14 Oca 2009

Sırf Gıcıklığına Açık Süt Alasım Var

Derya Baykal bir reklamda oynamış ya, sütle ilgili... Ne saçma!

Giyinmiş kuşanmış milletin evine teftişe çıkmış, yanında da 'hoca'sı... Elinde tenceresi, ayağında en dandik ev terlikleriyle 'aaaaaaaaaaaaaaaaa Derya Hanıııııııııım' diyen kadının hayran hayran bakışlarını gördünüz mü?

Ev kadını gayet tarzsız basit bir etek ve erkek terliğine benzeyen birşeyle dolanırken, Derya Hanım' ımız döpyesi, fönlü saçları ve topuklu ayakkabılarıyla ev ev geziyor..
Bir kere o kadın tencerede değil de kutuda süt almış olsa ne olur? Feleğin sillesini yemiş, karşılaşmaya ilk andan itibaren görüntüsüyle 1-0 geriden başlıyor...

Derya Hanım' ın kankası, yanından ayrılmayan doktor iken, kadın evde esmerler esmeri bir erkek çocukla tıklımış kalmış.. Üstelik çocuğuna ne yedirmesi gerektiğini bile bilmiyor! Tüüüüü senin suratına! Ne biçim annesin sen? Sorumsuz, bilinçsiz, cibiliyetsiz seniiii!

Doktor da işi gücü bırakmış yanında laptop ve hazırlanmış sunumla gezici hizmet veriyor...

Unutmadan yazayım, bilinçsiz ev kadınımız konuşurken tenceredeki süt üstüne döküldü dökülecek, her defasında gözüm oraya takılıyor...

Bir de Derya'nın tüm bu şafşata, güzel kıyafetler, topuklu ayakkabılar, bilinçli tüketici, kanka doktor imajının üstüne para aldığını, kadının ise o terliklerle televizyona çıktığı yetmezmiş gibi ezildikçe ezildiğini düşünüp üzülmemek elde değil.. Neyse ki evi derli topluydu...

Mesajı anlatmanın başka bir yolu yok muydu yahu? Ne biçim reklam bu?

not: derya baykal 'harika harika' demedi ya, bence hiç olmamış!

33 yorum:

sevnurboray dedi ki...

öncelikle iki şeye koptum...
1. kadın evde esmerler esmeri bir erkek çocukla tıklımış kalmış..
2. Doktor da işi gücü bırakmış yanında laptop ve hazırlanmış sunumla gezici hizmet veriyor...

puhahhahahahhahhaha :D ay lale sen çok yaşa e mi :)

ama herşey bir yana o reklama ben de sinir oluyorum.En çok da Derya Baykal'ın kadına küçümser bakışlarla bakmasına ve sanki karşısındaki kadın aptalmış anlayamazmış gibi yüksek sesle ve aşırı tane tane konuşmasına GICIK OLUYORUM !!! ( gerçi kadın gerçekten akıllı mı aptal mı o da belli diil ya..hadi neyse biz ezilenin yanında olalım :)

kirazsevdasi dedi ki...

aynen aynen aynennn.
her kelimesine aynen.

pommeler dedi ki...

puhahahaha

super gözlem cadı
derya b ye gıcığım
reklama ayrı gıcığım

ferulago dedi ki...

Dün ben de gördüm o reklamı. Gerçekten de kadını dövnmekten beter ediyor :)

uyuz cadı dedi ki...

sevnurcan, yaşarım peki :) bide derya b. hep öyle konuşuyo zaten, ama reklamda ev kadınlrımızı bilinçlendirecek ya iyice bi tane taneye vermiş kendini :)

kirazsevdası, yalnız değilim ne hoş...

pommeler, ben de dayanamıyorum o kadın yahu...

ferugalo, aslında çoktandır var reklam. bende ha yazdım ha yazıcam derken neredeyse yayından kalkacak.. ama kadını kötü eziyo dimi? :)

Adsız dedi ki...

merhaba,
o bir reklamda daha oynuyordu,leke çıkarıcısı reklamında..
karşısındaki anlamıyormuş gibi yüksek sesle ve aşırı tek tek konuşmasına sinir oluyorum.
yalnız bu süt reklamında derya hnm gibi,azarlanan bilgisiz annecik de para alıyor.Kadın kariyerine kötü bir projeyle başlamış..
Hakikateny,yine herzamanki gibi, müzdarip olduğum bir konuya parmak bastınız:)
Deniz Güneş

uyuz cadı dedi ki...

deniz herzaman aynı şekilde konuşuyo zaten. bağıra bağıra ve sürekli 'harika' diyerek.
o kadın da alıyo tabi para, ama sükse yapıp para almak var, bide ezilerek :)

PrimaRima dedi ki...

Harikaa harika,ne güzel anlatmışsın(derya gibi söylediğimi farzet)
sütün dökülücek gibi olmasını farketmemişim bugün bi bakayım merak ettim:)

uyuz cadı dedi ki...

ebru o öyle demez, bana gıcık olur reklamını beğenmedim diye :)
ama eğer övgüler yağdırsaydım senin söylediklerini bağıra bağıra derdi :))

süte de bak, çok komik...

Merve dedi ki...

ben daha izlemedim kendimi kötü hissediyorum.. :(

Yeliz dedi ki...

ses tonu çok iç gıcıklayıcı bu da allah vergisi aslında naparsın. ama bağrına bağrına konuşmasına kendisi çözüm getirebilir yani.

::puck-robin:: dedi ki...

derya baykal ın oynadığı bir reklam daha var bulaşık süngeri reklamı ona da kılım! derya'ya da kılım! geçen okulda açık tv de gördüm koluna yün takmıştı "ne güzel bakın isterseniz bilezik olur " diyordu!
oynattı!

uyuz cadı dedi ki...

merve, izlersin üzülme :) hatta bıkarsın bi süre sonra, zaten tavsiyem bir defa izleyip güldükten sonra tekrar rastladığında zap yapman..

yeliz, bu tiyatrocular da mı var acaba bu ton? sürekli bağırıyolar.. ama d.b. kadarını hiç görmemiştim daha evvel. kimse de söylemiyo mu nedir?

puck robin, çok komik kadın ya. ne bulsa takıp takıştırıyo. bi defasında kafasına üzüm koymuştu süs diye...

SIFIRDAN BAŞLAMAK dedi ki...

Derya Baykalda ciddi işitme kaybı oldugunu düşünüyorum...kendi sesini tam duyamadıgı için karşısındakini sagır sanıp volüm sonda yırtınıyo...hem paket sütle yogurt ve sütlaç güzel olmuyo nerde eski sütlerrrr nerde mis gibi yogurt ve sütlaçlar...(konudan yine saptım olayı yemek içmeye bagladım ne obur kadınım ben yaa..)olsada bi sütlaç yesem şimdi :((

uyuz cadı dedi ki...

hahah ne komiksin :)

Adsız dedi ki...

lale'cim izlemedim ama okudugumda izlemis kadar oldum, saol :-)

benim esas derdim toplumun hangi kesimi olursa olsun, milleti aptal yerine koyan, yaraticiliktan uzak televizyon programlarinin ya da reklamlarin uretilmesi, buna da gerek seyircilerin, gerekse medya sektorunun goz yummak zorunda kalmasi ne yazik ki.

daha ne diyim yahu???

opuyorum cok...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum evet son noktayı koymuşsun zaten. daha ne de yahu? :))
muckk kocaman

a. gizem dedi ki...

hayır adamlar çok reklam çekmekten zayıf anlarına mı gelmiş ne, kotu bi reklam çekmiş olabilirler ama insan demez mi reklamı yaptıranlar yani yaaa bu biraz olmamış şoyle böyle değiştirelim vs diyeee :P

uyuz cadı dedi ki...

gizoş derya baykaal hariiika harikaa demiştir, ikna etmiştir adamları :)

a. gizem dedi ki...

:)))

moda tasarım stil dedi ki...

yorumuna katılıyorum cnm ..reklamda derya baykalın el kol hareketleri ve ses tonu çok itici

burcu dedi ki...

hahahahaha yine bayıldım yaw!!!ben de bir tek kendime söylediğim ve adımı huysuza çıkardığım herşeyi siz yorumluyorsunuz....sanki ben
sizsiniz :) daha önce de demiştim
sizi takip edicem diye :) eee sözümde durmak şanımdır artık...,neyse gelelim konuya,herşeye birebir katılıyorum,zeki hanım,benimde minik bir notum var.evin hanımı "bu sütle napacaksınız" gibi dahiyane soruya nasıl da kendince ,akıl verir gibi cevap veriyor.yaw sanki tüm ev hanımları öyle salak tipler mi???ben de ev hanımıyım.aaa kendimi o süt alan ev kadını kadar salak sandım birden.yok be,değilim öyle salak!!!en azından kutu süt alıyorum,hem de evime ne idiğü belirsiz bir doktor gelmeden bunu başarabiliyorum.
hahahahaaa bak süper kadınım,derya baykala ihtiyacım yok!!yaşasııınn!

uyuz cadı dedi ki...

burcu ne çok güldüm yorumuna :))
sende bi blog açıver, sonra sen ben ol :)

bir de tebrik etmek istiyorum, doktorsuz ve derya baykalsız ayaklarının üzerinde durduğun, evine kutu süt alabildiğin için :))

alis dedi ki...

Katılıyorum. Bir de derya baykalın o alaturka salak saçına uyuz oldum ayriyeten.
Şimdi çiğ süt ve UHT süt arasında hangisi üstün tartışmasına girerdim ama üşendim, tek söyleyeceğim bayan çokbilmiş derya baykal çiğ sütü zehir ilan etmeden önce keşke biraz daha araştırma yapmış olsaydı..

uyuz cadı dedi ki...

aa alis haksızlık etmeyelim, yanında laptop ve sunumla ve 'hoca'sıyla dolaşıyo ya.. araştırmıştır elbet :)

Ozgur dedi ki...

Oley!
Yaşasın benzer şekilde hissedenler var. Reklam çıktığında evcek tırnaklarımızı çıkarıp hırlamaya başlıyoruz. Ne oluyor yahu. Kırk yıllık UHTyi sağlıklı süt diye kaktırdığınız yetmiyor, bi de tepemize ukalalık! Yok öyle yağma! Derya hanıma kılık kıyafet de yakışmamış ayrıca. Yersiz.

uyuz cadı dedi ki...

özgür, yalnız değilsin :)

işte ukalalık, çokbilmişlik yaparak bize her türlü şeyi kakmaya çalışıyolar.

ferulago dedi ki...

Reklamı az önce tekrar izledim, cidden de süt dökülecekmiş az kalsın :)

uyuz cadı dedi ki...

:)

halaks dedi ki...

ben derya hanımında açık sütlerle büyüdüğü kanısındayım.aşık sütler o kadar kötü ise kendisi şimdiye kadar neden zehirlemmedi merak ediyorum.para para para

hatice dedi ki...

sut reklamı kadar ıgrenc bır reklam yok herkesın ekmek parasyla oynıyamazlar eger onlara ulasa bılıcegım bır adres veya ırtıbat num. bulsam 2 dk durmıyacagım. onların geldıklerı yer nertesıymıs acaba?_?_ ben yalvactan hatıce erdal

seçil dedi ki...

Yaa siz harikasınız koptum okurken. Şimdi sen kopmakda ne demek. düzgün konuş filan da dersin:) Yazılarınızın hepsini okumaktan işler kaldı. Patron atacak beni işten..

uyuz cadı dedi ki...

haha seçil :) ben de sana güldüm bak :) genciz canıııım deriz öyle kopmak mopmak yakışır ;)
işten atılırsan da tamamen senin sorunun :p