21 Mar 2009

Baloş Gel Kızım Bana Tencere Lazım

Sen misin 'yarın gezeriz' diyen kocaya mırın kırın yapan, tribal enfeksiyonlar kapan, gıcıklıkta sınır tanımayan? Evet benim. Al o zaman bu da sana kapak olsun!

Sabah doktora gitmek için (hayır kendime psikolog randevusu almamıştım, eşim için kbb) arabaya geldik. Eşim silecekleri kaldırmış camın üzerine dökülen yaprakları temizliyordu. Ben de yardım ettim, sonra 'aaa bu kapı aralık amaa' dedim, tabi ardından gelen küfürler olayı (hemen?!) anlamama yardımcı oldu...

Hırsızın biri arka camı kırıp arabanın radyosunu çalmış.. Ne hoş değil mi? Sabah sabah...

'Amaaan' dedim, 'yaprakları temizlememiz çok iyi olmuş, arabanın tek kusuru oydu çünkü'.

Doktora gittik, işimiz biraz uzadı (hayır bana deli gömleği giydirmediler, rontgen çektirdik), sonra eşimin babasına gittik. Oradan eve dönüp karakola uğradık, zabıt tutturduk. Eşim şimdi camı yaptırmak için tekrardan tamirciye gitti...

Kaçta gelir belli değil.. Güya Tahtakale'ye gidecektik, sonra sinema hatta Zara'yı talan edeceğimi ummuştum... Hadi bakalım evde otur bekle, o arada resim yapabilirmişim mesela. Haklısın kocacığım tabi ki yapabilirim ama canım istemiyor. Zaten kaç gündür üfff püfff halindeyim, bir de başımıza bunlar çıktı...

Kızımla birlikte tencere-kapak otururuz evde...

21 yorum:

Opal dedi ki...

oy oyyy! siz misiniz "anami ozlerim" diye buraya gelmeyi reddeden! otur bakalim oturrr :P ehueh! (uyuzluk diil mi)

uyuz cadı dedi ki...

özlerim ama yaa dayanamam ben.. böyle kapak kapak takılmaya razıyım yeter ki annemi babamı her dakika göreyim..

merbe dedi ki...

canımcım çok geçmiş olsun. size bir şey olmamış ya, önemli olan o.
eee Allah'ın sopası yok ki... kih kih kih... :))

σzℓєм dedi ki...

ay yazıkkk. sanamı üzüleyim, arabanıza mı üzüleyim, kocana mı üzüleyim. ne berbat bi gün olmuş yaw.
geçmiş olsun cadıcım :/

Haydins dedi ki...

Aaa gecmis olsun canim ya..Bizim bir sene 2 hafta ustuste arabanin camini kirmislardi..Radyo'da yerinden cikanlardan halbuki alamayacak niye kiriyorsa!!kriz devam ettikce artacak bu tur vakalar..

Merve dedi ki...

Lalişiimm çok geçmiş olsun tatlım...

İnsanlar aç neye saldıracaklarını şaşırdılar artık!!

Üzülme tatlım sen tahtakaleye hep gideris...Zaraya da pazartesi gidersin şeker rahat rahat gezersin..Cmt,Pazar alışveriş yapılmıyor o kadar kalabalık ki..

uyuz cadı dedi ki...

Merbe, sağol.. Bize bişey olmadı da sabah sabah sinirimiz bozuldu işte..

özlem, sağol canım ya. Ben en başta hepsine birden üzüldüm sonra geçti :)

Haydins, sağolasın.. Size de geçmiş olsun.. Yani o çıkardığı parça 20 lira mı eder 30 mu bilmiyorum ama insanların gözü dönmüş..

Merviş sağol canım... Aynen öyle herkes aç, ne bulurlarsa çalacaklar bu gidişle.. Ben günün sonunda kendimi accessorizea atıp birşeyler alarak acısını çıkardım tabi :)

ferulago dedi ki...

Geçmiş olsun. Kaskosu vardı umarım.

guguk kuşu dedi ki...

Geçmişler olsun uyuzcum. Aynı durum bizimde izmirde başımıza gelmişti. Arabayı daha yeni almışız, teybin uzaktan kumandası bile vardı. Doyamadan çaldı hainler. Salaklar kumandayı almamışlar, o kaldı elimizde. O günde yola çıkıcaz, hadii albaşına belayı, bi honda bayii bulduk, cam yapıldı vs vs vs ve biz yerinden sökülmüş teyibimize baka baka evimize döndük, içimizden bilinen bilinmeyen ayıp olan olmayan bütün küfürleri sıralayarak. Burdan onlara sesleniyorum: HEyyyy Adi ve şerefsizler, ulan daha borcunu ödüyorduk o arabanın, gözünüze dizinize dursun inşallah, şöylee bi uzaktan kumandasına basa bsa havalı havalı dinleyememiştik teyibimizi.

uyuz cadı dedi ki...

ferulago, sağol. evet neyseki kasko vardı..

guguk kuşu ay size de geçmiş olsun. ne sinir bi durum ya. bizim de iki kere üst üste çaldılar babam artık teyp falan almıyo :)

Jojee dedi ki...

çok geçmiş olsun cnım.Benimde çok oluyor hadi gel çıkalım dediğinde hayır yarın çıkalım diyip sonra yağmurun yağıp bütün gün evde kös kös oturmam:(

uyuz cadı dedi ki...

jojee sağol.. ben de seni tebrik ederim meşhur olmuşsun :))
daha nice başarılara!
mucks

Aygül dedi ki...

geçmiş olsun uyuzcum:(

uyuz cadı dedi ki...

aygül sağol canım..

a. gizem dedi ki...

canımmm benimmm geçmiş olsun yaff... üzüldüm ama neyseki kasko varmış şekercim ...
bugun okudugum habere göre, krizin bitmesi 2010 un başlangıcı falan sanırım.
çok kotu yaa..

uyuz cadı dedi ki...

Gizom sağol..
2010'sa yanmışız biz o zaman. bu gidişle sokağa bile çıkamayız kapkaç daha da artmaz umarım..
teğet geçmiş hali buysa...

Prima Rima dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Hem eşine hem arabaya hemde sana.

rosewell dedi ki...

çok geçmiş olsun.. cana geleceğine mala gelsin derler ama malda canın yongasıdır da aynı zamanda... insan üzülmeden edemiyo... neyse kötülükler bununla geçsin gitsin inşallah...

Adsız dedi ki...

merabalar,
çok üzüldüm,geçmiş olsun diyim öncelikle.bizim arabaya da bir kere aynısı olmuştu.arka camı kırıp girrmişler,bir de radyoyu,abimin gözlüğünü,hatta sakız kutusunu bile çalmışlardı.güleyim mi ağlıyım mi bilememiştim:)
artık,önümüzdeki hafta kazasız belasız acısını çıkarırsınız inşallah.
Deniz

Adsız dedi ki...

bu arada tahtakaleyi bende çok seviyorum,çoktandır gidemesemde:(

uyuz cadı dedi ki...

Ebrucum sağol...

rosewell sağol.. Ben daha çok günümüzün ziyan olduğuna üzüldüm. Arabanın sigortası vardı da, bizim planlarımız suya düştü..

Deniz teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun, ay sakız kutusunu da çalmışlar demek.. Benim de halamın başına gelen kötü bir hırsızlık deneyimi var.. İnsan ona da gülse mi ağlasa mı bilemiyo. Yazsam mı acaba :)
Tahtakaleye de ne zaman gitmek istesem hep birşey oluyo ay sinir bişey üff