13 Şub 2009

Olmaz Böyle Şey

Blogculara takmış vaziyetteyim...

İnternette dolanırken çok güzel bir blog görüyorum, hemen yazarın profiline tıklayıp başka bloğu da var mı bakmak istiyorum. O da ne? Tıklayınca 'davetli okuyuculara açık' diyor..

Neden ama ya? Ben de okumak istiyorum, merak ediyorum. Neden beni dışlıyorsunuz anlamadım ki..

Şöyle bir önerim var. Eğer belli kişilerle paylaştığınız bloglarınız varsa profilinizdeki gösterimini kaldırın kardeşim!

Benim de tıpkı bana benzeyen sonsuz saçmalama kapasitesine sahip arkadaşım ile yazdığımız gayet saçma sapan, abuk subuk içeriği olan bir bloğum daha var...

Ama tıklayın bakın, profilimde gözüküyor mu? Hayır...

Madem tadını çıkartamayacağım ne diye gösteriyorsunuz yahu?.. Meraktan çatlayalım diye mi?

27 yorum:

ELLY dedi ki...

ha ha ha :) katılıyorum walla
3-5 kişi içinde blogger olunmaz ki :)

a. gizem dedi ki...

ay evet ben onu gördüm şirineee sevnurla birlikteee dimiiii?
he he
ama ben de merak etmedim diil:)
sonra baktım senin profilde yok merakım da gecti zati :)

uyuz cadı dedi ki...

elly dimi ama ? gıcık şeyler..

gizo evet onunla, ay dur sana açiim ben o bloğu merak ettiysen. nasıl insan ayırıyorum ya bu kadar olmaz :) terbiyesizlik benimki de artık :)

a. gizem dedi ki...

:)))
yaa insan ayırma diil buuu :PP

uyuz cadı dedi ki...

e hadi öyle olsun :)

Merve dedi ki...

aynen bende sinir oluyorum..direk hoop dur bakalım sen dışındasın surumu çok sinir bozucu laliş haklısın :)

guguk kuşu dedi ki...

ne tatlısın sen yaaaa.ve de haklısın. şimdi anlıyorum adının neden uyuz cadı olduğunu.

uyuz cadı dedi ki...

mervoş di mi ama? sen git bizden değilsin der gibi. cık cık cık

guguk kuşu teşekkür ederim :) ama şimdi hem uyuzcadılığını anladım demişsin hem de tatlısın.. bu ne yaman çelişkidir sevgili guguk :)))
gerçi ayıptır söylemesi herkes adını tatlı cadı yap diyo :))

Merve dedi ki...

bir de şey gibi hani ben bunu yazdım herkes okuyor ama bir de benim özel dünyam var gibi..
bir de.... bu böyle gider..
takmışım ben de bu durumu sanırım :) merak işte..
mesela gerçek adını söylemeyenleri de merak ediyorum halbuki ne var binlerce merve/lale var neden söylemezler anlamam..

σzℓєм dedi ki...

bence de.
bana yorum bırakıyor kimileri kim diye bakıyorum o acayip uyarı. ama olmuyorki sen beni okuyorsun ama, ben senin bloguna bile giremiyorum. bu kadar özel ne yazıyorlar merak ediyorum bir yandan da???

uyuz cadı dedi ki...

mervoş biliyorum onlara gıcık olduğunu :)) ben de oluyorum ama onlar fbı'dan şekerim, isimlerini açıklayamazlar :))

guguk kuşu, derdine belki ben derman olurum. uyuz uyuzun halinden anlar :)

ozlm, tahminlerde bulunmak istemiyorum :))

guguk kuşu dedi ki...

piyasada çok etkili uyuz ilaçları satılıyomuş alalım bari..bigün eşim ağzımı silikonların bile yapıştıramayacağını söyledi ama neyse, ben ümidini yitirmeyen bir uyuzum:))

uyuz cadı dedi ki...

ay kocan ne acımasızmıııış, çok kızdım ona. gerçek olsa da söylenmez ayol :)

Girls-on-blog dedi ki...

Ayol ben de catliyorum meraktan o durumlarda!:))

uyuz cadı dedi ki...

gob, yalnız değilim yaşasın

n@zo dedi ki...

demek bi blogun daha var ve beni ayırdınnnnnnnn.. küstümmm !!

uyuz cadı dedi ki...

nazo'cum bloğum yokken en yakın kız arkadaşımla açtığımzı birşeydi. içeriği aşağı yukarı diğer bloğum gibi, kızsal mevzular, takılar, makyaj odur budur.
merak edecek bişey yok yani, küsme bana üzülürüm sonra :))

Absinthe dedi ki...

Cadııı bir şekilde bana ulaştırabilir misin bloğu? Merak ettim yaf !!

uyuz cadı dedi ki...

absi'cim arkadaşımla papaz oldum ben :)
kimseye açma bloğu dedi dün bana, kızmış. iyi dedim bende, içinde bişe yok ayol o kadar merak etme.
takı&makyaj&kıyafet falan öyle şeyler...

PrimaRima dedi ki...

Yaa ben öyle yazdığımdan da okuduğumdan da zevk alamam ne anlamı olur bilmiyorum.

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum öyle valla

guguk kuşu dedi ki...

Ödüllendirildiniz efendim. Kutluyor ve bekliyoruz.

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu çok teşekkür ederim :))

guguk kuşu dedi ki...

Ne demek uyuzcum (ay bi garip oldu) uyuz cadıcım, size bu ödül az bile.

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu, bu yazdıkların bir ödül daha oldu bana. tekrar çok teşekkür ederim :)

Sibel dedi ki...

merhabalar ...tesadüf girdim sitenize süper yazılarınıza bayıldım..bazılarında gülmekten kendimi alamadımm..bende yeniyim oğlum için bişeyler yapıyorum..acemiyim::)))fikirlerinizle sizi ziyaretime beklerim...sevgiyle

uyuz cadı dedi ki...

sibel hoşgeldin diyeyim, ben de senin bloğuna bakıyorum şimdi o zaman (harika fikirlerimle birlikte :))