24 Oca 2009

Her Kasadan Bir Çürük Elma Çıkarmış

Türk milletine hastayım!
Ülkemi hem çok seviyorum, hem de bazı tiplere iki tokat atasım geliyor... Hatta belki üç, dört, beş...

Oturduğumuz yerden hiçbir emek harcamadan, sadece bakarak pislik atmakta üstümüze yok maşşallah!

Bunlar içimdeki yazma, çizme, üretme azmini yok edemeseler de bloğumda paylaşma isteğimi çok güzel yok ediyorlar. Sonra da diyorum ki, 'bana bunu yapanlar 3-5 taneyse, yazılarımı severek okuyan, canı sıkıldıkça bloğuma göz atan, yaptığım resimleri beğenen insanlar daha fazla'...

İşte o an tekrardan 'bu salaklara pabuç mu bırakacağım? ' deyip sevdiğim şeyleri yapmaya devam ediyorum...
Biliyorum ki birçok bloğu olan yazan-çizen insanın başına gelen şeyler bunlar...

Özellikle şu 'adsız' lar, ya da adı ve bloğu olan ama baktığınızda kendi emeği-fikri-zamanıyla ortaya hiç birşey koyamamış insanlar... İşte en çok onlar sever laf atmayı, kötülemeyi, boş boş konuşmayı...

Gecenin bu saatinde içimden bunları söylemek geldi, daha fazlası da var hatta içimden söylüyorum. Dışa vurmayayım, çok hoş değil...

18 yorum:

Jojee dedi ki...

Adsızlar durduk yere laf sokanlar olmaz mı?hele bizim kendi yazdığımız yazıları resimleri kopyalıyıp dayılık taslayanlar!
evet söylücek çok şey var ama söylersek onlarla aynı seviyeye düşücez.
Boşver canım onlar kendi kıskanç bataklıklarında bata dursunlar!

gribulut dedi ki...

anlaşılan biri seni fena kızdırmış :) ama insanların ne dediğine fazlada bakmamak lazım. bildiğini yap konuşan konuşsun :)

Merve dedi ki...

lalecim benim de sabahın bu saatinde seni okuyasım geldi..;)) kimmm kızdırmışş bizim cadıyı kiimm? Ben şu saatte seni açıp okuyorsam ya da lale ne yazmıs diye merak ediyorsam,seninle birlikte biz de gülüyorsak ki eminim coook kisi benimle aynı fikirde sen yaptıgın isi çok keyifle yapıyorsun biz de seni takip ederken o keyifi fazlasıyla alıyoruz. Son zamanlarda birçok bloga bu tür yazılar geldiğine sahit oldum...maalesef emeğe saygı göstermek hatta beğenmiyorsa daha iyisini yapmak yerine sürekli taşlayan insanlar var...
Onlara tek cevap ha ha ha olabilir!
Ciddiye bile alınması gerekmediğini düşünüyorum..
İyi haftasonları canımm.Bende birazdan güne başlayacağım akşama kadar gezerim artık ;))

pammuk dedi ki...

olmaz öyle pabuç bırakmak tabii hem nereye :)))

uyuz cadı dedi ki...

jojee, aynen dediğin gibi. söyleyecek şeyler var ama susmak lazım.. resimlerimi-yazılarımı kopyalanla henüz karşılaşmadım ben, umarım hiç olmaz..

gribulut, özel birşey olmadı da hep gördüğüm şeyler. hem bana hem takip ettiğim bloglarda çoğalmaya başladı böyle şeyler.. bildiğimi yapmaya devam edicem zaten, sağol...

merve, çok sağol. yazdıkların çok güzel (yine)... bugün de gez ooh ne güzel, benim de çok dağıtasım var bu haftasonu :) bol bol eğlen...

pamuk, yok bırakmam merak etme. yine buralarda uyuzluk yapmaya devam :)

nevruz dedi ki...

bncede sen böyle boş insanlar için tatlı canını hiç sıkma değmez çünkü,bu tip insanlar ancak öyle atıp tutmasını bilirler daha iyisini asla sunamazlar kendilerindeki bu açığıda üreten insanlara çamur at izi kalsın diyerek gidermeye çalşyrlar ama sadece kendilerini avuturlar,bu her zmn olacak meyve veren ağaç her zmn birileri tarafından taşlanacak,iyisi mi sen kulak arkası et o tip insanların emellerine kavuşmasına izin verme,seni seven insanlrın yanında lafı bile olmaz onların biz çok daha fazlayız:))demek ki doğru şeyler yapıyorsun...

uyuz cadı dedi ki...

nevruz teşekkür ederim, yazdıklarını okuyunca mutlu oldum...

Anne Kaz dedi ki...

benimde adsızlarım linksizlerim var.. takma kafana bence çok başarılısın bana resim çizememek kafandakileri kağada dökememek hep engelli olmak gibi gelmiştir..o yüzden gıpta ile bakıyorum..

uyuz cadı dedi ki...

anne kaz, tarafından takip edildiğimi bilmiyodum :)
teşekkür ederim söylediklerin için... sende o adsızlar daha fazladır, okuyucun benden çok olduğuna göre... insan bir zaman sonra takmamayı öğreniyor..

Jojee dedi ki...

canım seni mimledim girince bir syfama bakarsın öptüm.

uyuz cadı dedi ki...

jojee, yazayım ama düşünmem lazım.. biraz zormuş :)

metanoia forever dedi ki...

Neye kızdın bilmiyorum ama üç aşşağı beş yukarı bunlardan heryerde var. Onları görme, duyma, yoluna devam et. Onlarla aynı frekansa girme. Hatta seni kimse okumasa da yine de yaz, kendin için yap herşeyi.

Adsız dedi ki...

merhaba,
kesinlikle çok doğru yazmışsınız.böyle oturdukları yerden,komlekslerinden,kıskançlıklarından yada bir sürü saçma sebeplerden dolayı blogunuzu kötüleyenlerden çook daha fazla seveniniz ve merakla takipçiniz var.
ne yazık ki hayatta böyle tiplerle her dönemde karşılaşıyoruz.ama sanal ortam oldukları için adsız başlık altında çok daha çirkinleşebiliyorlar anlaşılan.
yazılarınıza tüm hızıyla devam etmeniz onlara en etkili cevap olacaktır zaten.
bu yazıyı yazarak iyi yapmışsınız ama,kuru gürültüye pabuç bırakmayan bir kişi olduğunuzu anlamışlardır:)
sevgiler lale hnm.
kardeşim ve ben yeni yazılarınızı merakla bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

sanırım ismimizi yazmayı unuttum.
kusura bakmayın.
Deniz GÜNEŞ

merbe dedi ki...

lütfen böyle şeyler düşünme lale. sen bildiğim en güzel bloglardan birinin sahibisin. zaten onlarında bildiği en güzel bloglardan biri olduğun için bunlar başına geliyor. :) olsun sen yine de devam et yoluna. olumsuzları düşünmeden olumlular için var olmaya devam et lütfen... :)

uyuz cadı dedi ki...

metanoia, yazılarıma şöyle bir göz gezdirdiğimde 1-2 ayda tekrarlayan sıkıntı silsilesi görüyorum zaten :) bloğumu açarken de kimsenin okuyacağını düşünmemiştim.. dediğin gibi kimse okumazsa da ben yazarım zaten...

deniz, adını yazmasaydın da sen olduğunu anlardım :) yazdıkların için teşekkür ederim. aynen öyle kimseye pabuç bırakmam merak etme..

merbe, sonuna kadar saçmaladığım, abuk subuk aklıma ne gelirse yazdığım bloğum için bunları duymak değişik bir duygu.. teşekkür ederim :)

Sagır Kedi dedi ki...

Sakın onların seviyesine inme sen!!!Sen onların seviyesine bile düşmeyecek yürekli bir insansın.Hele hele oturdugu yerden kıskançlıkla laf atan mutsuz ve hayatı boş olan insancıkların ne mal oldugunu biliyoruz ama beğeniyle okuyup ilgiyle takip edenler olarak biz SEN'i daha iyi biliyoruz,tanıyor ve begeniyle takip etmeye devam ediyoruz...

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, teşekkür :)
ben de senin bloğunu severek okuyorum, kaç kişi kaldık kedi-köpek haberleri yazan dimi? bir elin parmaklarını geçmez..
devam!