25 Oca 2009

Vallahi Yaparım

Önce şunu bir izleyin...




Bitti mi? Şimdi benim gibi dakikalarca hıçkıra hıçkıra ağlayın, o da sizi kesmesin 'ya neden aslanımız yok yaaaa' diye arkadaşınızın kafasını ütüleyin..

Yaptınız mı? Hımm tamam o zaman, kendi kendinize 'şu dünyadaki en saf, en temiz, en vefalı varlıklar hayvanlar' deyin. Devamında içinizden 'aslında çocuklar da saf' diye geçirirseniz alışveriş merkezinde oyuncakçı dükkanlarının önünde sırf evdeki sürüye bir tane daha katılsın diye kendini yerlere atan, suratları ağlamaktan ve çığlık atmaktan kıpkırmızı olmuş uyuz veletleri düşünün, hemen hayvanların en saf ve en temiz olduklarına ikna olun...

Bu da bittiyse eğer sıra şu dilekçeyi imzalamakta, onu da yapın...

Diyeceksiniz ki şu dilekçe mevzusu da ne uzadı, yazdın ya ne her dakika tekrar ediyorsun?
Yazarım, istediğim kadar yazarım, hatta sonsuza kadar yazmaya devam ederim..
İmzaladınız mı? Hayır. Sadece bir tane tanıdık gördüm, O da kendini bilir duyarlılığından dolayı teşekkür ediyorum... Listeyi açıp açıp kontrol ediyorum, takıntı haline geldi...

İmzalayın, kedilerimize sahip çıkın. Onlar sadece Sağırkedi' nin, Haydins'in, Puck Robin'in, Gizem'in, Assortiek'in kedileri değil... Hepimizin kedileri, herkes sahip çıkmak zorunda...

Çıkmıyor musunuz, iki dakikanızı ayırıp imzalamıyor musunuz? O zaman beni mecbur bıraktınız, hadi bugün pazar diyorum haftasonudur, herkes geziyor... Pazartesi de toplantılar çok olur, stres vs. onu da geçtim.. Ama salı var ya salı, işte o güne kadar dilekçedeki imza sayısında en azından şu izleyiciler kısmındaki 52 kişi kadar bir rakam artmazsa ben bir daha yazı falan yazmayacağım, hepinize küsüyorum.
Umurunuzda mı? Bilmem.. Umurunda olanlara teşekkür ederim, kedilerimi önemsedikleri için...


Yazmam... Benim bu blogdan ne fayda sağlamışlığım var? Reklam mı alıyorum? Televizyonlara mı çıktım? İş mi buldum? Birşey mi sattım? Ne yararı oldu? Çok güzel insanlar tanıdım, bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar arkadaşım oldu, evet çok büyük bir fayda. Fakat zaten onları görmeye, konuşmaya devam ederim... Alacağımı almışım bu blogdan...

Tek beklentim arada bir de olsa yazdığım yardım yazılarına kulak kabartmanız, çok mu?

Uyuzcadı uyuzcadı dediniz, size uyuzluk yapmayacağımı sandınız, yanıldınız..

Bloğumun düşünceli okuyucuları lütfen kedilerime sahip çıkın, onlara birşey olmasın...

not: linki açamayanlar için adres bu; http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=33

28 yorum:

Merve dedi ki...

yerim ben seni...lale kuş kızma sen herkes imzalar yavas yavas bunları okumaya kaç saatlerini ayırıyorlar..Kedicikler içinde 2 dakikalarını da ayırırlar sanıyorum..Ben sondan okumaya başladım yazdıklarını ilk bahsettiğinde tıkladım açılmadı haberin olsun canım..hatta açılmadı diye yorum gönderdim sonra en yukarıdakini okudum..bu sefer açıldı,attım bende imzamı..o Aslancığın hali nedir öyle..insanlar böyle vefalı olmuyor, evlat annesine vefalı omuyor da koyuyor kapıya..Hayret ettim çook duygulandımmmmm! eminim ki blogunu izleyen herkes yavas yavas atacaktır imzalarını kimsenin duyarsız kalacağını sanmıyorum ama ne yazık ki genel olarak gördüğüm mesela konu moda/eğlence vs ise yorumlar çook ama ciddi konuysa ya da blog sahibi yaşadığı bir üzüntüyü yazmışşa o derece çook olmuyor..bende en çok buna üzülüyorum işte!

uyuz cadı dedi ki...

mervoş önce arkadaşım yorum yazdı sandım, o hep kuş der de bana :))

ben kızmıyorum, çok üzülüyorum. aslında kızıyorum da tabi, sadece ve sadece iki dakika ayrılarak yapılabilecek bir destek. çok mu?

barınağa gittiklerinde gerçekten buradan daha iyi olmayacaklar, ve o görevliler var ya görevliler.. sırf onlar istemiyo diye mi götürülecekler? çok kızıyorum onlara!

benim de başıma çok geldi böyle şeyler. eski apartmanda evimizde köpeğimiz var diye bir 'avukattan' defalarca tehdit aldık, yolumuz izbandutlarla kesildi legal yada illegal hallederiz denildi. sonra bahçede baktığım 3 kedi için defalarca kapıma dayanıldı, yine tehdit aldım, bana bağarıp çağardılar, kapıları tekmelediler. neler oldu neler...

hepsi cezasını çeksin inşallahi daha da bişey diyemem. ben onlar gibi tehditler savuramam, yol kesemem. hiçbirini yapamam..
ben sadece hayvanları severim, yemek veririm, korumaya çalışırım, insanlardan yardım beklerim hepsi bu...

bloğumu okuyan herkesten de ricam sadece bir imza atmaları, yine hepsi bu...

Merve dedi ki...

ben de çok sevdiklerime kuş derim..Yazını okuyunca o kadar üzüldüm ki içimden geldi. :)
Ahh canım ahh hayvanları sevmeyen insanları hiç sever mi? Madem bakılıyorlarmış götürmeye ne gerek var? Tam oy zamanı oyumuzu vermiyoruz deyin bakın nasıl kuzu kuzu bırakırlar peşlerini. Bunlar bir tek ondan anlarlar!
Herkes kendi çapında mafyacılık oynar hale geldi zaten bu ülkede. Aynı kişi kendinden güçlüsünü gördümü nasıl siniyor ama! Hayvanları severim demekle olmuyor, sevdiğiniz hayvanlar bölümüne at,köpek, kedi yazmaklada! Birşeyler yapmak lazım bunun en önemli örneğide sensin bence! Linki bende bloguma koymak istiyorum birkaç kişiye dahi ulaşsam kardır..

pammuk dedi ki...

bende attım imzamı!herkes atacaktır eminim :)

uyuz cadı dedi ki...

merve bak bizde o 'kuş'ların çok çeşitlemeleri var, sana mail atayım buraya yazıp iyice rezil olmak istemem çok saçma ve komikler çünkü :)

mafyacılardan benim çektiklerim çok canım sorma, bizler onlarla baş edemeyiz ne yazık ki.. gücümüz yetse de o kadar kötü ve adi olamıyoruz. ailenin geri kalanlarını, sokaktaki kedileri&köpekleri de düşünmek zorundaydım. eğer onlara zarar verseydi delirirdim. beni tehdit etti, bitti gitti. çok üzüldüm yıprandım o ayrı, ama hayvanlara zarar vermesinden çok korktum.
okuduk zaten pisliğin teki popmpalı tüfekle köpek öldürdü sokakta.. nolucak yani, onlar için zor yada önemli bişey değil ki..
tek düşündüğüm minik savunmasız hayvancıklar...

sen de yazarsan kocaman bir teşekkür daha ederim, süper olur :)

uyuz cadı dedi ki...

pamuğum atarsın sen, adın gibi kalbinde pamuk nede olsa..
kocaman muck

Merve dedi ki...

Çeşitlemeleri musait bir zamanında merakla bekliyorum canım ;) yazdım bende inşallah daha çook kişiye ulaşırız..acaba aynı bilgisayardan farklı isim ve vatandaşlık no ile girsek olur mu?

uyuz cadı dedi ki...

yollicam bak nasıl saçmalar :)
aileden birileri için soruyosan önemli olan vatandaşlık numarası herhalde. aynı bilgisayardan da olur diye düşünüyorum

Merve dedi ki...

tamam canım aile bireylerinin nolarını alıp yazacağım bende! maksat fazlalaşssın.

ferulago dedi ki...

Ben de ağladım valla

uyuz cadı dedi ki...

merve, o zaman dediğim gibi bi sorun olmaz herhalde. ip ile değil de vatandaşlık numarasıyla ilgili..

ferulago, sen ne diyosun anacım? kendime işkence gibi açıyorum, izliyorum, ağlıyorum. sonra kapatıyorum aradaki 10-15 dk. içinde kalan etkiyle tekrar ağlıyorum. geçince yine açıyorum, böyle bi kısırdöngü içine soktum kendimi, manyak mıyım neyim :)
ama çok dokundu, baksana kooocaman olmuş, unutmamış canım ya.. bir de vahşi hayvan deriz, hiçbiri sevgiyi, emeği unutmuyo..
canlarım benim...

a. gizem dedi ki...

o aslancık var ya ilk yass ın blogunda görmüştüm ve yemin ederim aglayacaktım izlerken lale :)

çok tatlı yaa
ve inanılmaz bişi
bazen düşünüyorum da ennn vahsi doga bile bu hale gelebiliyosa insanoglundan korkuyorummm!
istediğimiz herrrseyi başarabiliriiiizzzz :)
hadi teze gizooo :PP

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim zaten o aslanı izlediğim ilk anda bu yaşıma kadar dost bildiklerimden gördüklerimi düşündüm hızlıca. ve dedim ki, insanoğlu cidden çiğ süt emmiş... dünyanın en güzel, en saf varlıkları hayvanlar...

Sagır Kedi dedi ki...

Ben çoooktaaann imzamı atmışım ama kılını kıpırdatıp imza atan yok amaaa kedileri sokağa tekmeyle atıp Fatih ve Üsküdar Camii'lerine terketmek için kıçını kaldıran mal insanı çoookk!!!Hay nevrim döndüüü:(((

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi kızma bak, hem zaten o insanlarla bloğun okuyucuları çok farklılar.

ben bu sabah baktım, birsürü imza artmış, nasıl mutlu oldum anlatamam!
herkese kocaman teşekkürler

Sagır Kedi dedi ki...

Laleeee!!!Az önce bloguma yazdım!!!Kediler toplanıyor!!!!!Çok üzgünümmmm!!!!

uyuz cadı dedi ki...

ben bugün parktaydım, az önce geldim. merak etme kediler gayet keyifli bir şekilde hoplayıp zıplamakla meşguller. ne belediyeden nede başka bir yerden onları alan kimse görmedim.
ya sana yanlış söylediler yada ben bişey görmedim...

Sagır Kedi dedi ki...

Bana DOHAYKO gönüllüsünden gelen maile geri cevap verdim.Kaynaklar güvenilir diye elim ayağım dolaşaark hemen haber yaydım dur bakalım geri mail gelsin de gerçekler neymiş..İyi ki yakınlardasın iyi haberler aldığıma sevindim

uyuz cadı dedi ki...

anlamadım ki ben de, yani sana güvenilir yerden yalan haber gelecek değil ya.. ama kendi gözlerimle gördüm kediler oyun falan oynuyolardı. görevli de kimse gelmedi dedi, yani umarım benim söylediklerim doğrudur, benden önce alınmamıştır kediler..
çünkü sen haber verir vermez ben cevap bile yazmadan fırladım evden hemen gittim.

hayır alınsa da benim gördüğüm kedileri neden bırakmışlar o zaman? ay hiç anlamadım...

cevap gelince bana da haber ver olur mu? kafam karıştı.

Sagır Kedi dedi ki...

Beklediğim haber az önce geldi:(((Kayıp kedilerin resimlerini de bloguma koydum.Bu hainliği yapanların elleri kırılır inşallahhh!!!!!!!!!

alis dedi ki...

Geçen gün annemin önünde sokak köpeğini uyuşturucu iğne ile vurmuşlar, annem fenalaşırken aşılayıp kısırlaştırıp geri bırakacaklarını söylemişler. Belediyenin telefonlarının sokak köpeklerini şikayetten susmak bilmediğini, ne yapacaklarını şaşırdıklarını söylemişler. Üstelik bu kadar şikayet gelen yer köy yeri, yani bütün evler bahçeli, yollar ıssız ve boş. Ona rağmen insanların kırk yılın başı karşılaştıkları bir köpeciğe toleransı yok. Varlığından rahatsız oluyorlar.. Doğrusu ben de bu insanların varlığından çok tedirgin oluyorum..

Bu arada o aslanlı video gibi bir video daha var, bu sefer bir kadın aynı şekilde bebekken kurtarıp büyüttüğü sonra bakamadığı için hayvanat bahçesine bağışladığı erkek aslanı ziyarete gidiyor. Aslan parmaklıkların arkasından kadının sırtını pışpışlaya pışpışlaya eski dostuna kavuşmuş gibi sarılıyor, öpüyor kokluyor.

uyuz cadı dedi ki...

alis o kadar güzel söylemişsin ki, ben de bu insanların varlığından tedirgin oluyorum.. nasıl insanlar ki bunlar? yazık...
zaten gazetede sokak hayvanlarını nasıl kısırlaştırdıklarını da görmüştüm, duvara başaşağı sabitleyip ameliyat ediyodu 'doktor', tıpkı tablo gibi!
ameliyattan sonra nasıl bakılıyolar acaba? yada bakılıyolar mı? çok üzücü...

hem özgürlük parkındaki kedileri de aldılar biliyo musun? şu an bir kısmı 'kayıp'. yapacaklarını yaptılar yani..

aa ben merak ettim o diğer videoyu da, canım ya... hayvanlar ne tatlı dimi?

Sagır Kedi dedi ki...

alisciğim,uyuz cadıcığım hangi videodan bahsettiğinizi anladım zaten o videoyu blogumda yayımlamak için bekletiyordum.Merakınızı gideriyorum.Blogumda bakabilirsiniz.Sevgiler...

uyuz cadı dedi ki...

aa çok merak etmiştim onu, hemen bakıyorum :)

minikmimik dedi ki...

bilgilndirdiginiz için teşekkur ederim ..sosyal sorumluluk bunlar keşke herkez imzalasa birileri ceza alsada akıllanırlar belki...bizim burdaki parktada köpegimizi gezdiremiyoruz hemde sabahın erken saatleri olmasına karsın

uyuz cadı dedi ki...

minikmimik, evet keşke herkes imzalasa.. bu ülkede insanların değeri yok ki hayvanlar nerdeee

Aphraell dedi ki...

Hemen imzaladım, asla ihmal etmem böyle şeyleri, adı üstünde "yaşam hakkına saygı". bu dünyada küçücük bir böceğin de nefes alıp veren bir çimenin de yaşamaya hakkı var, kimse buna saygısızlık yapmamalı.

uyuz cadı dedi ki...

çok teşekkür ederim duyarlılığın için. keşke herkes imzalasa...