19 Mar 2009

Çok İşe Yarayacağı Kesin

1 yıl önce;

Koca: İphone alacağım,
Ben: Hayır almayacaksın,
Koca: Ya alacağım yaaa,
Ben: Hayır,
Koca: Bıdı bıdı bıdı....

Aradan bir yıl geçti;

Koca: İphone alacağım,
Ben: Hayır almayacaksın,
Koca: Ya alacağım yaaa,
Ben: Hayır,
Koca: Bıdı bıdı bıdı....
.....
Sonsuzluğa uzanan ısrarlar üzerine;

Ben: Ne yapacaksın iphone' u? Tutturdun,
Koca: Ya benim sürekli maillerimi kontrol etmem gerekiyor bilmiyor musun?,
Ben: Yoo bilmiyorum,
Koca: Almam lazım,
Ben: Ofistesin bütün gün, eve gelince de buradan bak işte ne gerek var mailine illa yolda bakacak mısın?,
Koca: Bıdı bıdı bıdı....

En sonunda dün gider alır. Akşam;

Ben: Eee internete nasıl bağlanacaksın bununla dışarıda? Operatörle anlaşma yaptın mı?,
Koca: Yoo yapmadım,
Ben: Niye?,
Koca: Amaaan bütün gün ofisteyim, yolda da bakmasam olur yani, evden bakarım,
Ben: Başıma bela mısın nesin ya?!

18 yorum:

Merve dedi ki...

ayy inanmıyorum lale! :)))
internet bağlatmadı di mi? :))
önemli olan ona sahip olmaktı..düşün sen nasıl nr.39 istiyorsun mantığı var mı yok..bununda yok..! ama çok güldüm internet koymamış olmasına.. :)

σzℓєм dedi ki...

rolleri değiş aynı diyalog.
ben blackberry alıcam
niye
alıcam
sene değişti konu değişmedi :P

uyuz cadı dedi ki...

Merve ama benim nr. 39'um var mı, yok :)
Zamanı geleceeeeek... ben bıdı bıdı yapıyo muyum, yapsam kazanırım belki şu hayatta...

uyuz cadı dedi ki...

ay özlem yapma gözünü seveyim, o karşı tarafta olmak çok sinir bi durum :)

perikizi dedi ki...

tebrik ediyorum son derece bilimsel olmuş:)Valla gülüyorum yeminlen bak:D

uyuz cadı dedi ki...

perikızı bence de çok bilimsel çünkü evlilik=budur.

biz erkeklerin teknoloji merakını erkekler de bizim süs-püs merakımızı anlayamıyolar. ortaya çıkan diyaloglar üç aşağı beş yukarı hep aynı...

gribulut dedi ki...

vala fırçayı şimdi haketmiş :)

İLKAY dedi ki...

Almış ya sen ona bak... HEmde konuşa konuşa:)))

uyuz cadı dedi ki...

gribulut, haketti yani bence de..

ilkay, o da öyle düşünüyodur heralde. o bıdı bıdı kısmı var ya, ayyy hiç anlamiim.

ferulago dedi ki...

Biz de ikimiz de telefon manyağıyız. Hatta hani doğumda kocalar karılarına minik bir hediye alır ya, ne bileyim altın kolyedir, pırlanta yüzüktür, artık bütçe ne kadarsa, ben de acaba telefon mu alsın diyorum :)

ilkay dedi ki...

hahahaha çok güldüm buna :))

benzer durum geçen hafta bizde de yaşandı.tutturan bendim yalnız:)mutfağa kırmızı halı da kırmızı halı diye tepinip zorla aldırdığım halıyı gittim salona serdim :)))

uyuz cadı dedi ki...

ferulago, bence sen pırlanta iste. sonra sıkılırsan bozdurur birkeç telefon alırsın :)

ay İlkay ne komiksin :))

merbe dedi ki...

bunu ben de çok yaparım. ama bende koca olmadığı için artık o anda çevremde kim varsa piyango ona çıkar, o zavallıya çemkirip dururum, genelde anne, baba, abi, kuzen, arkadaş, bir aralar sevgili, dost... ne bulursam artık :)))

uyuz cadı dedi ki...

merbe yazık yahu :)

ELLY dedi ki...

bende genelde o bıdı bıdı yapan tarafta oluyorum :) :)

uyuz cadı dedi ki...

elly, yapma yazıktır :)

Acemi Şef dedi ki...

Bak buraya kadar okudum, burnumdan "pıff fıff fıf" diye gülüyorum hala. Yok sesli gülemem ısrar etme, sıpamı yeni uyuttum da öyle bir oh çektim :)

uyuz cadı dedi ki...

acemi şef, oo bayaa yol katetmişsin sen :) şş sessiz olalım kimse uyanmasın ;)