13 Oca 2009

Kara Büyü

Biz üç yakın arkadaştık..

Birimizin hakkımdaki gerçek düşüncelerini hiç tahmin etmediği zamanda, düşünemeyeceği bir yoldan öğrendim ve ilişkimi bitirdim... Diğerimiz de o kişiyle bağlarını kopardı, çünkü o da hoş olmayan şeyler öğrendi...
Bu olaydan beri yaklaşık iki yıl geçti, ve bu geçen sürede biz kalan iki arkadaş hep ters şeyler yaşadık.. Hayatımız istemediğimiz şekillerde gelişti, yapmak istediğimiz şeyleri beceremezken yapmak istemediklerimiz burnumuzun dibinde bitti. Çok üzüldük, psikolojimiz çok bozuldu, yıprandık, bıktık, ağladık, sıkıldık... Çok şeyler oldu...

Bizi ancak biz anladık, hep konuştuk, çareler aradık, çıkış yollarına baktık.. İyi yada kötü hayatımız bir şekilde devam ediyor, hala birbirimize sahibiz.. Hiç kopmadık, kopmayacağız da...
Çünkü ne O ne de ben kötü niyetli, ikiyüzlü insanlar değiliz.. Birbirimizi çok seviyoruz, hem derdimizde hem sevincimizde hep yanyanaydık...

Bütün bunları neden anlattım? Hayatımdan çıkarttığım o şahıs bu bahsettiğim arkadaşımdan beni hep kıskanırdı, aramızı bozmaya çalışırdı, tatsızlık çıkartırdı..

Onu sildikten sonra biz birlikte kaldık, hiç bozulmadık.. Fakat bütün işlerimiz ters gitmeye başladı..

Arkadaşım diyor ki 'acaba bize büyü mü yaptırdı?'....

Çok saçma! Ben bu tarz şeylere inanmam, ilgilenmem.. Ama o kadar çok terslik hep üstüste geldi ki, bunu düşünmeden edemiyorum.. Gerçekten yaptı mı?

Şu an evlerimiz çok yakın, karşılaşırsak sorasım var... Aslında daha çok bana yaşattığı üzüntüler için yüzüne tükürmek isterim ama bunu da merak etmiyor değilim...

Evet, çok saçma bir yazı oldu... Ama iki-üç gündür bunu düşünüp duruyorum, yazmadan edemedim....

not: umarım arama sonuçlarında bu başlık yüzünden abuk subuk şeyler çıkmaz...

17 yorum:

Haydins dedi ki...

Yok artik, inanamiyorum boyle seyler yaptirabilecek insanlarin olduguna nedense..Hatta buyu olduguna inanamiyorum..

ferulago dedi ki...

Bu hayatta geçirdiğim 36 yıldan sonra öğrendim ki hayatta herşey mümkün. Kıskanç bir karakterin yapacağı şeylerin sınırı olmaz. Yine de böyle bir şey olmadığını umarım

pammuk dedi ki...

olabilir cidden dikkatli olmak lazım.fesat insan bol nasılsa..

uyuz cadı dedi ki...

haydins, aslında büyülere falan ben de inanmıyorum. ama bahsettiğim kişi özellikle de annesi böyle şeylerle uğraşabilir diye düşünüyorum.. bu arada senin profil fotoğrafın ne güzelmiş, özellikle de şapkana bayıldım. rengi de modeli de çok güzel. pek yakışmış... güle güle kullan.


ferugalo, ben de artık herşeyin olabileceğine inanıyorum. büyü müyü bilemicem ama herkesten herşeyi, her türlü silleyi bekler oldum...


pamuk, yoktur ya.. yoktur dimi :))

n@zo dedi ki...

Yok ya daha neler. Ben hiç bilmem büyü falan ama yoktur be Lale. Sen düşünme öyle şeyler.. Hem terslikler üst üste gelmez mi hep? Güzellikler de üst üste gelecektir.

uyuz cadı dedi ki...

nazo, yoktur dimi? ben de inanmıyorum ama arkadaşım söyleye söyleye aklıma soktu..
lütfen artık güzellikler de gelsin, çok sıkıldım!

Eda dedi ki...

Madem şüpheleniyorsunuz, şimdi bozdurmak için paranızı sokağa atmayın. İçinizden, aklınıza geldikçe; siz ve arkadaşınız Nas ve Felak surelerini okuyun. Türkçe mealine bakacak olursanız büyü ve şerrinden bahsettiğini görürsünüz.

Itır Arayıcı dedi ki...

Bir kadının düşmanı yine öteki kadındır.Ve kıskanç bir kadın planlarını programlarını da ona göre yapar.Aslında kısaknçlık kendine güvensizliktir.Bu da onu komplekli birir haline getirir.
Şu yaşadığın olumsuzlukları büyüüye filan yorma uyuz cadı, yaşamamız gerekiyormuş diye bakmalısın.Büyü filan kötü şeyler, korkarım ben!

uyuz cadı dedi ki...

eda, yok ben büyücüye falan gitmem zaten bozdurmak için :) benimkisi biraz saçma bi blog aslında, aklıma gelen herşeyi yazıyorum. bunu da yazıverdim öyle.. yoksa ne büyüye inandığım var ne de hocaya falan gideceğim.. yolda görsem karşı kaldırıma geçerim, o derece yani :)


ıtır arayıcı, evet.. doğru söylüyosun.. kısakançlık kötü bişey gerçekten, hem kendine hem karşındakine zarar veriyo..
dediğim gibi aklıma bu fikri arkadaşım soktu, lafım ona.. duy da bi daha bana öyle şeyler söyleme :))

a. gizem dedi ki...

ah ahh bizim hikayaye ne çok benziyor biz de 4 kızdık. 1 tanesi hatırlamak istemeyecegım şeyler yaptı be lale...
özellikle de bana..

diğerlerimize hiçbişi olmadı ama biz geri kalanlar 3 lü olduk, bunu dışladık! çok da iyi yaptık :)
aramadık sormadık bize ulaşmasına izin vermedik

çok yalnız kaldı eminim, ama hiç pişman değilim.
biraz desperate housewife kıvamında olacaka ama bi kız arkadasın bi dostun yapabilecegi en kotu seyi yaptı bana be lalecim :(

amaaaa çok çok çok mutluyumki onu hayatımdan çıkarırken ekibimiz hiç bozulmadı, bana destek çıktılar, ki haklıydım zaten,
ay çok konustum mu ne yine :P
neyse lalecim sen de o geride kalan dostunu ara sor, onunla bişiler paylaş, birbirinizi sevin unutmayın :)
takılın yani!
o diğerini de düşünmeyin hiç, yalnızlığıyla başbaşa bırakın kendisini
haa büyü mü yaptı?
yaptıysa o diğer arkadasla kol kola girinnn karsısına gecin bhüyük kahkahalar atın efem :P
opuyorum lale seni, bu kadar uzun yorumdan sonra :)

uyuz cadı dedi ki...

gizom uzun maillerden sonra bu yorum bana kısa bile geldi :)

senin de öyle bir hikayen vardı dimi? hatırlıyorum bi yazında azıcık bahsetmiştin sanki.. aynı şey benimkide, sadece üç değil iki kaldık :)) diğeriyle de hep birlikteyiz zaten biliyosun bizim sevnur.. o kadar mutluyum ki ben de dediğin gibi, hiç pişman değilim hayatımda olmadığı için.. ikimizi de hak etmiyodu çünkü, bunu anladım.. şu an da çok yanlız olduğunu biliyorum, bizden ve daha fazla benden başka dostu yoktu. haberlerini alıyorum, okulda arkasından demediğini bırakmadığı insanlarla arkadaşlık yapıyomuş. zaten yapacağı sadece 'arkadaşlıktır', kimse benim ona yaptığım dostluğu yapmaz hayatında. kardeşi bile...
aman neyse, boşverlerim :))

Yeliz dedi ki...

böyle hasta ruhlular iyi insanlardan uzak dursunlar lütfen!!!

Adsız dedi ki...

merabalar,
gerçek dostluklar ne olursa olsun asla bitmiyorlar,siz 2 arkadaşın yaşadığı gibi..
aslında genç sayılırım ama hayatta gördüklerime bakarak söyleyebilirim ki,hayatta gerçekten herşey mümkün.batıl inançlara pek inanmasamda,söz konusu büyü olduğunda korkmaktan alamam kendimi.dinen de kabul edilmiş birşey büyünün varlığı.
Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın diyelim,felak ve nas surelerini okumakta fayda var diye düşünüyorum.ben şimdi size okuyup üfleyip gönderiyorum hemen :)
eyvaah,bu yazıdan ve yorumlardan sonra yine kimbilir kimler gelicek blogunuza.
artık yakında yazarsınız
KOCAMI DOSTUNDAN AYIRMAK İSTİYORUM HANGİ BÜYÜYÜ YAPTIRMALIYIM tarzı aramaları :)
sevgiler
Deniz Güneş

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim, o hasta ruhlu insanı ben kaç sene en yakın arkadaşım diye bağrıma bastım bi bilsen.. neler yaptım neler.. sabahlara kadar projelerini mi çizmedim, bizim okula giriş sınavında kağıtlarımızı değiştirip onun resmini de yapıp bölümü mü kazandırmadım.. hiç sorma.. ama gerçekten bütün bunların karşılığı olarak senin de dediğin gibi benden uzak dursun yeter..

uyuz cadı dedi ki...

deniz katılıyorum sana. gerçek dostluklar bitmiyo.. ama o insanın dostunuz olup olmadığını anlamak için zaman alıyo ne yazık ki...

hehe cidden şimdi ne abuk subuk şeyler gelir arama sonuçlarına, bakalım... yazarım :)

Adsız dedi ki...

canım dostum bu yazdıkların var ya..herşeye bedel..beni bundan sonra ne büyü ne de başka bişey korkutabilir :) Hayat izin verdiği sürece inşallah 80 yaşına kadar birlikte olalım.Dertlerimiz şikayetlerimiz başka olsa da..O zamanda ağrıyan bacaklarımızdan arayıp sormayan gençlerden şikayet edelim ama yeterki birlikte olalım :)
senin de dediğin gibi yeterki birbirimize sahip olalım...
seni çok seviyorum...

not : çok dokunaklı oldu farkındayım ama önce sen başlattın ;)

seni çok çok seven dostun,

sevnur

uyuz cadı dedi ki...

amma duygu sağnağı olmuş yahu :) ama evet ben başlattım..
bak oy birliği ile büyü olmadığına da karar verildi, bi daha söyleme bana :)

bide 81 olursak nolucak sevnur? ayrılıcak mıyız :)