21 Oca 2009

Kedilerim




üzerlerine tıklayarak rahatça okuyabilirsiniz

Yukarıda gördüğünüz bröşürleri ve duyuruyu herzaman olduğu gibi yine
Sağırkedi'nin bloğunda okudum.

Broşürleri HAYTAP Kadıköy Özgürlük Parkı kedileri için hazırlamış, farklı biçimleri de yapılıyormuş.
HAYTAP' ın ricası üzerine tabi ki ben de elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım, hayvanlar için her zaman varım!

''Lütfen bu bröşürleri isterseniz internet ortamından isterseniz matbaadan bastırarak Kadıköy' deki tüm resmi kurumlara, parkla ilgili tüm görevlilere ve parka gelen vatandaşlara, ayrıca park içinde kafe, restaurant, kasap, bakkal v.s. varsa oralara dagıtmalarınızı rica ediyorum.'' demişler, anladığım kadarıyla yaklaşan seçim nedeniyle belediyeler tarafından kedilerin alınıp barınaklara götürülmesinden endişe ediyorlar.. Çokta haklılar, barınakların hali içler acısı...

Şimdi ben de buradan sesleniyorum, Özgürlik Parkı kedilerini lütfen almayın, 'insan' olanlar tarafından parkta çok iyi bakılıyorlar. Yemekleri, ilaçları ellerinden geldiğince karşılanıyor.
Hatta parkın içinde bizim evlerimizde kediler için kullandığımız kumlardan bile mevcut. Ben de elimden geldiğince onlara yemek vermeye çalışıyorum...

Bırakın hayvanlarımızla mutlu mesut yaşayalım, barınaklarda sefil olmasınlar!

Yazımı okuyupta bloğu olan-olmayan herkesten ricam bu ilanı mail-blogda yazı-baskı yapıp dağıtma artık aklınıza ne geliyorsa, elinizden gelen neyse o şekilde yaymamıza yardım edip bu masumların bir ellerinden de siz tutar mısınız?

Çağrımı dikkate alacak herkese şimdiden sonsuz teşekkür ediyorum...

11 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

inşallah o civarda oturan ve o civarı bilenler bu çağrıyı dikkate alırlar.Çoğalmalıyız herşey hayvanlarımız "canlar"ımız için...

::puck-robin:: dedi ki...

o civarda oturanlara ben duyurayım bir.

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, keşke dediğin gibi çoğalsak..

puck, süper olur. teşekkür...

Haydins dedi ki...

Cogaliyoruz simdi bende yazayim link vereyim yazina..
Benim apartmanda besledigim minnoslarim vardi , onlara mama yagiyor resmen..Yakinda benim tombul kedim Tedi'den beter olacaklar :)Butun apartman yemek tasiyor minnoslara :)

uyuz cadı dedi ki...

haydins desteğin için çok teşekkür ederim, ne kadar çoğalırsak o kadar iyi..
senin o tombulları yazmış mıydın? hatırlıyorum ben bebeklik hallerini yada yazdığın başka bi kedi miydi? akşam gelmişlerdi de sabah yoklardı sanki, bunamış olabilirim :)

bizim arka sokaktaki kedilerde Bal'dan daha tombul çok tatlılar.
geçen gün ben sevdim sevdim, eşim de karanlıkta görmemiş birden arkasını dönünce göz göze gelmişler. hem kedi zıpladı hem koca :) bizim şişkoda iki pati atıvermiş korkusundan :)
ne tatlılar ya...

Haydins dedi ki...

Evet minnoslari yazmistim yavrular daha minicikler..Bir gun gormustum sonra kaybolmuslardi sonra yine geldiler yemege alistiklarindan..Simdi artik kalicilar bizim merdivenlerde gorsen yataklari tabaklari canaklari her seyleri var..KEyifleri yerinde cok :)

uyuz cadı dedi ki...

oy yesinler o minnoşları..
hayvanlar iyi ki var!

Merve dedi ki...

bana uzak kedicikler ama yardım etmek isterim..hepimiz kendi çevremizdekilere sahip çıksak hiçbir havyan barınaksız, aç kalmaz zaten..

uyuz cadı dedi ki...

merve evet olay o zaten. sonuçta kediler-köpekler heryerde varlar.
en yakınımızdakine yardım etsek ne güzel olur..

Boncukçu dedi ki...

Sokaklarımızı mahalle yapan şeylerden biri de sokak hayvanları. Arada camımıza gelip mama isteyen güzel tekir gibi...

uyuz cadı dedi ki...

haklısınız, umarım kimse onlara dokunmaz, canlarını yakmaz..