26 Şub 2009

Fenerbahçe'ye Dantel Almaya Giderken Yosma Güvercin En İdeal Kıyafetime Kakasını Yaptı

Şu anda televizyonda 'İdeal' adında bir kadın var, ismi gibi ideal mi derseniz hayır değil.
Bu saçma şeyi yazmak için geldiğimden sebebini anlayamadım ama adamın tekiyle kavga ediyordu.

Bu sebeple ben de bildiğim saçma sapan isimleri yazmak istiyorum;
- Kıyafet,
- Dantel,
- Güvercin,
- Yosma,
- Fenerbahçe bunlardan bazıları.

Hangi akıl sahibi anne-baba çocuğuna bu kötülüğü yapar? Hangi akıl sahibi insan yazısına böyle bir başlık koyar?

19 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

yavv ne alemsin ben de essah sandım, yazı açılana kadar güvercine epey saydım (allah affetsin artıkın). Bende bi tane söylii: BMC, herif müsfettesinin kızına koyduğu isim. seninki hep bi bmc kamyonu olsun istemiş olmamış da::::hey allam sen nelere sabrediyosun.

Merve dedi ki...

Lalişkom kesin senin blog da saçma sapan şeylere cevap arayanlardandır..Aynı zihniyet.. :)

ama fenerbahçe saçma olmasın..
diil ki.. :)

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu, o dediğin gerçek mi :)) aaa millet ne komik yahu, çok güldüm :))

Mervecan, biz de fenerbahçeliyiz tamam ama hiç isim olur mu ya :)) Fenerbahçeeeeee gel oğlum, yemeğin bitmedi daha :))

Merve dedi ki...

ben bambaşka anlamışım mevzuyu :))
insan ismi mi şimdi bunlar..

ee olmasın tabi..fenerbahçe o ne ya?

Mesela köpük koymuş biri..
üzüm koyan duydum..
Allah akıl fikir versin ne diyim..

a. gizem dedi ki...

ben de gerçekten sandım laleee :))
güvercin teyze vardı bizim yazlıkta :) danteli duymadım ama şeker :P

uyuz cadı dedi ki...

Gizo yok yok gerçek değil :)))
Güvercin varmış demek ki başka da.. Fazıl Say'ın kızının adı da Kumru, aslında ben çok beğenmiştim Kumru'yu. Ama nedense güvercin komik geldi :)

uyuz cadı dedi ki...

merviş evet insan ismi :)
köpük ne ya ahaha, üzüm :))

PrimaRima dedi ki...

Fenerbahçemi?
Gerçekden varmı bu?
Hadi yosmayı duymuşdum güvercinde bir nebze olsun idare ediyor, kumru oluyorda neden güvercin olmasın diye düşünüyorum.
Dantel de olabilir.Neticede el emeği göz nuru nakış nakış işlenen bir şey.Hadi onada okey.
İdeal ilginç...
FENERBAHÇE ney yaa ?

Mesela ben düşünürüm kUğu çok güzel bir kuş güzelde bir isim olabilir neden kimse kızına kuğu ismini koymaz:)

uyuz cadı dedi ki...

ebru'cum fenerbahçeyi ben haberlerde duymuştum. anne-baba ikisi de koyu fenerbahçe taraftarıymış. çocuklarına da o ismi koymuşlar. bence de çok komik :))
kuğu güzel aslında, çeşit çeşit hayvan isimleri oluyo da neden kuğu olmuyo cidden :)

merbe dedi ki...

oya var, dantel neden olmasın.
okşan var, yosma neden olmasın.
serçe var, güvercin neden olmasın.
kaka var, çiş neden olmasın.
:))))))

uyuz cadı dedi ki...

ahaha merbe ne komiksin :))
bu arada hep söylicem unutuyorum, senin pasaj linkin açılmıyo. eklicem linklerime söylemeyi de unuttum, baktın mı hiç?

merbe dedi ki...

ay lalecim iyi ki söyledin. okul, ev, gezme derken doğru dürüst ilgilenememiştim, hemen ekleyip çıkmıştım :)) hemen düzelttim, teşekkürler kanatsız melekim benim...

uyuz cadı dedi ki...

:)) rica ederim

alis dedi ki...

Benim birkaç yıl önce gazetede okuduğum habere göre o zamanlar 4 yaşında olan bir kız çocuğunun ismi Gima idi. Evet, süpermarketten esinlenerek koymuşlar. İnsan kötülük olsun diye koymaz bu isimleri be.

Bu aralar yabancı ünlüler de saçma sapan isimler koyuyorlar: Apple, Bronx Mowgli falan..

ELLY dedi ki...

anne babanın kararının ceremesini ömür boyu çekiyo zavallılar, şahsen ben 18imde dava açıp değiştirirdim :) bende durkadın, dudu gibi isimler duymuştum, of allahım ya :)

uyuz cadı dedi ki...

Alis gima neymiş ya :)) Ay ne saçma, hep derim bazıları üremesin arkadaş! Genelde çirkin insanlara söylerim ama bu defa da isim koyamayanlar için söylicem.
Ben zuma biliyorum, kimin çocuğuydu o? Yine bir ünlü. Zuma oyun ayol, ne çocuğu?

Elly, benim de halamın kocası dursun, senin durkadına benziyo :))

SedA dedi ki...

biliorum o ideal olayını:) ne salak bi isim:)
Bi de hepimizin bildiği isimler vardır..
Satı,satılmış,durmuş ideal:P kadar olmasa da komik isimler..

Adsız dedi ki...

Yani insana öz anne babası da bunu yaparsa,bu hayattan ne beklenir?
hayata 1-0 yenik başlamışlar vallahi:)
olsun olsun,biraz demode ama güzel bir ismim var.bir kere daha anladım:)
Deniz

uyuz cadı dedi ki...

seda, en çok satılmış komik değil mi? ahaha direk sattın gitti yani, niye çocuğuna satılmış dersin ki ne saçma :)

deniz, tabi canım zavallılar, ana baba yaparsa el ne yapsın :P
ama senin ismin demode falan değil ki, ben çok severim deniz ismini..