4 Oca 2009

Sobe

Salıncakta İki Kişi beni sobelemiş, ben de cevapladım.. Kendimi anlatmam istendiğinde biraz zorlanıyorum ama aklıma ilk gelenleri yazıverdim..

1.En sevdiğiniz kelime nedir?
Alalım :)

2.En nefret ettiğiniz kelime nedir? Hayır.

3.Sizi ne heyecanlandırır? Yeni bir resime başlamak.

4. Heyecanınızı ne öldürür? Birşey yapmak isterken sürekli araya giren işler ve etrafımda benden birşeyler isteyen insanların olması.

5. En sevdiğiniz ses nedir? Babamın sesi.

6. Nefret ettiğiniz ses nedir? Korna, bir de ağız şapırtısı.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? İçinde yoğun matematik olan herşey, mesela muhasebe.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Jamie Oliver gibi çeşit çeşit lezzetli yemekler uydurmak isterdim.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Picasso.. Ne de olsa hayattayken değeri anlaşılmış ender ressamlardan biri. Picasso gibi kıymetimi bilsinler ama resimlerim Caravaggio tarzında olsun isterim..

10. Nerede yaşamak isterdiniz? İstanbul'u çok seviyorum, semt biraz değişebilir mesela Kalamış.

11. En önemli kusurunuz nedir? İnatçılığım.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Birilerine laf sokuşturmak.

13. Kahramanınız kim? Babam.

14. En çok kullandığınız küfür nedir? Gerizekalı.

15. Şu anki ruh haliniz nasıl? Yeni uyandım, miskinim.

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Bir felsefem yok aslında. Kafama göre takılıyorum.

17. Mutluluk rüyanız nedir? Dekore ettiğim bir ev ve her metrekare başına bir hayvanın düştüğü dev gibi bahçe.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? Ailemden uzak kalmak.

19. Nasıl ölmek istersiniz? Bunu hiç düşünmedim, ama uyurken olabilir.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? Biz de seni bekliyorduk, gel şuradaki gezegene biraz renk ver. yeni hayvanlar yaratalım, ağaçlar, ormanlar, denizler... Canın ne isterse söyle yapacağım.. O kadar yetenek vermişim ki sana, bunu kullanırken izlemek istiyorum :P

Ben de 'neden beni kimse sobelemiyo' diye söylenen Serpil'e 'seni seçtim pikaçu' demek istiyorum. Hadi bakalım..

11 yorum:

GüLCaN dedi ki...

Bu sorulara ben de geçen gün cevap vermiştim. hiç aklıma gelmeyen bazı şeyleri senin cevaplarında görüp bende bendeeee dedim :)
Mesela; bişeye heyecanla başlamışsam etrafımda benden bişeyler isteyen insanların olması acayip sinirimi bozuyor. ağız şapırtısına tahammülüm yok şapırdatanın ağzına bi tane çarpmak istiyorum sinir oluyorum çünkü. Muhasebe okudum ve nefret ediyorum bu işten.

SeDda dedi ki...

canım nasıl engelleyeceğim anlatırmısın

uyuz cadı dedi ki...

gülcan evet bazen benim de aklıma gelmiyo. aslında daha çok yazardım da hep tek sormuşlar ya, abartmayayım dedim..

seda, bloggera kullanıcı adınla giriş yapınca izleyicilerin hemen altında 'yönet' diyo. ona tıklarsan çıkan sayfada her izleyicinin yanında 'engelle' butonu var. tıklarsan izlemesini engellersin..

SeDda dedi ki...

canım çokk sağol ya tesekkürler engelledim i..neyi

uyuz cadı dedi ki...

rica ederim

a. gizem dedi ki...

1
5
9
12
numaralar favorilerim :))

uyuz cadı dedi ki...

gizo benim de favorilerim onlar :)

AssoRTieK dedi ki...

görev anlaşılmıştır:)
deftere not ettim,yarın cwplayıp akşama sizlere suncam inşallaah;)

uyuz cadı dedi ki...

serpil hadi bakalım bekliyoruz...

Kanne dedi ki...

Muhasebe matemetikden çok bilgisayarla ilgili bir iş. Ve gerçekten iğrenççç.
Muhasebe okudum, 4 yıldır bu işi yapıyorum ama matematikle pek ilişkisini göremedim. Genelde sayısal gibi gözüksede iş daha çok yürürlükdeki kanunlar, yeni çıkan yasaların takibi,kanuncaki açıklarla ilgili.Avukatlık gibi sanki:) Zaten bilgileri gidiyosun programa o herbişeyini kendi hesaplıyor.

uyuz cadı dedi ki...

kanne aslında artık herşey bilgisayarda yapılıyor. benim de işim tasarım, ama elle bişey yaptığımı az hatırlıyorum. çok sevdiğim için bazen zorla da olsa projelerin içine illustrasyon sokuyorum ama yine de %90 photoshop ve ıvır zıvır programlar diyebilirim..

şimdi sen bilgisayar hesaplıyo demişsin ya, ben onu da yapamam :) matematikten gerçekten hiç anlamıyorum.. korkuncum bu konuda..