23 Mar 2009

Bir Başlığım Bile Yoook Anlıyor Musuuun?

Aaaay bugün çok sıkıldım üfff.

Az evvel bir önceki yazıma gelen yorumları onaylarken Deniz' e güldüm, arabalarına hırsız girmiş sakız kutusunu bile çalmış. Ne saçma yaa. İnsan nasıl sinir olur gerçekten.. O hırsızı bulsam suratına iki tane çakmak isterim!

Konuyla ilgili aklıma gelen birkaç şeyi yazmak istiyorum azıcık gülelim.

İlki sakız kelimesinden çağrışım yaptı, bir arkadaşım arabasıyla kırmızı ışıkta beklerken mendil satan küçük kızlardan biri cama vurup para istemiş. O da yanındaki sakız kutusunu uzatmış hani şu kocaman içinde 30 tane falan olanlardan. Kız da önce bi eline almış, sonra yüzünü buruşturup 'ben naneli sevmem beeee' deyip kutuyu içeri fırlatmış. Kaç saat güldük hatırlayamıyorum...

Diğerini de hırsızlıktan hatırladım, halamın başına gelmişti. Buna hem gülüyoruz hem de ''ay ayıp mı ediyoruz ne ağlasak daha mı uygun olurdu?'' diyoruz. Tabi bu konuşma genelde annemle aramızda geçer sonra da tamı tamına 4 tane olan halalarımın dedikodusunu yaparız ooh pek tatlı olur..

Efendim halalarımdan birisi titizlikten ölecek neredeyse, kaç yaşında kadın hala evinin her işini kendi yapar başkalarını beğenmez falan filan. Bir kış hırsız gel sen bizimkilerin yazlığına gir. Orada birkaç gün takıl, yat kalk, banyo yap. Hatta kendisine türk kahvesi bile yapmış ve sonra gitmeden önce salondaki halının üzerine büyük tuvaletini yapmış.
Haydi gel de gülme :)))

Bu da gereksiz titizlik deyince beynimden fırtlayıverdi, annemin bir arkadaşı da yine çok titizdi ama o kadar ki yani gıcık olursunuz. Görürsün kadını elini uzatırsın selamlaşmak için, yoook vermez hanım ne o? Mikrop geçer. Ay duyan da burnumuzdan sümükler akıyor falan sanır. Biz de kendimize göre misler gibiyiz yani. Neyse birgün hava rüzgarlıyken bu hanımımızın ağzına kum girmişmiş O da tükürmek istemiş sen rüzgar al o tükürüğü suratının ortasına yapışıtıııır! Ooooh pek iyi olmuş, hala gülüyorum..

Bloğumun konseptiyle pek uyuşmayan saçma sapan bir yazı oldu farkındayım. Ama konsept kimmiş canııım, o bana uysun hıh!

15 yorum:

leydielif dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş anlattıklarınıza bende çok güldüm özelliklede yazlığa giren hırsıza diyecek bir şey bulamadım. Böyle temizlik hastalarına bende biraz gıcık oluyorum sanki biz pismişiz gibi davranıyorlar. Bu komik anılar için teşekkürler devamını bekliyoruz :) sevgilerimle....

AssoRTieK dedi ki...

:)bak tam denk geldi bende yolda gelirken acayip bi tip gördüm içimden diormki şimdi bu çocuk arkaman koşsa çantamı alsa bende walla çantanın içinde bişi yok hep ıvır zıvır al sana telefonumu vereyim ama borç sat işini gör olmadı borcunuda ödeme kalsın sadakam olsun ama önce hattımı aliim diorm :)acaba kabul edermi:)

ferulago dedi ki...

Kum kaçması-tükürük hikayesine çok güldüm. Bence de oh olmuş :) Halana üzüldüm ama.

uyuz cadı dedi ki...

leydielif, e yazarım ben arada o zaman madem güldün :)

serpil'cim ben de hep çantamı düşünürüm böyle durumlarda. içindekileri al git kardeşim dicem kapkaç olursa, ama çantamı bana bırak lütfen! çantalarıma aşık olduğum için bana çok mantıklı geliyo :))

uyuz cadı dedi ki...

amaaan ferulago, halama üzülme. onlar ne cin onlaaar, bi anlatsam yaptıklarını ağzın açık kalır. gerçi çok kötü bişey tabi başına gelen ama komikte aynı zamanda tutamıyorum kendimi :)

Opal dedi ki...

kiz Uyuz! benim halalara karsi ozel bi antipatim var biliyon de mi? benim deliyi biliyon mu 60'inda kocaya kacan deli.
neyse, senin halanin "evinin icine etmisler" kisim ahuuuuah! pek bi hosuma gitti!
ahhh benimkinin basina ne gelcek bakalim cok merak ediyom! gecen aksam ruyamda kafama raki bardaklari firlatip durdu kuduruk!

merbe dedi ki...

:))) senin komiklik aileden geliyormuş anlaşıldı :P
laliş bu hırsızın kakasını yapması olayı var ya, işte o tüm hırsızların yaptığı bir şeydir. eve giren hırsızların %90'ı yapar bunu. bizim yazlığa da girmişti ama bahçeye yapmış Allah'tan :))

uyuz cadı dedi ki...

opal bilmez miyim senin halanı?? Çok gülmüştüm ben yaa ne komik kadın :) benimkilerden biri de aklını bozmuş ama onu da bir dahakine yazarım artık..

merbiş aa herkese mi yapıyolarmış onuuu? valla ben ilk halamda duymuştum ikinci de sizin. ay ne ayıp ama neyse ki bahçeye yapmış..

Girls-on-blog dedi ki...

:))))
zaten ne kadar havadan nem kapan tip varsa onları bulur böle pis tesadüfler:)
İsabet olmuş valla ...
Bi hırsız sapık hikayesi de benden...çok yakın arkadaşım o zaman lisedeyiz..buncagzımın yazlık evine giriyo hırsız ve mayosunun ağını deliyo ...yani gerisini tahmin edin. Buna hiç gülemedik böylesi manyaklarla aynı ülkede yaşasıgımız için.

Merve dedi ki...

:)) ah laliş ah hırsız deme bana! bize 2 kez girdi her seferi ayrı bir konu..1'de biz tatildeyken girmişti tüm evi talan etmiş, yastık kılıflarına kadar sökmüş, aynen banyo yapmış dolaptan yemek yemişti..

rahatlığa bakar mısın? bir gelen telefonları açmadığı kalmış..

2.de ben balkondan gelen seslere uyanmış ne hikmetse balkon yerine babamların odasına gitmiştim..babamın uyanması zaman aldı tabi..babam bir salona gittiki hırsızla karşı karşıya..ben bu arada kapıyı açıp yardım istemeye çağırıyorum hani babam boğuşacak ya biri yardım etsin diye..ama ben kapıyı çekiyorum biri de kendine doğru çekiyor açamadım bir türlü meğerse kapıyı açıp arkadaşlarını içeri alacakmış.. kaçarken babamın ceketini kaptı sandalyeden kaçti balkondan atlayıp
hani filmlerde "DURR" derler ya babam aynı ses tonuyla sanki elinde silahı varmıs gibi bağırınca adam döndü ellerini kaldırdı, baktı pijamalı saf tipler dil çıkardı güldü gitti :)))

Hiç unutmam şaşkınlığım gidince günlerce gülmüştüm :))

uyuz cadı dedi ki...

hahah merviş o ne öyle? anaaam ne komikmiş :))
aay ama iyi ki size bişey olmamışta dil çıkaran hırsız ilk kez duyuyorum :)

guguk kuşu dedi ki...

Ohhh çok güldüm valla, ne diim ben sana, çok güzel geldi sabah sabah. EE allahın sopası yokki uyuzcum

uyuz cadı dedi ki...

gob, ıyyyy ne pismiş o hırsızzz ama çok komik :))

guguk kuşu oh gül gül ne güzel :)

a. gizem dedi ki...

gece gece koptum yine iyiki ofiste okumamışımmmm ayyy hem sana sakızlı olaya halaya hem deeee mervişin dil çıkaran hırsızına güldümmm :) ama gülmemek lazım dimi? Allah korusun bu hırsızlardan... salak yaa kapıyı acacakmış bi de arkadaslarınaaa!
merve babanı da op benim için, kesin benim babam da olsa duuur! derdi ama sonu ne olurdu bilemedim :))))
ay lale iyiki bu blogu actın diyorum başka da bişi demiyorum :)

uyuz cadı dedi ki...

Gizo evet iyi ki açmışım seni tanıdım bak :)