1 Oca 2009

İltifat Mı Ettin?

Bahsettiğim misafirler (daha doğrusu misafir diyelim, ablam evin insanı nasılsa) geldi.. Hoş beş ettik, sohbet muhabbet derken ablam ve arkadaşı mutfağa yemek yapmaya girdiler. O sırada telefonum çaldı, arayan arkadaşım Sevnur;

- laloş evde misin?
- evet
- zile bassana aşağıdayım
- deli, hadi gel

Bu haftada bir-iki olan bir durum. Normalde çat kapı misafirden nefret etmeme rağmen Sevnur'un bunu yapması çok hoşuma gidiyor, neyse.. Ablamla kucaklaştılar, sonra arkadaşı Gül Abla'yla tanıştırdık..
Bizimkiler yemekleri yapıp çıktılar, kapıda Gül Abla'ya dedim ki 'yüzün ne kadar yumuşak'.. Hayret ettim, gerçekten o kadar pürüzsüz ki...

Sevnur da baktı, sonra yarım saat evvel ilk kez gördüğü ve tanıştığı insana ''aaa gerçekteeeen! bebek poposu dedikleri bu olsa gerek'' dedi!

Ben birkaç saniye anlayamadım, kaldım.. Ablamlar çıktıktan sonra güldüm, güldüm, güldüm.. Gözlerimden yaşlar aktı, yine güldüm, hala gülüyorum..

Ah Sevnur ah, insan hiç ilk kez gördüğü insanın yüzünü popoya falan benzetir mi?
2008 yılını da bir patavatsızlıkla kapattık, sen çok yaşa!

18 yorum:

GüLCaN dedi ki...

offf bu popo meselesi çok fena olmuş. ben de çok güldüm okuyunca... ama bazen bana da oluyo böyle. yani hiç söylenmeyecek bişey söyleyiveriyorum. sonra da kıvır kıvırabilirsen....

Absinthe dedi ki...

Yüzün dötüme benzio deseydi daha bir göze batmazdı sanki yahu =)) Ama olsun iyi niyetli Sevnur, Gül abla kusura bakmamıştır insallah =))

PrimaRima dedi ki...

şimdi ben bebek poposu ile yakın zamanda haşır neşir olmuş biri olarak söyliyeyim evet bu bir iltifattır:)

Adsız dedi ki...

ahahahha inanamıyorum yaaa :)Gün sonunda kahvemi yanıma almış bir internet keyfi yapayım bir yandan da şu cadı neler yazmış bir bakayım dedim. bir baktım ki o ne !!!! hatun benden bahsediyoooo :)))) kıs sen varya az diilsin haaa :D
ama harbiden bende kendime çok gülüyorum olayı hatırladıkça :D AHAHAHAH :D

SEVNUR

Adsız dedi ki...

Muhahahaaa!? :-) Ay Lale'cim, sen de, kiz kardesim Sevnur da bi omur huzur icinde yasarsiniz ihsallah; sizler olmasaydiniz nasil da gulup eglendirirdim kendimi hayatta bilemiyorum wallaha :-D Iste bizim ailenin egzantrik espiri anlayisi, daha ne diyim??? yazdiklarini biraz once esime de anlattim - o da burada koptu :-D

Sevnur'u buradan 2008 yilinin Bridget Jones'u ilan ediyorum!? :-D

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülcan, ben de hep yapıyorum. ağzımdan kaçıveriyo, napalım artık.. insanlık hali :)

absinthe, sevnur cidden çok iyi niyetli. ama alınmadı kadın da neyse ki.. en azından hissettirmedi :)

ebru, doğru söylüyosun :)

yaa sevnur hanım, hep başkalarını mı okuyacaksın? al bak sıra sende :P

gülnurcum dimi? sevnur olmasa ben de neye gülerim şu sıkıcı hayatta? iyi ki var valla..
bridget jones' a da koptum! gerçekten alnının teriyle bu yakıştırmayı kazandı sevgili arkadaşım :))

Aygül dedi ki...

Aman Laleeeee boşver dağınık kalsın:))))böyle doğal insanlardan korkulmaz:)))

uyuz cadı dedi ki...

aygül, sevnurdan korkanın aklına şaşarım zaten :)

Merve dedi ki...

Hakikaten komik bir durum olmuş..Olsun ama renk katmış güne..Çok şanşlısın cadı ne tatlı dostların var çevrende..:))

uyuz cadı dedi ki...

merve çok şanslıyım gerçekten :)
ama feleğin sillesini yemişliğim de var arkadaş konusunda.. öyle doğuştan şans değil yani:)

Merve dedi ki...

hangimizin yok ki..yoksa insan çok arkadası olsun istiyor çevresinde ama zamanla temkinli yaklasmaya başlıyorsun.. bence az olsun tam olsun! :)

uyuz cadı dedi ki...

bencede.. az ama öz var zaten.. bir dönem çoktu, ama böylesi daha iyi...

Sagır Kedi dedi ki...

Muahhahha ay çok güldüm beah Sevnur da alem niye blogu yok ki bunun:)))Aynen dötüme benziyor demek gibi olmuş hala gülüyorum

uyuz cadı dedi ki...

ya çok iyi niyetli söyledi onu o, düşünemedi yani. birden çıkıverdi :)
bloğu da yok, üşeniyo çünkü.

a. gizem dedi ki...

:))) anlattığın kadar komikkk!

uyuz cadı dedi ki...

gizoş sen bide sevnuru tanısan :))

Mini Kedi dedi ki...

Keşke işyerinde okumasaydım. Kıkır kıkır gülüyordum. Bir arkadasım "noldu" diye sordu. Bende kendimi tutamadan "yüzün bebek poposu gibi" dedim. ne demek istedim ben yahu.
Mini Kedi

uyuz cadı dedi ki...

minik kedi, iltifat etmiş oldun sen arkadaşına :)