13 Mar 2009

Bir Buna Yanarım

Bu ev benim değil mi kardeşim?! İçinde yaşayan kim? Ben!
Eee o zaman neden gelen kimseye sözüm geçmiyor? 
- Yaa bırak bırak yapma. Gerçekten gerek yok ben zaten yarın yapacağım (herhangi bir derleme-toplama işlemi için),
- Yok ben onu öyle seviyorum (dekorasyona ait bir obje için),
- İstemiyorum ama benim böyle hoşuma gidiyor (bir yemek için),
- Hayır hayır değiştirme elim oraya alışmış benim (mutfak çekmecelerinin içi için),
- Ya yarın misafir gelecek zaten ben yapacağım (elinde süpürge evin içinde gezenler için),
- Benim koca istemiyor, herşeyin tamiratını kendi yapar (bozulmuş birşeyler için),
- Kalsın kalasın bırak aaa (bozdolabımın içi için),
- Bugün dışarıda yiyeceğiz biz, yemek yapmıyorum (dolaptaki herhangi bir sebzenin akibeti için)...
Bu ne beeee?! Aaaaa, kafayı yemek üzereyim. Evime gelen aile fertlerim, misafir, yabancı, ilk kez gelmiş, son kez gelmiş farketmez herkes ama herrrkes işime burnunu sokuyor.
Bi rahat bırakın, burası benim evim kardeşim! Sürekli seçimlerim üzerine açıklama yapmak ve savunmak için çaba sarfetmek zorunda mıyım? Size ne?
Ben nasıl uyuzcadıyım? Evimde bile lafım sözüm dinlenmiyor yanarım yanarım buna yanarım...

24 yorum:

Opal dedi ki...

ahuuahuah bi kocam bi ben , kedi$ler desen biseye karismaz anca bizle ve birbirleriyle guresirler. sana bi tavsiye: al kocani ve kedini buralara kac! (arkana bilem bakma ok?)

uyuz cadı dedi ki...

opal bir de işin garip kısmı ne biliyo musun, benim koca hiç bişeye karışmaz. yerini değiştirmez sormaz bile yani..
kaçıcam gerçekten en sonunda aa

SedA dedi ki...

aaaaa!! bu ne canım misafir dediğin kıçını kırıp oturur:) karıştırtmam kardeşim ben evimin içine:)
aklıma annem geldi ya şimdi:)
Neden dersen, telefonda bile konusurkenk o öyle bu böyle anlatıyorum hemen yorumu yapıştırıyo,sonra da ''hani işine karışmak gibi olmasında'' yok caanııım estağfurullah:PP

uyuz cadı dedi ki...

seda al işte benim annem de aynı.teee telefondan çiçeklerini sula falan diye emir yağdırıyo ay herşeye karışır mı bi insan ya :)

Opal dedi ki...

cidden garipmis. neyse kac sen burlara. ayrica saka bi yana da ben cidden bu konularda cok sansliyim sanirim ya. bi ozgurluk bi ozgurluk.. ucu bucagi yok o derece! istersen evin icine et ehuh! (allam cok sagol)

uyuz cadı dedi ki...

hehe deli :)
ama ben çokk özlerim ailemi dayanamam. geçen sene gidicektik yurtdışına hatta senin oraya :9
ben istemedim, ay düşündükçe bile üzülüyorum. annenmi babamı çok özlerim

merbe dedi ki...

ben benimkiyle kavga edince "eeehhh yeter be! karışma bana yoksa bulcam bi tane kanadalı falan kaççam ona sonra mutlu huzurlu yaşıcam oralarda.." diye tehdit ederim. şimdiye kadar hiç yemedi ama en azından çoğu zaman bi silkelenip "otur oturduğun yerde. tamam ben sustum!" deyip ertesi gün yine başladı :) olsun bu da yeter :)

leydielif dedi ki...

doğru söylüyorsunuz her evin kendi düzeni olur kim ne karışırki sizi destekliyorum Boş verin sinirlenmeyinsiz kande kafanıza göre yapın herşeyi..

guguk kuşu dedi ki...

Herşeyin bi bedeli var be cadım, ihtiyacın olduğunda yanında olanlar, bazen sen istemesen de seni ve senin olanları sahipleniverirler işte. Bi kulağından girip diğerinden çıksın.

uyuz cadı dedi ki...

merbe ben de derdim ki, siz bana köpek almıyosunuz ben ayrı eve çıkıcam. hiç yemediler :)

leydielif, doğru tabi herkesin düzeni başka. benimkide herkesin bana karışması galiba, bu durumda düzenin bir parçası olmuş...

gugukkuşu, çok doğru. zaten ben bizmkilere kızmıyorum da anacım her gelen giden bik bik ediyo. dur bakalım yarın yine bi ton misafir var, ne diyecekler merakla bekliyorum.

Sibel GÖZ dedi ki...

ev benim evim kim ne karışır yaaa..sen kimseye kulak asma canım bildiğini yap hepsi boş laf onların...:))sevgiyle ....

Haydins dedi ki...

Kim bu karisanlar ya alma eve onlari en iyisi :)
Burada bir karisanim da yok :)
Ama bende mutfakta birseyler yaparken birilerinin gelip bakmasindan ,etrafimda dolasmasindan nefret ederim elim ayagima dolanir cunku..
Birde yemekteyiz programinda kontrol etmek icin giriyorlar ya mutfaga hayatta sokmam oyle fesat tipleri evime de mutfagima da!!

Aygül dedi ki...

uyuzcum valla karışmayı seven bir milletiz maalesef.Bende sinir olurum mutfağıma girenden yatak odama girenden,evimin her deliğini karıştırandan.Hele çocuk olsunda gör nasıl karışan bir potansiyel var anlatamam.Sokaktaki elin adamı bile desem yeterli olur sanırım.:)Türküz bizzzzzz.Benim annem der ki ayyyyy Aygülll senin evine bak böyle bişi istiyorum.Kayın validem yapsa gireriz birbirimize.ama anne işte:))

ilkay dedi ki...

aynı durumdayız...aynı durumdaydık daha doğrusu...ben şirretleşip dişlerimi sıkarak tıslamaya başlayınca kimse karışmaz oldu :))) haa bir de çocuğun olursa ilerde bi ihtimal (şu an düşünmediğini biliyorum) işler tamamen sarpa sarıyor...sadece 6 ay anne sütüyle besleyebilmek için bile herkesle kavga etmem gerekti...2 aylık çocuğun ağzına ekmek sokmaya çalışanlar mı ararsın?yoksa dişlerini kaşısın diye eline soğan vermeye çalışanlar mı?off düşününce bile daraldım yine...

Absinthe dedi ki...

sopayla kovalamali boylelerini :)

uyuz cadı dedi ki...

sibel, tabi ki boş. ama ne bileyim sürekli müacdele etmekte insanı çok sıkıyo...

haydins sizin gibi yurtdışında yaşayanlar çok şanslı bu konularda bence. ne karışan ne görüşen var. mutfağa girilmesinden ben de nefret ederim, bir de yemek sonrasında kalanları dolaba yerleştirmeye çalışanlardan. ay açmayın kardeşiö dolabımı aaa

aygül benim annemde almış eline birşey gelmiş geçen gün. bunu banyoya koyucaz diye. aa dedim ne alaka? istedim mi ben böyle bişey yook. e duşun içindekiler sığmıyomuş ay anne sığıyo istemiyorum ben. bu defada mızmız yapıyo hay Allahım yaaa :)

ilkaycım aaayy tahmin edebliyorum ben başıma gelecekleri zaten. her kafadan ayrı ses çıkar kesin.. bırakmazlar ki insan çocuğunu kendi büyütsün.. evimin eşyasına karışanlar çocuğu ne yapar düşünmek istemiyorum...

absi, arasam gelir misin? bir güzel kovalayalım :)

a. gizem dedi ki...

:))) hahaha... lalecim yaa aslında sen sözünü geçirirdin ama bak çaptan mı düştün nedirrr? :PPP
yalnız bişi diyim ben çok samimi olmadıgım misafirin gelip de buzdolabıma bakmasına falan gıcık olurum, sen?

uyuz cadı dedi ki...

Gizom bıktım galiba ondan :)
Şöyle söyliim samimi olayım olmayayım her türlü insanın buzdolabıma bakmasına feci sinir olurum. Niyeyse böyle bir takıntı var bende de..

Absinthe dedi ki...

Lale, derhal gelirim valla.. Hem bu son donemlerde biraz stresli bir ruh halim var. Bak bi nevi terapi de olmus olur, Aklinla in yasa e mi!! =)

uyuz cadı dedi ki...

heh absi gel gel valla, ikimiz bir olur yolarız :)

dimple dedi ki...

haha bende çok iyi bilirim evde sözünün geçmemesinin,istediğini yapamamanın ne demek olduğunu hemde çocuk olmadığın nerdeyse çocuğun olacağın bir konumdaysan
-benim gibi- bu iş daha da zor...off sıkıldım gene

uyuz cadı dedi ki...

ay sen de dertlisin :)

Aygül dedi ki...

Uyuzcum İlkay'ın yorumunu okuyunca aklıma geldi.Emin 3-4 günlüktü annemin bir arkadaşı sofrada tarhana çorbası içirmişti.Ben açtım ağzımı yumdum gözümü.Herkes sus ayıp oluyo desede ben dinlemeyim iyi bir paylamıştım kadını:)))ama işimiz zorrrrrrrr:))

uyuz cadı dedi ki...

aa yuh yani. ne ayıbı kardeşim? minnacık bebeğe çorba mı içirilir..
ay ne cins insanlarla uğraşıyoruz yaa