20 Oca 2009

Ne Saçma

Her ne kadar son yıllarda çok şikayetçi olsam da, yine de inatla 'iyi ki Türk olarak doğmuşum' diyorum. Beni o kadar güldürüyorlar ki sağolsunlar...

Bugün pek keyfim yok, evde durayım ı ıh, dışarı çıkayım çıktım hemen döndüm o da açmadı, resim yapayım ı ıh, kitap okuyayım olmaz, blogları gezeyim ı ıh.
Hiç birşey yapmak istemiyorum, neyseki son anda şu Google arama sonuçlarına bakmak aklıma geldi... İyi ki bu bloğu açmışım, iyi ki Analytics eklemişim, iyi ki bu sonuçlara bakmak aklıma gelmiş. Amacının dışında ama olsun, canım sıkıldıkça bakıp eğleniyorum... Hadi bakalım bu geçtiğimiz bir haftanın en komikleri nelermiş;

''acıkan koca ıcın yemek''; Zıkkım.

''angelina jolie kaç santimlik ayakkabı giyer''; Tek derdimiz bu olsa. şimdi öğrendin diyelim, giydin de.. eee, benzeyecek misin kadına? pek sanmıyorum...

''ayol sözcüğü kimler tarafından kimlere hitap ediliyor?örnekler veriniz''; 'Ne diyorsun, ne biçim şeyler soruyorsun ayol?'. Bu cümle uyuzcadı tarafından bloğunu ziyaret eden birine söylenmiştir, örnekse zaten cümlenin kendisidir..

''ayılara yazık değil mi?''; Yazık tabi, olmaz mı? Kim bilir ne gördün ne okudun da bunu yazdın, umarım kötü birşey olmamıştır...

''baba ya genc işi bi çanta lazim ya''; Bunu Google'a değil babana söylesen belki daha etkili olur. Tamam zengin şirket ama bu kadarını beklemekte biraz fazla değil mi?

''benim yerim ne sözünü açıklayınız''; Bak sana ikidir dikkat ediyorum, yukarıda açıklamayı da örnek cümleyi de verdim, bunu da sen bul artık hayret bişey!

''bilgisayarda girdigim butun siteleri gosteren bir yer varmış orasi nere ve orayi nasil temizlerim''; History o history! Ctrl+h yap çıkar, silersin...

''birilerine makyaj yapmak istiyorum''; E yaap, bize ne?

''bitmez çilem''; Kaynanasal bir sorun mu, bana mı öyle geldi?

''bu olsa nolur olmasa nolur şunun tipine bi bak''; Amaaan boşver o zaman sen onu, elini sallasan ellisi ayol!

''doğuştan sanatın herhangi bi olay birisi mutlaka bir gün sanatçı olur''; Hiç anlamadım.

''dünyanın en güzel çocuğu kim''; Herkesin çocuğu kendine güzel galiba, hep öyle derler.

''ebru şallı hergün duş alır mı''; Sana ne be!

''esim iki evli benim cocugum olmuyo diye kendi cocuklariyla kiskandiriyor'' ; Çok ayıp, ne biçim insanmış...

''evdeki poşetlerin dağılması''; Çok büyük bir problem!

''firefox bu sitenin pencere açmasını engelledi ne demek''; Ee gayet açık işte, firefox bu sitenin pencere açmasını engelledi demek, popup yani şekerim, reklam meklam gözükmesini engelliyor. Ne yapsa yaranamıyor canım!

''güzel bi bayanı sevgili olmaya nasıl ikna edebilirim''; Ne kadar akıllısın sen öyle, istersen Google bir servis açsın bu işler için.

''hayvan barınaklarından köpek satın almak için napılır''; Eşimin teyzesi için iki tane köpek almıştık önceki yıl barınaktan, gidip konuşman lazım sana güvenmeleri lazım bir de bakılacağı evi görmek istiyorlar. Dahasını da onlar anlatır zaten..
Ama ne güzel olur herkes barınaklardan alsa, tebrik ediyorum seni...

''hülya avşar saçına kullandığı şampuan''; Sen şu üstteki Ebru Şallı'nın yıkanma alışkanlıklarını merak eden deli değil misin?

''iki tane ayakkabi resmi bi ayakkabi diğerinin üstüne basmiş''; Ya İstock'a bakıcaksın, yada düzgün bir arama cümlesiyle Google imajlarda arayacaksın.

''internetten de sıkıldım yaaaaaa''; Amaaan sen de benden beter misin nesin? Git o zaman bir işe yara, haret bişey!

''izmir den kırk yaş ve üstü bayanların telefon numaraları''; Çüş!

''kadınları çileden çıkaracak 10 cümle''; Hemcinslerimi delirtmek için eline koz vereceğimi sanıyorsan çok yanlıyorsun, hadi ikile!

''kahkül genç gösterir?''; Derler...

''kaynanaya anne demem''; Deme tabi.

''kaynanaya sabır''; Sana mı O'na mı?

''kayınvalideyle kavga nasıl çözülür''; Konu ne bilseydik yardımcı olurduk elbet.

''kediler neden birini sever''; Neden sevmesin ki?

''kedisi olen sahibine teselli''; Ah canım, o zor ya...

''kestirdim+saç''; iyi halt ettin.

''kötü kaynanalara neler yapılır''; Amaaaan bıktım sizden de be, gidin başka yere. Bana ne sizin kaynanalarınızdan?

''msn de adamı deli etmede bire bir''; Kullanma o zaman hayret birşey.

''of google amca teyzem yanımda canımız çok sıkılıyor napalım''; Cehennemin dibine gidin, orası çok eğlenceliymiş...

Of ya, ne biçim yazılar yazıyorum ki hep böyle abuk subuk tipler geliyor... Yanlız aralarda azımsanmayacak kadar barınaklarla ilgili aramalar yapanlar var, umarım bir faydası dokunur...

21 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)))
hepsi birbirinden komedi lalecim yawww :))

Adsız dedi ki...

merhabalar,
söylemeye gerek var mı bilmem ama yazılanlara koptum yine=)
hakikaten türk insanı çok garip ve düşündürüce komik olduğu kadar.
yani tamam zaman zaman hepimiz ünlülerin hayatını merak ederiz,kıyafetlerini takip ederiz ama şampuan markası,topuklu ayakkabı cm i,yıkanma sıklığı fln...google dan acaba evet sevgili okuyucum valla ebru hergün duş alıyor,ama bazen 2 3 kere de aldığı oluyo gibi bir cevap mı bekliyolar?
kaynana sorunu yine çok gündemdeymiş bu arada.
muhasebe ve iktisattan kafayı yemek üzereyken çok güzel bir tenefüs oldu bnm için yazdıklarınız:)
size çok teşekkür ederim,sevgiler...
Deniz Güneş

Merve dedi ki...

Oley lale yeni bir uyuz olduğunu yazmış..daha okumadan mesajı yolluyorum ;))

uyuz cadı dedi ki...

gizo cidden sıyırmış bu insanlar bence :))

deniz, şu kaynana meselesinden bana fenalık geldi. hem daha o kadar çok var ki, yazmadım. ne dertliymiş Türk kadınları kaynanalarından...
yazdıkların için ben teşekkür ederim, her defasında çok güzel şeyler söyleyerek beni mutlu ediyosun.. okudukça keyfim yerine geliyo, sağol :)

uyuz cadı dedi ki...

hahaha merve ne komiksin :)

Aygül dedi ki...

LALECİM en çok 'izmir den kırk yaş ve üstü bayanların telefon numaraları''; Çüş 'e güldüm valla.millet manyak.çöpçatan hattımı ya bu google:)keşke bizim zamanımız da da olsamıydı ne almazdık bu kocaları:)heheeh şaka tabi:))

Merve dedi ki...

''izmir den kırk yaş ve üstü bayanların telefon numaraları'' amcam çok dertli ne yapsın.. :))ah ah türk halkı bu zekasını başka yerlere kullansa keşkee..

ferulago dedi ki...

Bunları okudukça google abuk subuk sorular yazmak istiyorum, bakalım sana ulaşabilecek miyim :)

uyuz cadı dedi ki...

Aygül, aslında onu kaldırıcaktım biliyo musun? son anda tekrardan ekledim, şimdi millet abuk subuk iyice gelir onu yazarsam diye :) ama o kadar komik ki yazmadan edemedim..
bi de almazdık cidden, hoş benim zamanımda vardı da ben değerlendiremedim hehe :P

mervoş, o amca gitsin muhtelif evlenme programlarına katılsın göbek atıp 'kırk yaş üstü bayan' arasın dimi :)

ferulago, ulaşır tabi. zaten googlee'a abuk subuk ne yazsan benim siteye ulaşıyo bi şekilde.. ama arada kaynar bak o kadar çok ki, sen bana bi çıtlatırsın benim diye :)

Merve dedi ki...

tam adamı' desti izdivaç,huysuz artık hangisi kabul ederse! ha ha ferulago bence de! mesela lale şimdi ne yapıyor? lale hangi sampuanı kullanıyor? nasıl lale olunur? lale kaynanasıyla nasıl geçiniyor? vs vs..

pammuk dedi ki...

ilk okuduğumda inanamamıştım hala aynı durumdayım!ne isanlar var ülkmizde:))) otur eğlen işte!:)

::puck-robin:: dedi ki...

bayılıyorum böyle sonuçlara bana bir halt çıkmıyor puck blog,puck robin blog,köpeğim havhav der,arkadaşlık üzerine,erkekler sevişirken neden ısırır tarzı şeyler çıkıyor hep :(

uyuz cadı dedi ki...

mervoş halkım için varım, sorun söyleyeyim :)

uyuz cadı dedi ki...

pamuk çok eğlendiriyolar beni sağolsunlar.. durum hep aynı, değişecek gibi durmuyor zaten böyle de kalsın, gülelim...

puck, galiba bütün blogların abuk arama sonuçları toplanıp benim bloğuma göç ediyor.. herkeste bu kadar yokmuş, ebru'da hem üzülüyo :)
o söylediklerinden bana da çok geliyo, uyuzcadı, uyuzcadı blog gibi. tabi çok terbiyesiz 1-2 şey de çıkıyo, görmezden geliyorum :)

Sagır Kedi dedi ki...

Cadım sen bana bu konuda yardım etmiştin ben hala google analystic'i çözemedim bir şey çıktığı yok herhalde beni aramıyorlar hehe:))Ayrıca sonlarda yazdığın "barınak" kısmına çok sevindiğimi umutlandığımı bil...

uyuz cadı dedi ki...

kedi, o zaman sen kodu yanlış yere yapıştırdın. analytics'in sayfasına girip yardıma tıklarsan yardımcı olacak bir-iki yazı çıkar.. (bu konuda pek yardım edemiyorum, benimkini de eşim yapmıştı).

Adsız dedi ki...

''izmir den kırk yaş ve üstü bayanların telefon numaraları'' ahahahahah ben buna bayıldım yaa adam direkt konuya girmiş ve yardım istiyoo :D

AssoRTieK dedi ki...

bunlar nası cümleler pardonn bu cümleleri kuranlar nassıı insanlaaarrr :)))
hep mi seni bulurlar nerden gelio bunlar kuzuuu :)
hangi birini yazam kkii:)

uyuz cadı dedi ki...

seçmece bunlar seçmeceee! dönüp dolanıp beni buluyolar

sevnurboray dedi ki...

adsız yazan bendim laloş ,kusura bakma kuşum..o kadar da uyarmıştın..

uyuz cadı dedi ki...

sevnur, özür dile :P