5 Şub 2009

Eziyetli Sürpriz

Pazartesiden beri kocamı görmeden yaşıyorum, ne enteresan!
O da o günden beri hiç eve gelmeden, sürekli ofiste yaşıyor... Bu kadar uzun süreceğini bilseydim Pazartesi sabahı 'beni bir daha göremezsen evlen olur mu? yalnız kalma' gibi birşeyler tembihlerdim... Bu ne ya? Böyle iş mi olur?

Sevgililer günü projesiymiş, hıh! Ben başlarım öyle sevgililer gününe, herkese sürpriz bize eziyet! Üstelik bu kadar içi dışı sevgililer günü olmuşken bana hediye falan da almaz şimdi iyi mi? Amaaa zaten kutlamıyoruz öyle günleri, eee kutlamıyorsak bu eziyet ne? Salak bir firmaya yapılan, onların düşük kalitesiyle uyuşmayan gayet güzel bir oyun projesi... Kıymetini bilseler bari, kime o firmadan bahsetsem 'aman sakın birşey almayın' diyorlar. Bizim müşterimiz olabilirler, ben de aynı şeyi söylüyorum...

İlk gün yani Pazartesi gecesi 'ben sabah 6-7 gibi gelebileceğim' dediğinde kendi kendime 'O orada sabahlıyorsa ben de burada sabahlarım' dedim. Geç saatlere kadar birşeyler karaladım, sonra uykum geldi. Uyuyamam ki, tek başımayken hiç rahat edemem. Salonda televizyonun karşısında debelendim durdum, gözlerim kapandığında beş buçuk civarıydı... Sonra Salı oldu, ben uyuyakaldım, Sonra Çarşamba oldu ben yine uyuyakaldım... Her sabah uyanıyorum yine yok, sadece başımda nöbet tutan kedim ve ben varız evde...

Üf artık gelsin ya!

29 yorum:

ozlm dedi ki...

yazık ya. millet sevgililer günü kutlasın diye sen sevgilisiz günler geçir.

PrimaRima dedi ki...

Valla tebrikler ben evde yalnız kalamayanlardanım çünkü.

uyuz cadı dedi ki...

ozlm, öyle valla. ama bizim hep böyle oluyo, çok yalnız kaldığımı bilirim. sanki doktor da nöbette :)

uyuz cadı dedi ki...

ebru nasıl korkuyorum bir de bana sor.. erken haberim olsa anneme ablama falan gidicem ama hep ha geldim ha gelicem modunda olduğumuzdan en sonunda tek kalıyorum...

Haydins dedi ki...

Hic kimseyi tanimadigim Moskovada bile tek kaldigim geceler oldu , korkmam nedense huyum degildir..Korkma kedisin var, su sevgililer gunu gecsin artik di mi cok gerekli bir gun degil bence..

Girls-on-blog dedi ki...

Aaa kıyamam yahu:( Pek tatsız...aman allah baska ayrılık vermesin deyip teselli bulalım...Hadi allah kavuştursun,tez zamanda cicim:)

uyuz cadı dedi ki...

haydins ne kadar cesursun sen, benim ödüm kopuyo.. kedim desen kendine hayrı yok :)

gob, sağol şeker..

a. gizem dedi ki...

yazıkkk valla laleciğimeee...
enişte sana sesleniyoruz buradannn eşini yalnız bırakmaaa, arada uğraaa valla oyle güzel ve hoş bi kız kiii kaçırırlar şeker laleyiii
:PP

uyuz cadı dedi ki...

gizom beni kim başına bela yapsın haha :))

deniz'de öyle olucak ama di mi? gece nöbetleri falan. sen de bizde kalırsın :)

Merve dedi ki...

bende olsam hayatta uyuyamazdım aynı senin gibi laliş..anca uyuyakalırsam işte..ben paranoyak oluyorum gece tek kalırsım sesleri dinlemeler falan..
benimkinin işi böyle geçe kalacak gibi değil..ama belli olmaz tabi..valla giderim ben uyurum anniş babişimle..;)

uyuz cadı dedi ki...

merve en temizi anne-baba ikilisi :)
ben de kalıyorum böyle zamanlarda, tabi önceden kestirebilirsek...

a. gizem dedi ki...

aaa ben korkmam şekerler... :)
hehe sadece özlerimmm!
lale ama kalırız birlikte hayatım :)

uyuz cadı dedi ki...

gizo kalalım çünkü ben korkuyorum :))

gribulut dedi ki...

valahi zor bi durum, umarım düzelir.

uyuz cadı dedi ki...

gribulut, bekliyoruz bakalım bu akşam eve gelecek inşallah

alis dedi ki...

Aaa alt katta falan değilsen hiç korkma, bak ben 2 yıldır yalnızım :) 6-7 gibi gelip gene işe mi gidiyor? İnsanüstü bir tempo gerçekten. Şu sevgililer gününe zaten uyuz oluyodum şimdi hepten sinir oldum, bu gün açgözlü firmalar fırsattan istifade para kazansın diye kimbilir kaç kişinin aşkına mani olunuyo :)

uyuz cadı dedi ki...

alis!cim yok alt katta değilim.. ama yine de korkuyorum niyeyse..
bu arada hiç eve gelmedi onca gün :)
neyse ki dün gece geldi, yazık perişan olmuş.

Yeliz dedi ki...

lale, bana pek maceralı bir sevgililer günü yaşayacaksınız gibi geliyor;)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim valla sinir oldum ben bu yıl iyice :)
zaten yaptıkları oyundan hediyede kazanamıyomuşum, 'yakınları' kazanamazmış. o kadar eziyet çekelim bize bir hediyeyi çok görsünler olacak iş mi canım aaaa :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

üzüldüm,hayat şartları evlilikleri bile etkiliyor..

sen ziyaret et onu? olmaz mı?

uyuz cadı dedi ki...

üfürükten prenses, hayat zor gerçekten de...
ben giderdim tabi, aslında düşündüm de niye gitmedim diye ama her akşam bugün bitti gelicem diyordu. ben de gitmedim..

Aygül dedi ki...

Ahhhhhhh ahhhhhhhhhhh ben genelde yanlızım be şekerim.Geçen pazar almanyaya gitti bu pazar anca gelecek :)ama ben artık çok ama çokkk alıştım.ye iç gez ohhhhhhhhhhh valla .sende alışsan istemeyeceksin gelsin eve:)))hemen dönsün senin ki inşallah Lalecim.Benimki gelmesede olur:))

uyuz cadı dedi ki...

ne komiksin :) bir yaşlı tanıdığımız vardı, kocası için 'bereketi(yani parası) içeri kendisi dışarı' derdi hep, o aklıma geldi :)

ferulago dedi ki...

Yalnızlık benim de kaderim :(

uyuz cadı dedi ki...

gece tek kalabilsem çok şikayetim olmaz aslında, günlerdir banyo tertemiz :)

sihirli eller dedi ki...

az kaldı sevgililer gününe.bu kadar eziyeti çeken bir sevgiliye senin hediye alman lazım aslında.o cefayı çekiyor sefasınıda sürmeli.

uyuz cadı dedi ki...

e o da doğru tabi

Itır Arayıcı dedi ki...

Eşimin işi nedneiyle çok seyahtli bir yaşamımız var.Gidebildiğim ülkelere ben de giderim ama çoğu zman da tek başıma kalırım evde.Ve kaldığımda da aynen senbin gibi tv karşısında sabahlarım.Okurken film aynı ama oyuncular farklı dedim kendi kendime:))

uyuz cadı dedi ki...

ıtır arayıcı, ne sinir bozucu bir durum değil mi? gıcık oluyorum ya.
sana da bol sabır diliyorum.