20 Oca 2009

İstemem Yan Cebime Koy

Kaktüslere bayılan uyuzcadı yolda gördüğü bir çiçekçinin vitrinine yapışır ve kocası insana ''aaaa şu minik pembe çiçekleri olan kaktüsü alalııııım'' der. Kocası insan da ''bizim ofisin köşesinde bir adam var bunlardan renk renk satıyor, çok güzeller ben alacağım sana onlardan'' diye karşılık verir.

Uyuzcadı; ''eee bunca zaman gördün neden almadın?''

Koca insanı; ''ne bileyim?.. alacağım ama mutlaka''

Uyuzcadı; ''bu hafta al o zaman''.


Aradan günler geçer...

Uyuzcadı; ''ne oldu benim kaktüsler?''

Koca insanı; ''aa unuttum ya, sen bana hatırlat alayım'''


Böyle hediye olmaz olsun arkadaş! Hem görmüş, sevdiğimi bildiği halde almayı ertelemiş hem de hatırlatacakmışım... Şşşşş uyuzcadı'nın kocası olacak insan, lafım sana! Ben o çiçekleri yoluma halı eder üstüne basar geçerim, beni delirtme! Kabul ediyorum kaktüslerin üzerine basmak pek sağlıklı olmayabilir ama şu an canım atıp tutmak istiyor.

26 yorum:

Absinthe dedi ki...

Enişteye teesüflerimi iletiyorum blog aracılığı ile... =(
Oldu mu şimdi bu yaptığın uyuz enişte?

uyuz cadı dedi ki...

olmadı tabi ki absinthe'ciğim! bugün alacakmış, bekleyip görücez...

Merve dedi ki...

bence günahını alma eşinin belki de sen demeden almayı düşünmüştür ama sonra bana kaktüs almış demenden de korkmuş olabilir..! kaktüs almak zor bir karar bence! Hakki var :) bir kaktüs uğruna kim arayı bozmayı gözealır? mesela bana kaktüs gelse ben bundan cok anlam çıkarabilirim ;))

uyuz cadı dedi ki...

haha merve, yine güldürdün beni :)
kaktüslere bayılırım ama, bunu çevremdeki herkes bilir.. bide tiplerini görsen, bayılırsın. minnacıklar, küçümen küçümen pembe çiçekleri var üstlerinde..

ayyy benim olmaları lazım!

Merve dedi ki...

çok sevdiğini biliyorsa o zaman sen haklısın lalecim ;) Ikea'da kaktüs için 3/lü şirin kaplar vardı hatta bahsettiklerinden de aklında olsun gerçi sen görmüşsündür muhakkak..

uyuz cadı dedi ki...

mervoş aldım bile, içlerinde de kaktüslerim var hatta :)

pommeler dedi ki...

biz yeni ofise tasındıgımızda hepimizin masasında birer kırmızı cicekli kaktüs vardı butun iş arkadaslarım aman bize kaktüs almıslar suna bak diye burun kıvırdılar (aynen mervenin dedigi gibi)ama ben bayıldım hatta aldım eve götürdüm basına bi iş gelmesin diye

Merve dedi ki...

aa güle güle kullan o zaman lalecim :)

uyuz cadı dedi ki...

pommeler, ne güzel.. aslıda ofiste bakılmaya en uygun çiçek kaktüs galiba, bide devletşah'ın sitesinde okudum yanlış hatırlamıyosam radyasyona engel oluyolarmış..
sizinkiler de ne komikmiş, orkide mi alacaklardı :)

uyuz cadı dedi ki...

merve, teşekkür :)

Haydins dedi ki...

Ah bu kocalar ahh..

a. gizem dedi ki...

hihihi
yine çok güldüm :)
bu akşam uyuz cadımın kocası insan bence eve kaktüssüz gelme derim ben.
ve burdan kendisine selamlarımı iletirim
lalecim nasıl ?
iyi demişmiyim :))

uyuz cadı dedi ki...

haydins ah cidden, bi istediğimiz gibi olamıyolar :)

gizom, çok iyi demişsin! aslında senden evvel ben de söyledim :)

günbegün dedi ki...

ahh canımm,canı kaktüs de çekmiş,ama alanı yokmuş :)bende nacizane fikrimi beyan edeyim bari ,eksik kalmayayım :)bu aralar kriz tüm dünyayı kırdı geçirdi,malum ABD yeni başkanı bile zorlu günler dünyayı bekliyor dedi.eee nolacak şimdi???bu durumda biz kadınlar kuru bir dala bile mahrum mu kalacağız?evlilik denilen hayatı güzelleştiren şey,zindan mı olacak???
aman alllaaahıım,ne kötü bir senaryo yazdım 2 dakikada...
yok yok hemeeenn ben erkek tarafı olup konuyu bağlıyayım,yoksa jilet bulup kendimi jiletliycem.canım,sana alırım demiş ya,işte bu bile büyük bir olaydır.yıllar geçtikçe olay şuna da dönüşebiliyor
-koca:aaa beğene beğene kaktüs mü beğendin.bu ne zevksizlik!!!aman boşver,çiçekler fotosentez yapar,evdeki tüm oksijeni yutar .haa unuttum evde ekmek varmıydı ya?
-kadın:tısssssssss >:(

uyuz cadı dedi ki...

haha günbegün haklısın. biraz içim kararsa da tezini destekliyorum.

benimkisi güzel sanatlar mezunu olduğundan kriz pek etkilemez diye düşünüyorum. bir defasında geç bir saatte küsmüştüm, alıp a4 kağıdından harika bi çiçek yapmıştı, hala durur o adını da 'barışma çiçeği' koydum. bi de küsken kızmıştım içimden, ben burda kızmışım o gitmiş kağıt kesiyo diye.. yazık yahu, bak şimdi bunu hatırlayınca üzüldüm. ama yine de o kaktüsleri istiyorum!

Jojee dedi ki...

benim gibi kaktüse bayılan varmış:)rengarenk olup onu şirin saksılara koyunca çok şeker duruyorlar.
ah bu kocalar..

uyuz cadı dedi ki...

jojee, aa benim gibi de varmış :) bayılıyorum katüslere. dediğin gibi rengarenk, minicik çok şekerler.. ama biraz tehlikeli. benim kedişim bile dikkat ediyo yanlarından geçerken, ödüm kopuyo gözüne falan girer diye dikkat etmek lazım..

bu arada ben senin bloğuna neden daha evvel hiç bakmamışım anlamadım, çok güzelmiş. gözgezdirdim şimdi hemencecik. tam benlik süs-püs üzerine yazılar..
takipteyim!

aklıma başka bişey geldi, kendi kaktüsünü kendin yarat kampanyası başlatıyorum. renk renk fimolar aldıktan sonra yapmaya bailayacağım, eğer seversen sana da yollamayı vaad ediyorum :)

Merve dedi ki...

Eniştenin hakkını yemeyelim zamanında kağıttan çiçek yapmışlığı var..öyle herkesin harcı değil..ince ruhlu olduğu g.sanatlardan belli bence şanslısın lalecim ne güzel bulmuşsunuz birbirinizi :)

uyuz cadı dedi ki...

ama ben kaktüs istiyorum :)

ozlm dedi ki...

aynı benim koca... gıcık bunların topu. en çok da hatırlat olayına bozuluyorum. bence bıktırma politikası uyguluyorlar bize.

uyuz cadı dedi ki...

ay ozlm seninki de mi aynı? ama beni azıcık tanıyosa hiç pes etmeyeceğimi bilmesi lazım. çok kuvvetli bir çenem var, düşman başına..
bugün kaç defa aradım al diye biliyo musun? ama bakmışta adam tezgah kurmamışmış, bakalım artık hergün aricam. getirip ağzıma doldurucak sonra o kaktüsleri galiba :)

Adsız dedi ki...

merhabalar,
lale hnm umarım kaktüsünüze kavuşmuşsunuzdur.ne türlerinden bahsettiğinizi anladım.gerçekten çok şirinler onlar.o hep aklımızda canlanan kaba saba,klasik kaktüslerden değil:)
aa,bu arada sizinle bir reklam var ki paylaşmadan edemeyeceğim.
bir deterjan reklamı gözüme çarptı bugün.sinem kobal oynuyor,hani şu meşhur selena(!)kendisini zaten hiç ama hiç sevmezdim,itici bulurdum.bu reklamdan sonra iyice sinir oldum kıza.çok itici bir ses tonu var,sanki konuşmuyor,çırpınıyor.sevenlere saygı duyuyorum,ama kendisini de reklamı da hiiiç beğenmedim.
siz de izlediniz mi,çok merak ettim gerçekten.bir koşu gelip yazdım.
yanlız,biraz fazla yazdım:)başınızı ağrıttıysam kusura bakmayın lütfen..
ii akşamlar
Deniz Güneş

uyuz cadı dedi ki...

deniz merhaba, kaktüsüme kavuşamadım ne yazık ki.. adam bugün tezgah açmamış, ama birgün bir yerde mutlaka bulup alıcam :)

bu arada o reklamı izledim, ve en az senin kadar uyuz oldum. şu sıralar sinir olduğum iki tane reklam daha var, yazmak istiyorum sonra hep unutuyorum. dur şu senin dediğini yarın yazayım :)

Sagır Kedi dedi ki...

Bende soracaktım akşam oldu kocan aldı mı kaktüs diyecektim bir önceki yorumda cevabını vermişsin:))Yarın gene soracağım:))

günbegün dedi ki...

lalecim,(ismin ayrı bir güzellikte söylemeden edemiycem,bayılırım lalelere,ama alan yok o ayrı:))
minicik bir fikrimi sunmak istiyorum.
kaktüslerin umarım eline ulaşır.ama ulaşmazsa,üzülme,ömrün boyunca,kağıt çiçeklerden demetler alacaksın :)
itinayla nasıl karı-koca arası yumuşatılır.sevgiler.
not:krizin vurmadığı bir sektör duymak akşam akşam iyi geldi bana.

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, biz bu gidişle daha çok sorarız benden uyarması :)

günbegün, teşekkür ederim :) biraz eski türk filmlerindeki kocaman sarı perukulu, şuh kahkahasıyla ortalarda dolaşıp kötülük yapan kadın ismi gibi sanki. o zaman da onlar modaymış demek ki, halam koymuş ismimi..
kriz bizim sektörü de vurdu tabi ki, ama elimizi vuramadı henüz. buna seviniyorum :)