Parkı kedilerim için imzalar çoğaldı (bir de bugün pazar, haftaiçi çok daha fazlalaşacaktır)...

Lütfen beni kırmayın, imzalarınızı çok görmeyin... Kediciklerime birşey olmasın olur mu?

Şimdi sıra geldi başka birşeye, bildiğiniz üzre çok gıcık bir insanım. Günlük hayatta, televizyon izlerken, bir-iki site gezerken, sokağa çıktığımda yani herzaman beni sinir edecek birşeyler mutlaka oluyor.
Güldürme kaygısı taşımasam da sizler eğleniyorsunuz, ne güzel...
Herşeye kıl olunca malzemem de çok oluyor, hemen hergün bir ya da daha fazla yazı yazıyorum. Bundan da hiç sıkılmıyorum, tersine canım istemediğinde elimi klavyeye sürmüyorum bile. Sadece içimden geldiği ve istediğim zamanlarda buradayım...

Yazılarını sevdiğim bir blogger ara verince nasıl üzülüyorum bir bilseniz, şimdi ben de kendi adıma yapmak istediğim bazı şeylere daha iyi konsantre olabilmek için bir süre buralarda eskisi kadar sık olamayacağım... Bloğumu tamamen de unutmuyorum tabi, hergün yazıyorsam belki iki-üç günde bire düşebilir.

Unutmak demişkeeeen bir önceki yazımda 'blog yazmayı bırakacağım, desteğinizi eksik etmeyin' dedim, unutmadım...

Nazım size geçiyor, ne yapalım?

Şimdilik hoşçakalın, uyuz kalın...

27 yorum:

pammuk dedi ki...

yav ara veren verene!özletmeyin sakınlıkla:)

ozlm dedi ki...

neler yapıcakmışsın bu arada merak ettim ama şimdi.
söylemedin uyuz oldum bak...

uyuz cadı dedi ki...

pamukçum benimki çok ara gibi diil de, daha az buralarda olmak gibi. aslında ara da verirdim ama ben kendimi biliyorum, yazmadan duramam ki.. o yüzden yine gıcık olduklarımı içimde tutamayıp yazıcam yani :)

uyuz cadı dedi ki...

ozlm'cim, bol bol resim yapıcam. sen uyuz olma bak söyleyiverdim :)

a. gizem dedi ki...

yaz şekerim az az yaz:)
uzaktan uzaga seni takip eden bi takı cadısı da buralarda olcek :)

amaaa dediğimiz gibiii önemli işlerimizi vs bitirelimmm veee guçlerimizii toplayıp da geri dönelim :)))
çok optum şeker!

ferulago dedi ki...

Diğer baykuş da bitecekse tamam :)

alis dedi ki...

Tamamen gitme, uyuzların sesi olmaya devam et de keyfine bak, biz buradayız takip ediyoruz her halükarda :)

uyuz cadı dedi ki...

gizom evet aynne öyle, hadi bakalım kolay gelsin bize...

ferulago, aa sen onu unutmadın mı? haha, biter biter :)

alis, gitmem merak etme. hem zaten çenemi tutamıyorum ki ben. sevgiler :)

Merve dedi ki...

yaaa ben çook üzüldüm şimdi :(((

Merve dedi ki...

laliş ben hersabah seni okuyordum çook da alışmıştım ne yapıcam ben şimdi :(( neyse bencil olmayı bırakıyorum..eğer istediğin biraz kendini dinlemek, resimlerine ağırlık vermekse tabi ki yapmalısın..ama seni çooookk özleyeceğimi unutma lütfen..
çook öptüm lale kuş! ;)

merbe dedi ki...

yaa şurda bir kaç kişiyi doğru dürüst takip ediyorum sen de gidersen napıcam ben :( neyse en azından tamamen bırakmıyorsun. az da olsa buralarda ol yine.. özletme kendini lütfen

uyuz cadı dedi ki...

merbe, blog listeme bak ordan bi sürü yeni insanlar bulabilirsin. hep okuduğum blogları koyuyorum oraya sadece...

hem buralardayım zaten, üzülme :)

PrimaRima dedi ki...

Fazla ara verme uyuz yaa :(
Uyuz olarak kalmak çok kolay iş de uyuzsuz kalmaz zor inanki seni okumayı ben çok seviyorum hoş sevmeyen varmıdır onuda düşünemiyorum...kendine iyi bak....arada sırada uğra bari:(

merbe dedi ki...

aslında bakmadım :) çünkü ben az ve öz olsun istiyorum nedeni ise mesleğim gereği yaratıcı olmalıyım, olmak zorundayım :) yani herkesin bir siteden copy-paste yaptığı şeyleri görmek istemiyorum bu benim sadece bir noktada düşünmeme neden oluyor. kendi yazan kendi çizen birileri olmalı benim için ki böylece benim de görüş açım büyüsün. ama yine de nazik cevabın ve beni düşündüğün için de çok teşekkür ederim. bakacağım hemen... :)

Merve dedi ki...

Lale kedileri almışlar
:(((((((((((((((

çook üzüldüm!!!!!!!

Merve dedi ki...

ağlıycam sinirden cok sinir oldum! elimden birşey gelmemesine daha da sinir oldum! insan mı bunlar yaa?

uyuz cadı dedi ki...

ebrcucum nasıl sırıttım yorumunu okurken anlatamam :)) teşekkür ederim. ben zaten sadece daha az yazıcam, şu önümüzdeki 1-2 hafta için o da. yoksa yine blogları okumaya devam ediyorum, zaten merak ederim kim ne yapmış? rimoş iyileşmiş mi diye :) o da düzelmiş dimi, yazına baktım demin.. geçmiş olsun minik fareme..

Aymen dedi ki...

ara vermek mi? tam uyuz oluyodum kim iki üç günde bir demişsin olur o da olur:))

uyuz cadı dedi ki...

mervecim, ben sabah oradaydım. sonra sağırkedi bana haber verdi, gittim baktım. az önce geldim, kediler yerlerinde duruyolar.. ben mi göremedim acaba? görevlilere de sordum, kimse gelmedi dedi adam. inan oynuyolardı parkta tombik tombik..

uyuz cadı dedi ki...

merbe, haklısın. senin söylediğin tarzda blogları ben de okumuyorum, canım sıkılıyo zaten hepsinde aynı şeyler..
ama benim okuduklarım öyle değil, az ve öz tutuyorum senin gibi. sadece gerçekten okuduklarımı listeme ekledim, bir ara istersen bakarsın. seveceğin şeyler çıkacaktır eminim :))

bu arada rica ederim :))

uyuz cadı dedi ki...

aymen uyuza uyuz olunmaz çok ayıp :)

Merve dedi ki...

sağır kedi yorum bırakmıştı bloguma sonra onun blogunda da gördüm alındıklarına dair yazıyı.. alındılar sandım hatta sen bir süre cevap vermeyince ah işte lale de gitmiş kesin götürüldüler dedim içimden!
içim rahatladı çok sevindim!
öptümm kuş!

AssoRTieK dedi ki...

nere yaaa!
uyuz etme insanıııı:)
bizden izin iste önceee yaa!
ayrıca istemene de gerek yok çünkü ben wermiorm!
neyse seni sewiorm,dinlen ama çok uzatmaaa:)

uyuz cadı dedi ki...

mervecim o sürede gittim işte, ama dediğim gibi ordalardı. sağırkedi'ye güvenilir bi yerden haber gelmiş o yüzden panikledi herkes. şimdi sormuş, cevap bekliyo haber vericek bana da. bakalım neymiş anlayalım...

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim, bi dahakine senden izin isterim, kızma :)
azıcık çalışayım gelicem yine.
mucks

Yeliz dedi ki...

lalecim az yaz öz yaz ama yaz olurmu!! sevgiler

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim yazıcam yazıcam. buralardayım :)