24 Mar 2009

Annem

Benim annem var ya anneeeem! Ah O ne cilvelidir Oooo, ne süslüdür, ne bakımlıdır aman Yarabbi...

Babama da her türlü şirinliği yapar, evleneli 38 sene olmuş anacım bıkmamış bıktırmamış. Hoş babamdan kim bıkar o da ayrı, neyse efendim...

Cep telefonlarından mesaj yazmaya merak salan annem hepimize sırayla dadandı, ablama yolluyor 'Leyla nasılsın? Annen.'
Gülüyoruz tabi, kız yan odada yani merak ediyorsan git sor değil mi?

Birgün de 'seni çok seviyorum' yazmış babama, O da içeride git söyle. Ama yok işin egzantirik olması lazım, gizemli ve değişik... Birkaç saat sonra annem, ablam, babam ve ben dışarıdayız annemin telefonu çaldı gayet normal açtı konuşurken birden sinirlenmeye başladı. Hatırladıklarım şunlar; 'aaaa ne münasebet beyefendi siz ne dediğinizi farkında mısınız? kendinize gelin aaaaa!'.. Sinirlendi telefonu çaaaat diye kapattı.

- Anne ne oldu,
- Yok birşey,
- Nasıl yok? E niye bağırdın o zaman? Kim o adam?,
- Amaaan yok efendim neymiş ona seni seviyorum diye mesaj yollamışım hayret birşey! Terbiyesiz,
- Aaa nasıl yani?,
- Yok ya yalan söylüyor,
- Ver bakayım sen şu telefonunu.

Gönderilmiş mesajlar klasörüne bir baksam ki annem rehberden numara girmeyi başaramadığı için aklından yazmış ve son rakamı yanlış girmiş. Bizim aşk kokan mesajlar elin adamına gitmiş.
Ay anne aaaaay! Bitirdin bizi...

21 yorum:

Zeynep A. dedi ki...

Allah annecigine uzun ömürler versin:))

σzℓєм dedi ki...

:)))) katıldım gülmekten

σzℓєм dedi ki...

o kadar güldümki basıvermişim yollaya.
çok şekermiş annem öpüyorum o kokoş yanaklarından ;)

Haydins dedi ki...

Komikmis valla, buyuklere yakistiramiyorum elektronik aletleri nedense :)Ben hic kopmiycam bu aletlerden hep guncel kalip cocuklarima veya torunlarima guldurmemem lazim kendimi :)O zaman daha mi komik olurum acaba :))

Bizim kayinvalidede telefonu duymamisiz acmamisiz diye , "telefonu acin annen " diye mesaj gonderiyor bize :)Tabi telefonu duymayan kulaklar mesajin sesini hayatta duymuyor!! Kisa yazinca az para gidecek diye mi dusunuyor acaba :)

Birde bizim komsu karisina siirler yazip yolluyordu evin icinde, komsuda bir araya geldigimizde bize okuyordu nasil guluyorduk.. Bunlarda bir 30 kusur senelik evli bu arada..30 seneyi gecince bir seyler oluyor demek ki :)

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel,anneninde babanında hayatta ve sağlıklı olması.daha uzun yıllar beraber güzel günler geçirirsiniz inşallah.
deniz

ferulago dedi ki...

Annen çok tatlıymış.

uyuz cadı dedi ki...

zeynep, sağol canım. hepimizinkine :)

özlem, tamam anneme söylerim O da seni öper kesin, sosyalliğin dibine vurmuş bir insandır da :)

Serpil'cim ay bilmiyorum ki o zamanlardan sonra birşeyler oluyo galiba. Ama benim annem hep böyledi :)

Deniz'cim ne güzel bi yorum o öyle. Çok sağol...

Ferulago, seninki de tatlı. hadi boya şu yıldızları artık :)

Merve dedi ki...

ayy çok şeker canım benim :)) muck muck yanaklarından..süslüymüş hehe :)) benim annemde aynen teknolojiden hiç anlamaz merakda duymaz telefonu hiç yanında taşımaz arkadaşları arar, 3 gün sonra geri döner
-bilmemnecim aramıssın beni
-ooo ben arayalı bir hafta oluyor :))

Benim annişte aynı laliş, ama etsy'e girmeyi öğrenmiş bu aralar aman nazar değmesin tu tu tu :))

Pilli-Cadi dedi ki...

eehehe cok sevimli ya:D
ne güzel bisi 38 seneden sonra hala böyle mesajlar yaziyor olabilmek:)
cok cici bi durum olmus

uyuz cadı dedi ki...

Merviş hani dedim ya annem benim telefonumu aldı diye, sürekli böyle 'eee girdim mesajlara yeeees e niye gitmiyo peki?' ay anne o yesler nolar eski ericson telefonlarımızda kaldı anla artık :)

pilli cadı, o elin adamının karısı var myıdı acaba? okumuş mudur? onlar için de sevimli olmuş mudur? :))

pammuk dedi ki...

:D oyy allahım ya..bir de üstüne azarlamış adamı :))))

uyuz cadı dedi ki...

pamuk heralde yani aaaa terbiyesiz adam :)

Yeliz dedi ki...

babam anneme telefon aldı öyle köşede duruyor kullanmıyor. iyi senin ki en azından mesaj yağdırıyor:)

uyuz cadı dedi ki...

tanıdıklarına yağdırsa sorun yoktu da, böyle biraz stresli oluyo :)

a. gizem dedi ki...

:)))) çok şekersiniz ana-kız!
maşallah...

uyuz cadı dedi ki...

bi tanısan sen ooo daha neler neler. bak buluşunca anlatayım :)

Absinthe dedi ki...

Zamanında benim yaptığım şeyleri anneninde yapması güzel olmuş =) Yuppii yanlız değiliim!!!
Gerçi ben sevgilime mesaj atayım derken dayıma atıyordum bi ton laf yiyordum o da ayrı konu =))

uyuz cadı dedi ki...

absi seninki çok tehlikeliymiş ama, dayı kızmasın sonra ne bu sevgililer falan diye :)

Sibel GÖZ dedi ki...

canım yaaa...ne şekerdir tahmin ediyorummm...allah anneciğine uzun ömürler versin..öpüyorum ellerinden...

uyuz cadı dedi ki...

sibel çok sağol :)

Adsız dedi ki...

oldum olası hastasıyım kendisinin :)
umarım o yaşlarda ben de cilve yapabilitesi bu kadar yüksek bir kadın olurum :))

sevnur