9 Oca 2009

Çok Az Kaldı

Eskiden kışı severdim, şimdi havanın erken kararmasından nefret ediyorum!

Günde kaç defa saate bakıp, 'az kaldı az, bilmem kaç saat sonra hava kararmış olacak offf...' diye söyleniyorum.
Sanki hava karardığında beni asacaklar, son dakikalarımı sayar gibiyim..
Kararsın, ne olur ki?
Çok şey olur, havayla birlikte benim de içim kararır, canım bişey yapmak istemez, miskinlik çöker, çok sıkılırım çok!..

Şimdi burada yazı yazmakla vakit kaybetmemeli, kalan bir-birbuçuk saatimi de iyi değerlendirmeliyim...

Bana müsade...

21 yorum:

Yeliz dedi ki...

bilgisayar başında vakit çoook çabuk geçiyor. ben hafta sonları genelde bilgisaydan kaçıyorum:)

kediye kafa atan psikopat fare dedi ki...

nedense bende aynıyım..hava karardı mı bir telaşdır alır beni..sanki eve hava karardıktan sonra gidersem başıma bi iş gelecekmiş gibi..yaz gelsin artık yaaa...

a. gizem dedi ki...

aynen benim de hiiiç hoşuma gitmiyooo
keşke böyle 9 da falan kararsa yazları gibi...
ah ah...

GüLCaN dedi ki...

kışın en nefret ettiğim yanı günün saat 5 te bitmesi. yani hava kararınca benim için gün bitmiş sayılıyor da. :)

PrimaRima dedi ki...

Evdeyken değilde dışardayken çok daralıyorum ben biliyormusun?Acele etmeye başlıyorum koşturup duruyorum aman hava karardı eve gideyim.Sokaklardan korkar oluyorum.

uyuz cadı dedi ki...

yeliz gerçekten ya.. ben de bilgisayarın başına bi oturuduğum zaman kaç saat geçmiş anlamıyorum.. ama azaltmaya çalışıyorum..

psikopat fare(ay ne uzun ismin var, kısalttım ben :)) evet yaz gelsin ama havalar çok sıcak olmasın. benim tansiyonum düşüyo o zaman.. güneşli ve ılık olsun hep..

gizoş evet, keşke.. ne güzel oluyo o zaman.. kışın daha çok bunalıma meyilli oluşumuz bundan mı acaba?

gülcan, aynen işte.. benim için de gün bitiyo, canım hiç bişey yapmak isemiyo o saatten sonra..

ebru, bende de sokaklarda bi rahatlık sorma :) niyeyse hiç korkmuyorum.. eskiden de böyleydim, evde sıkıntı geliyo bana hep.. ama dikkat etmek lazım dışarıda gerçekten de...

::puck-robin:: dedi ki...

sevmiyorum işte sevemiyorum kış aylarını
hava karanlık puslu boğucu insanlar asık yüzlü.

uyuz cadı dedi ki...

son günlerde ben de o asık yüzlülerdenim ne yazık ki.. yaz gelse de gözümüz gönlümüz açılsa...

Adsız dedi ki...

Lale'cim ben havanin erken kararmasini gectim, buralari cok ama cok soguk yaw!? Adamin kanini, kemigini donduran, keskin bi soguk var ki sorma yani; sabah ya da aksam is cikisi metroya, tren istasyonuna yururken, yuzum donmaktan kaskati kesiliyor resmen!?

Sana iyi haftasonlari diliyorum canim :-)

Optum cok!?

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum burası da çokk soğuk.. ama yaban eller, memleketten uzak daha da soğuk gelir insana..
bu arada ben de damarına bassaydım keşke :)

dikkat et kendine şeker, yine hasta olma.. çok öptüm...

SeDda dedi ki...

bir kaç gündür yoktun merak etmeye başlamıştım...Hele beim gibi bu şehirde yalnızsan.ve bi yer bilmiyorsan daha zor.. bazen diyorum keşke blog arkadaşlarım sadece blog arkadaşlarım olmasalardı...

Aymen dedi ki...

bende dışardayken akşam olmadan eve girmek istiyorum huzursuz oluyorum. kış akşamları beni ürkütüyor.

alis dedi ki...

Kar yağması lazım ki olan azıcık ışığı yansıtsın da pırıl pırıl olsun her yer :)
Erkne kararması bir yana, ben en çok geç aydınlanmasına kıl oluyorum. Hava daha karanlıkken 7'de kalkmak zorunda olmak haksızlık :(

uyuz cadı dedi ki...

aymen yazın hem hava daha geç karardığından hem de havalar güzel olduğundan sokaklar daha kalabalık oluyo ya, belki o yüzden daha rahat ediyoruzdur. kışın millet evden çıkmıyo pek..

uyuz cadı dedi ki...

seda, iyiyim aslında. canım hiç yazmak istemedi ben de yazmadım. şu 'canım' da beni esir almış, ne derse yapmak zorunda kalıyorum :)
sen anadolu yakasında mısın? eğer istediğin yerler varsa sana tarif edebilirim, yada bakmak istediğin özel bişeyler için.. istanbulda doğdum büyüdüm ama hala avrupa yakasını çok bilemiyorum, buralara daha alışığım..
blog arkadaşlıkları da bazen gerçeğe dönüşebiliyo. mesela ben bloğum sayesinde tanıştığım bi kişiyle görüştüm, konuşuyoruz. değişik bi duygu, hep internet yoluyla haberleştiğin birini görmek, ama güzel :) benimki hayal kırıklığı yaşatmadı gerçekten çok tatlı bi insanmış ama tabi tersi de olabilirdi, risk :)

SeDda dedi ki...

evet Lalecim anadolu yakasındayım,ablamda burada aslında 8 senedir evli,yaz tatillerinde mecburi olarak gelip kalıyordum gezerdik ama onun yanında kaldığım için yapmak istediklerim hep sınırlıydı..
ben buraya geleli 8 ay oluyor üsküdarı biliyorum,ümraniyeyi de...küçük şehirden gelince buralara biraz ürkütüyor..aile o kada sıkınca fazla özgrlük gözümü korkutuyor :)
ben de internet arkadaşlarımı gerçek hayattaki arkadaşlarımdan daha cok sevdim..şuan burada tek bir arkadasım yok ama bil.açtığım zaman bi sürü arkadaşım oluyor öyle işte:)) hepinizi çok seviyorum been..:))

Sagır Kedi dedi ki...

Aynen bende gıcığım bu erken kararma havalarına..Geçen hafta kar-yağmur yağdı ya 3 ten sonra floşş diye kararıyordu havalar püfff...

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi evet geçen hafta çok fenaydı. bugün daha bi iyi sanki aydınlık..

Aygül dedi ki...

Lalecim inan bende kısa günleri sevmiyorum.Eve gidene kadar hava kararmış oluyor.Yemek felan derken gece olmuş gibi uykum geliyor.uyuşuk oluyorum.

uyuz cadı dedi ki...

seda çok zordur tabi haklısın.. yabancı bi şehir.. ama ablan burdaymış bak ne güzel, yalnız değilsin..
bilgisayarda farklı bi dünya gerçekten, bi sürü değişik insan tanyosun..
yine dediğim gibi yardımcı olmamı istersen çekşnmeden mail atabilirsin :)

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm bu kışı kimse sevmiyo demek ki, gitsin o :)
benim de nasıl uykum geliyo sana anlatamam, bööööyle sızasım var :)