17 Şub 2009

Bu Ne Ki Şimdi?

Bu akşam çok komik birşey oldu, Migros'a gittim, şarküteri reyonundaki adam gelip ne istediğimi sordu. Ben de 3-5 çeşidin içinden gözüme kestirdiğim zeytinleri göstererek 'tadına bakabilir miyim?' dedim.
'Tabi hanımefendi' diyerek yanda duran poşetlere uzandı, söylediğim zeytinlerden yaklaşık 150 gr. doldurdu, tarttı, etiketleyip bana uzattı.
Şaşkınlıkla yüzüne bakarken 'şu yeşilleri de sormuştunuz değil mi?' dedi, evet dememe kalmadan yine aşağı yukarı 150 gr. kadar da onlardan paketleyip elime tutuşturdu.

Ağzımı açıp hiç birşey diyemedim, aslında hem tadına bakacak hem de daha fazla alacaktım. Adama da üzüldüm, kim bilir ne derdi var? Ne çok yorulmuşta karıştırdı birbirine diye sustum.

Ama anlamadığım şu ki, neden o kadar az verdi?
Fakir mi görünüyorum acaba? Fena da değildim halbuki, marketin yolu merkezi olduğundan mutlaka düzgün giyinirim hani yolda tanıdık falan görürsem arkamdan dedikodu yapmasınlar, ne paspaldı demesinler diye (neler düşünüyorum Allah'ım!)..


Zeytinlerin güzel olup olmadığını da bilmiyorum, yarın sabah öğreneceğiz.

24 yorum:

a. gizem dedi ki...

:))) ay cok şekermiş amca yaaa:)
kesin günü yorgunluğu lalecim...

PrimaRima dedi ki...

:)
Adama kızmamışsın...hatta üzülmüşsün.

pammuk dedi ki...

yazıık kim bilir aklı nerdeydi..Bu arada bende öyle düzgünce çıkarım ne olur ne olmaz dimi:))

uyuz cadı dedi ki...

Gizo, evet yazık yahu. ama çok komik :)

Ebru'cum adam da bana acıdı galiba baksana 150 gr :)

Pamuk, sen de mi? :)))

pammuk dedi ki...

Aaa tabi her ne kadar babam ''yavrum sanki hollywood starısın alt tarafı market'' dese de olmaz şekerim.Dünyanın bin bir türlü hali var :D

Merve dedi ki...

:)) ay çok komiksin lale ya tanıdık görmesin diye düzgün giyinirmiş.. :))

adam cümleyi kesin söyle anlamış hepsinden azar azar alabilir miyim?

yazık hakikaten ne derdi vardı kesin eşi dırdır etmiştir akşam ne yapacağım diye düşünüyordur zavallı.. :)

Haydins dedi ki...

Sen birsey soylemeyince tahmin etti demek ki..Yese yese bu kadar yer , cok koymayayim bozulur sonra diye dusundu herhalde :)

uyuz cadı dedi ki...

haha ilahi pamuk :))
benim babam demez annemden alışık çünkü. birgün annemin süs olaylarını da yazayım çok komikler.

uyuz cadı dedi ki...

mervecan cidden hep dikkat ederim, saçlar falan güzel olsun. üst-baş-şal uyumlu ve güzel olsun :))
hastalık işte benimki de, annemden genlerime sızmış :))

adamcağız da zavallı cidden.

uyuz cadı dedi ki...

haydins, emrivaki yaptı bana :)

alis dedi ki...

Bence adam sana tadımlık poşetler hazırlamış, evinde tat beğenirsen daha çok gelir alırsın diye... Ya mantığı tuhaf işliyor ya da dediğin gibi yorgunluk herhalde..

uyuz cadı dedi ki...

haha Alis o da olabilir bak :))

Yeliz dedi ki...

bende ne zaman zeytin almaya gitsem adamcağız tepeleme doldurur:)

Yeliz dedi ki...

tam tersi olması lazım aslında bende ne zaman zeytin almaya gitsem adamcağız tepeleme doldurur bende azalttırırım:) bu adam biraz cimrimiymiş acaba ;)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim diyorum bende sefil tipi var galiba, ondandır :)

ELLY dedi ki...

ya benim migrosumda tam cadde üstündeydi :) ama giyinip çıkmaya üşendiğimden internetten sipariş verirdim genelde :)

uyuz cadı dedi ki...

elly demek ki bütün cadde üstü migroslardan alışveriş yapan kadınlarda aynı sıkıntı var :)
aslında netten sipariş vermek mantıklı ama ben de ona çok üşeniyorum. galiba kollarımın poşet taşımaktan uzaması ve bu sebeple gorile dönüşmek hoşuma gidiyo

aşevi dedi ki...

acaba sen bakayım tadına deyince kızıp satın al bak kardesim demek mi istedi:)

uyuz cadı dedi ki...

olabilir tabi, baktık ama güzeldi :)

Asortik Krep dedi ki...

Bence tadımlık olsun anladı..Kafası da dalgınsa bu yüzden o kadar vermiştir..

Buradaki esnafın çoğu çok pahalı ürünleri kolay satamadığı için "alacaksanız raftan indireyim" der üst raftaki ürün için çoğunlukla..Oysa onun dünyası o kadar olduğundan alınabilecek fiyatı bilemez.Derler ya anlattığın karşındakinin anladığı kadardır.Bazen insanın gözünden ne alacağını ve ne kadar alacağını anlayan İstanbuldaki özellikle kıyafet satan pazarcıları anıyorum buralarda :)

σzℓєм dedi ki...

:))) ay allahım, çatlak yaa.
coco chanel ne demiş, bişi demişti yaa hatırlayamıyorum şimdi. nerde kimle karşılaşacağın belli olmazmıydı, fırsatın nerde çıkacağı mıydı.
hep bakımlı, hep en güzel halinle ol gibi bişiydi.
amaaan neyse, iyice batırdım :P

uyuz cadı dedi ki...

asortik krep, herhalde öyle anladı adamcağız. kafası karışmış, benimkini de karıştırdı. ben de sizinkini karıştırdım. bir zeytin için bütün bunlar çok fazla halbuki :)

özlem, kim demişse çok iyi demiş doğru :) bir de kapının yanındaki dolapta aniden gelen miasfirlere güzel görünebilmek için hemencecik giyilebilen şık ama salaş duran bir hırkam ayrıca da saçlarımı derli toplu göstersin diye hırkaya uyumlu renkte bandanam var. amaç gelen misafir asansörle yukarı çıkana kadar 'çatkapı geldiniz ama ben herzaman şıkım, evde tek başıma bile böyleyim. beni basamazsınız' izlenimini vermek :))
aaaay deli miyim?

Pamuk Prens'in annesi dedi ki...

Güzeller miydi bari? Merak ettim :)

bu arada bloguna cok fena dadandim farkindaysan :)))

uyuz cadı dedi ki...

güzeldi valla o konuda bi şikayetim olmadı :)
bloğumu sevdin demek ki, ne mutlu bana...