12 Şub 2009

Cool Blogcular

Geçenlerde Merveyle konuşuyorduk, bazı blog yazarları var onlar havalı, onların burunları kocaman. Herkesin kendi tarzıdır, böyle istiyordur ama ben de uyuz olma hakkına sahibim değil mi?

Blog yazmaya başlayalı çok uzun zaman olmadı, eskiden beri takip ettiğim birkaç yazar var. Hep yorum yazarım, yazdıklarına tepkiler veririm, birşeyler sorarım, konuşurum vs.
Ama benim bloğum olduktan sonra bir kere bile bana birşey dediklerini bilmem. Bir ses, bir nefes...

Öyle değil mi? Yazılarınız yorum aldıkça içinizdeki yazma isteği ateşlenmiyor mu? Mutlu olmuyor musunuz? Kimse okumasada ben yine yazarım, ama bu kadar şevkle değil...

Kendi kendime dedim ki, demek ki hoşlanmıyorlar yazılarımdan. Öyle ya, herkes sevmek zorunda değil.

Şimdi bu sabah itibariyle birkaçının yazılarımı okuduğundan emin olarak soruyorum, beğenmediğiniz, kıymetli totolarınızı kaldırıp bir yılda tek bir yorum yazmadığınız bloğumu neden taklit ediyorsunuz? Benimki sizin bloğunuz gibi 'cool' değil şekerim, ben gelen yorumlara cevap yazarım, bloğum sayesinde arkadaşlarım oldu, beni düşünen, beni hiç görmedikleri halde hediyeler yollamak isteyen, üzüldüğümde üzülen, sıkıldığımda bana destek olan arkadaşlarım oldu. Ben blogları takip eder insanların yazılarına tepkiler veririm. Üstelik bunu para ya da rant elde etmek için değil sevdiğim için yaparım. Sizin gibi sayfalarımın heryeri reklam kaynamaz, yazılarımın içinde 'hadi reklamı tıklayın da bana para kazandırın' demem. Resimlerimi bile aylarca bana ısrar edildikten sonra utana sıkıla satışa koydum.

Ne diye kendi fikrinizmiş gibi pişkin pişkin yazılarımı kopyalıyorsunuz? Hepiniz aptal ve uyuzsunuz!

50 yorum:

ad koymasakda olur bize koyan koymuş:) dedi ki...

süper ya bu ne güzel bi iç döküş gayet natural yani:)

n@zo dedi ki...

Oyyy oyy yine kimler uyuz etti seni be Lalecim.. Yorum yazmayanları boşver de kopyalayanları yaz ve rezil et bence. Çünkü bu kopyalama işi benim çok canımı sıkıyor. Hiç mi düşünceleri, fikirleri yok o insanların, anlamıyorum. Neyse sen sıkma canını, öpüyorum..

gribulut dedi ki...

yorum neden yapılmaz; bence okunmamaktan yada beğenilmemekten değil bu durum, daha çok yazılan yazının içeriğinde paylaşıcak, söyleyecek sözünün olmamasından kaynaklanıyor. ama bu yazını beğenmedikleri yada okumadıklarını göstermez :) sen yaz biz takip ediyoruz canım :)

uyuz cadı dedi ki...

ad koymasakda olur bize koyan koymuş, ay ne uzun isim :))
ay çok sinirlendim ama napiim, okumuyosan okuma, okuyosan ve taklit ediyosa okuyomuş gibi yapma ama di mi? :)

nazo'cum, ay sinirlendim yine :) yorum olayına takılmıyorum zaten, ama madem öyle coolsun kendi fikirlerin olsun yani. salak şeyler!
bi tane adam vardı hani Kıbrıs'ta televizyonda program yapıyodu, haber mi ne sunuyodu. biliyo musun? reklam giriyo diye mi sinirleniyodu kızıp bağırıyodu canlı yayında? ona benzedim bi an haha :))

uyuz cadı dedi ki...

gribulut, biliyorum tabi. ben de okuduğum halde yazacak bişey bulamıyorum bazen. ona diyecek bişeyim yok.
ama yazımda taklit edilecek bişey buluyolarsa ona kızarım.

Haydins dedi ki...

Uyuz ol ama kizma ya yorum yazmiyorlar diye..Cani isteyen yazsin cani istemeyen yazmasin..
Ama bu taklit etme durumu hos degil tabi..Illa taklit edeceksen sundan esinlendim de bari di mi!!

uyuz cadı dedi ki...

haydins ama esinlendim derlerse olmaz, herşeyi onlar düşünmüş yazmış yapmış olmalı. biz kimiz ki düşünebilelim di mi?
ay ne salaklar ya gıcık oldum :)

Absinthe dedi ki...

Benim siteye tas catlasa ayda yilda bir yorum yaziliyor hatta utanmiyorlar haber bile calabiliyorlar =) Kişiliksiz insanlara takma kafanı daha çok seni okuyabilen ve anlayabilenler için yazmaya bak. Böylece zaten kendi çevreni/ arkadaşlarını kendin korumuş olup diğerlerini ekart edebiliyorsun.. Köy dötlerine tekmeyi herkes kendi yoluna (kafiye nası ama =) )

gribulut dedi ki...

bloguma gel bakim sen :)

rosewell dedi ki...

yazılarını severek takip ediyorum
okurken çokkk eğleniyorum
bazen aynı şeylere gıcık olduğumuzu görüyorum hihih
çok keyifli bir sayfa yazmaya devam.... ve tabi gıcık olmayada :)

rosewell

uyuz cadı dedi ki...

ay geldim geldim, çok teşekkür ederim :)))

guguk kuşu dedi ki...

Sen sana gelenlerle ilgilen, bırak gelmeyenleri kendi dünyalarında. Belki de yorum yapmak sanıldığı kadar kolay bişey değildir, herkes yapamıyordur. Yapanların ellerine sağlık ne diyelim. Kopyalayanlara gelince, yaptıkları zavallıca...Öyle çok fikrim, esprim, bakışım, duruşum çalındı ki gerçek hayatta. baktım kaldım arkalarından şöyleceee. Boşverdim artık onlardan olabildiğince uzaktayım. Onlar çalıyorlar be yaşıyorum.

merbe dedi ki...

boşver lale sen ya... onlar cool olabilirler ama sadece taklit ettikleri sürece var olabiliyorlar. ne kadar acı bie şey değil mi? eğer onlar fark etmiyorlarsa / edemiyorlarsa ne kadar zavallı olduklarını sen de bir iki kez daha olursa böyle linklerini vere vere rezil et onları burdan. yaşasın kötülükkkk :))

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu, aslında yorum olayına takılmıyorum ben. sinir olduğum şey okumuyomuş gibi davranıp kopya edilmesi. ama belki de kopya çektikleri çakılmasın diye öyle yapıyolardır, hani biri çıkıp söylerse aaa o kimmiş ben o bloğu hiç bilmiyorum demek için. arkada iz bırakmak istememişlerdir :))

sen de boşver şeker, amaaan dediğin gibi onlar taklit ediyo sen yaşıyosun..

uyuz cadı dedi ki...

merbe, evet yazıcam bi dahakine :))

Pilli-Cadi dedi ki...

uyyyy fena sinirlenmisiz:)
ama haklilik payin de var.
ben blog yorumlara kapattim bu sebepten olmasa da baska sebepten.
yorgan gitti kavga bitti durumu olustu icimde:)

uyuz cadı dedi ki...

pilli cadı, kopyalamayada kapatma şansımız olsa keşke...

Witchie of Stars dedi ki...

uvvvv! kızdırmışlar cadımızı =/ senin sihir defterin kaybolduysa benimkinin fotokopisini çekip gönderiyim istersen, orda kopyalamaya karşı bir kaç sihir olcaktı. Mesela metni kopyalamak için tam seçerken harfler birden canlanıp ekrandan dışarı zıplayıp yazıyı kopyalamaya çalışan eli ısırmaya başlıyo falan, öyle şeyler var. Ne dersin? ;)

pommeler dedi ki...

cadıcım
ben cok yeniyim bu blok dunyasında ama mim lediğim halde dönmeyenlerde oldu ne diyelim bosver
ben seni okuyorum resimlerine bayılıyorum
sıkma canını

uyuz cadı dedi ki...

süper olur hemen yollar mısın derim, başka ne denir ki :)

uyuz cadı dedi ki...

pommler, seni mi kırıcam ayol :)
takmıyorum bitti

Bursada Moda dedi ki...

Merhabalar.Sitenizi yeni takip etmeye başladım.Biraz geç olsada güzel bir siteyle karşı karşıyayım.Bundan sonra da takipçinizim:) Size hak veriyorum. Öncelikle yorum olayında dediklerinize katılyorum.Ne kadar çok yorum yazılırsa insanın içine o kadar çok yazma isteği, daha fazla şeyleri paylaşma gibi bir istek doğuyor.Bu bende de var...
İkincisi taklit etme olayına gelince bunda size %100 katılıyorum.Dediğiniz gibi öyle siteler varki "ben yazdım,ben yaptım" deyip aslında hiçbirşey yapamayanlar insanlar bunlar...Ama öyle ki yapacak hiçbir şeyimiz yok.Biz üretiyoruz onlar kullanıyor..Bize de böyle uyuz olmak düşüyor işte...

uyuz cadı dedi ki...

bursada moda, teşekkür ederim. bize uyuz olmak düşüyo dediğin gibi, ama ben oldukça yazıyorum.
bari bunu da kopyalasalar :)

SeDda dedi ki...

canım.. bu konuda cook haklısın.. valla kimse okumasa da ben okuyorum.:) seviyorum da. Gerçi ''kimse okumasa da'' kısmı biraz öylesine idi.. Çünküm listendekiler en az senin kadar değerli insanlar..YA yorum yazmıyor olabilirim okuyorum seni, hatta bazen sinirlerimi zıplatan bişe okuduğumda gördüğümde yaşadığımda lale olsa kesin yazardı diyorum:) eşim bile biliyor seni takip ettiğimii:)))
Diğerlerini de sallaaa gitsin anacımm,sen bu alemin tek uyuzusuun:))

uyuz cadı dedi ki...

seda ne komiksin :))
aslında ben yorum değil de çalma kısmına takmıştım bu yazıda ama herkes yorum sandı.
yorum yazsın yazmasın önemli değil ama çalmasınlar yeter.
bir de onlar benim kadar her halta uyuz olamicakları için çal çal nereye kadar di mi? bi yerden sonra uyuz olup yazamadıkları için tıkanacaklardır, o zaman alemin tek uyuzu ben kalıcam :))

uyuz olunca da bana mail at ben yazarım senin için :)))

PrimaRima dedi ki...

Gülüyorum:)
Ve ahhh ahh diyorum dilim açılırda bir konuşursam varya.bu konuda yazmak istediğim çok şey oluyor ama yazmıyorum.Bir ara bu konu hakkında mailleşelim yahu içimi dökeyim sana olmazmı?Bak ben sen kadar cesur değilim bloğa değil ancak sana dökerim içimi:)

a. gizem dedi ki...

yazdıklarının her bir kelimesine gönülden katılıyorummm
yürü uyuz cadı kim tutar seniiii :))
yanlız taklit olayı beni çok mutsuz ediyo
esinlendim diye yazamamaları beni daha çok mutsuz ediyor
burnu büyüklük güzel bişi değil arkadaslar

uyuz cadı dedi ki...

ebru maili yolla yolla, ben çok merak ettim şimdi :))
hem sen de yaz, ne olacak ki? kim tutar seni.. ben arkandayım :))

gizo, valla bence de öyle cool takılmak gıcık bişey. kendilerini ne sanıyolarsa, ben de bi daha girmiyorum oluyo bitiyo. ama arada bi yerde linklerini falan görüyorum bakıyorum ki ooo almış başını gitmiş hatunlar..
biz de yapıyoruz, mesela ben hep senin takılarını taklit ediyorum. accessorize falan onları da çalıp çırpıp yapıyorum :) ama söylüyoruz yani, ayıp değil ki başkasının yaptığı-yazdığı bişeyi beğenmek di mi?

ferulago dedi ki...

Bence de boşver ve işine ver kendini. Baykuşu bitir mesela :P Ödülün var bende.

::puck-robin:: dedi ki...

kuuul değil kııl bunlar kıl kıl!

uyuz cadı dedi ki...

ferulago, ay baykuşlar kovalicak seni :)
ödülüm baykuş bitince mi şimdi mi :P
bakıyorum hemen...

puck doğru valla, o aklıma gelmemişti :)

Asortik Krep dedi ki...

Ben arada bloğunu okuyorum ve çoğunlukla uyuz olduklarına da uyuz oluyorum.

Çalıp çırpma yeni bir olay değil,taklitlerin asıllarını yansıttığını düşünüyorum..Senden başka uyuz tanımıyorum şahsen ben :)

Bende en çok yorumlara cevap yazmayanlara uyuz oluyorum.Sonra kendini bir noktada başkalarının yanında görenlere uyuz oluyorum.Bir grubun içindeyim havası.. En sonda belli bir tarzı ve düşüncesi var,sen bunu önemsemeyip yine de ona farklı davranmıyorsun ama o seni yok sayıyor..Böyle durumlarda anlıyorum ki düşüncelerimiz farklı ve o bunu hazmedemiyor. Yani politik bakışı yüzünden..ama bunu açık açık söyleyecek cesareti yok,seni yok sayarak ya da seni önemsemeyen tavırlara bürünüyor.O zaman okuma,bloğuma gelme,ya da yiyiyorsa yorum yap, sessiz düşmanlıklara uyuz oluyorum.Çok uzun mu yazdım..?

uyuz cadı dedi ki...

asortik krep yoo hiç uzun yazmamışsın, burası zaten çene çalma iç dökme bloğu. istersen yazabilirsinde yani hiç sorun yok :)
dediklerine ben de katılıyorum valla çokta uyuz oluyorum. bloglar arasında da gruplaşma vardı bi ara, şimdi ele başı olmayınca dağaldılar heralde. ya da seni o grubun içine sokmaya çalışanlar, okuduğun blogları okuma diyenler, link kaldır muhabbetleri.
ben çok şaşırmıştım açıkçası eğlenmek için başladığım birşeyin bazıları için ne kadar hırs konusu olduğunu görünce..

insanlar enteresan, ne yapıcaksın.. biz de okumayız onları olur biter.

cleo dedi ki...

hahah:)slm canım ılk defa okudum yazılarını ve cok sevdım:)haklısın haykır bence:)

uyuz cadı dedi ki...

cleo merhaba :)
sen izlemeye devam et bak ben daha neler haykırıyorum :))

yasemin dedi ki...

ben dvmlı takıpcınım ama ilk kez yorum yapıyorum sölediklerini bazı kısımlarını üstüme alındım sanırım yorum yapılmasada okunduğunu takip edildiğini bil demek istedim kib:D

uyuz cadı dedi ki...

yasemin aslında yanlış anlaşıldım biraz. ben yazılarımı çalan ya da taklit edenlere uyuz olduğumu söylemek istemiştim. hiç yorum yazmayıp bir yandan takip ediyolar, sonra da çalıyolar. yani sanki okumuyomuş gibi davranmaya çalışıyolar ona gıcık oldum...
yoksa yorum açısından bir sıkıntım yok :))

pelince dedi ki...

ben de yeni blogculardanım pek cool değilim şimdilik anlayacağın :))) ama yazdıklarını severek okuyorum boşver bizimle idare et

uyuz cadı dedi ki...

pelin aşkolsun idare et ne demek? ben beni okuyanlardan ve okuduklarımdan çok memnunum zaten, o uyuzlara heveslendiğim yok :))
bloğun hayırlı olsun, bol yazılı günler diliyorum sana.

Sagır Kedi dedi ki...

Ayol kim taklit etmiş seni ya??Tırmıklayayım mı onu haa??Bana da bir ton şey yazıyorlar yayımlamadığım yorumlar var takıyor muyum takmam ama taklit edene rastlamadım hem bu çok çirkin bir şey ayıp!!

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, söndün ya tırmıklarsın valla.
iyi ki döndün ben çok özlemiştim seni :)

ŞuŞu dedi ki...

süpermişisin sen ya:)çok hoş anlatmışsın. ben blog dünyanıza yeni gelenlerdenim,herkes kendi halinde falan sanıyordum. vayyy buradada kaynayan kazanlar var demek ki. ne güzelll ne güzelll:)

uyuz cadı dedi ki...

şuşu hoşgeldin :)
teşekkür ederim, yaaaa blog dünyası böyle çok temkinli olmak lazım :))

osmanfatih dedi ki...

Bu yorumuna sonuna kadar katılıyorum Lale.
Yorum yazmak bu kadar zor olamamalı bencede.
Verilen bir emek varsa sizde bunu beğenmişseniz neden iki kelime yazmaktan kaçıyorsunuz ki ?
Ellerine sağlık güzel bir blog hazırlamışsın.
Favorilerime ekledim ve + 5 puan verdim;)

Osmanfatih dedi ki...

Arkadaşalar bende kopyalanmaktan sizni olduğum için sağ tuş engeli koydum.
Ben kodu vereyim isteyen eklesin.


Ekledim ama kabul etmiyor sistem:(

Itır Arayıcı dedi ki...

Boşver sen bu coolları!Çok keyifli yazıyorsun,okurken gülümsetiyorsun.:)

uyuz cadı dedi ki...

osmanfatih, teşekkür ederim :)
kod güzel olurdu da ben bazen kopyalanmasını istediğim yazılar yazıyorum, hayvanlarla ilgili falan. Herkes yayınlar mı diyorum, o zaman o kod beni engeller.. Teşekkür ederim düşündüğün için..

uyuz cadı dedi ki...

ıtır arayıcı, ne mutlu bana o zaman :)

cocukdayaparimkariyerde dedi ki...

Öncelikle içtenliğinizden ötürü sizi tebrik etmek istiyorum. Eğip bükmeden dosdoğru yazmışsınız. Yorumları önemsediğinizi söylediğiniz için yazıyorum şimdi. Bugün karşılaştım blogunuzla ve takipçiniz olduğumu bilin istedim :)

uyuz cadı dedi ki...

teşekkür ederim :)