20 Mar 2009

Drama = Ben

Trip yapmadan duramıyorum, herşey yolunda olduğu zaman içim içimi yiyor.

Haftada en az iki gün mutlaka eşimle ters düşmem lazım, neden olsun olmasın hiç önemli değil. Can alıcı nokta benim 'ne oldu?', 'neyin var?', 'ne yaptım ki?', 'sen bana trip mi yapıyorsun?' sözlerini duymam.

Allah' ım nasıl mutlu oluyorum!

Dünün konusu dün gece elden bırakılamayan yeni cep telefonuydu, bir trip rüzgarıyla erken uyudum. Yorganı kafama çekmiş huzurlu bir şekilde uykuya dalmaya çalışırken zavallı koca kırk türlü takla attı, yok efendim neyim varmış, ne olmuşmuş, ama O da çok hevesliymiş bıraksaymışım telefonunun tadını çıkartsaymış mışmışta mışmış...

Ayol al istediğin kadar takıl, umurumda değil ki.. Sen telefonla oynamasaydın ben o çok sevdiğim drama kraliçesi rolü için başka bir kulp bulurdum.

Sabah hem konuştum hem de gıcık gıcık davrandım, 'sen bana kızgın mısın hala?'
'Yooo ne alakası var?'
'İyi o zaman'.

Bütün gün hiç aramadım, arasa duymadım sonra evde;
- neyin var?,
- sıkıldım ben,
- tamam yarın gezeriz,
- aman iyi,
- hı?,
- üffffffffffff dedim üfff..

Şimdi de bilgisayarda birşeyler çiziyorum, takıldım yapamadım seslenmek yerine telefonunu çaldırıyorum geliyor. Sonra utanmadan;
- 'o kadar seslendim niye duymuyorsun?' dedim (yuh yani),
- 'ayy müzik dinliyordum sen çaldır ben gelirim' dedi...

Yazık ayol, evet böyle söylüyorsunuz duyuyorum. Hayır yazık değil, O da dün bütünnn gece telefonuyla takılmasaymış cık cık cık...

not: bunları itiraf ettim diye üstüme üstüme gelmeyin size de trip atarım, ne de olsa drama kraliçesiyim...

13 yorum:

merbe dedi ki...

laliş trip at hiç önemli değil de arada şu garibime de acı yav :) hayır yazık adamcağız üzülüyordur... kendimden biliyorum, yapardım ben de vakti zamanında :) bunların yemini, suyunu vericeksin, arada aman da aman hanimiş de hanimiş de diyeceksin :) ay bir seviniyorlar böyle ciğer görmüş kedi gibi :)))
(ben de sanki eşine işkence yapıyormuşsun gibi yazmışım :))
hem o okumuyor mu burayı :) taktiği söylemişsin, tutmazsa bundan sonra karışmam :P

pammuk dedi ki...

asıl sebep belli alınması gereksiz olan cep telefonu :))

Merve dedi ki...

yerim seni drama kraliçesiymiş ;)

bugün hakikaten keyfin yoktu laliş ;PP
senin rolün bizde de T'de ben aslında çok severim bu rolu bayağ da iyi oynarım ama T benden bile iyi oynuyor kii ben yanında 0 kalıyorum :))

Ahhh ahhh drama kraliçesinden anlayışlı kraliçeye geçiş yaptım ben ;))

gribulut dedi ki...

seni tebrik ediyorum en azından yaptığın yanlışı itiraf edebiloyorsun. gerçekten gönülden tebrik ediyorum. aynından bendede bir tane var ama beni çok soğutuyor bu hali. umarım seninki soğumaz

σzℓєм dedi ki...

süper di süppper :)))
neyin var?,
- sıkıldım ben,
- tamam yarın gezeriz,
- aman iyi,
- hı?,
- üffffffffffff dedim üfff..

aynısı yahu bu kadar mı olur :)))

Opal dedi ki...

nesine yazikmis be? ben de aynilarini ya da benzerlerini cook yapiyorum.aha ben de itiraf ettim!

ferulago dedi ki...

Kocama hiç trip yapamadım. Birşeye kızsam bile hemen unutuyorum, kikirdiyorum. Bu açıdan umutsuz vakayım galiba. Seslendim duymadın kısmına pek güldüm, adamcağıza da yazık ama ya :)

uyuz cadı dedi ki...

Merbe ben de arada yapıyorum zaten, hergün değil :P
Acınması gereken yerde acıyorum tabi ki :)

Pamuk, yok ya almasaydı da ben bulurdum bişeyler, asıl sebep benim manyaklığım..

Merviş sakın bırakma o rolü kimselere, hayat çok sıkıcı olur sonra..

Gribulut, kendisine itiraf edemiyorum ama, aynı friends'teki Ross gibi hep haklı olmak zorundayım :) Yok soğumadı valla şimdiye kadar, mıy mıy bi tip olsaymışım o zaman soğurmuş.. Onun yalancısıyım...

Özlem sen de mi? Ben de bu kızı niye bu kadar tuttum diyodum :)) Kan çekmiş kannn :))

Opal, aferin kıss bize. Yapalım daha da yapalım, alan memnuuun satan memnun..

Ferulago tam zamanı senin için. Ben hamile olsam var ya ooooo iğrenç bir insan olurum kesin. Şu tek halimle böyleyken içimde çocuk mocuk büyütsem adamın kafasına kakar dururum.

Prima Rima dedi ki...

:)

Bak şimdi bolbol trip at Lalee sonra sonra evlilikde 10 sene filan geçince ne senin canın trip atmak ister, nede onun trip çekecek hali olur :)
trip atmak istedi canım birden yahu :)

Müge dedi ki...

Hahaha, süper samimi yazı! Merbe'nin yorum da müthiş.
Trip atmak, naz yapmak da ne tatlı şeydir ama yaa, bak canım çekti şimdi. :)
O i-phone konusunda ise sana nasıl katılıyorum anlatamam, bizde de konu olmuştu bu. Bir de hep bizim ayakkabılarımız, kıyafetlerimiz konu edilir; sanki i-phone'a, PS 3'lere verilen para değil.

uyuz cadı dedi ki...

müge at sen de anacım trip, kadın ırkının en doğal hakkı yani. dün Merveyle konuşuyodukta O da sevgilisine mızmızlanmış. Alttan aldıkça ben daha beter üstüne gidiyorum diyo, al benden de o kadar. Ses tonu azıcık yumuşak mı tamam artık bittin sen kocacım.
inşallah okumaz :)
bu arada ps lere ve psp lere verilen para helal anacım kızmamak lazım. biz de ben daha çok meraklıyım :)

Müge dedi ki...

Aslında elektronik aletlere ben de meraklıyım ama kıyafete harcadığım onca para için bana sataşan karşı tarafta sataşabileceğim birşey bırakmam lazım. O yüzden teknolojiye olan ilgimi saklıyorum. Hayır, bütün bunlar niye onu da anlamıyorum yani; harcadığım para kendi param, üstelik ben bekarım, aile bütçesinden, çoluğun-çocuğun rıskından yiyiyorum sanki. Bak dellendim şimdi, bu konuda erkek milletine kendi blogumda döşeneyim bi. :)

uyuz cadı dedi ki...

ay döşe tabi kime ne ayol aa kendi paran :)