24 Mar 2009

İyi Olmuş Hıh!

Brad Pitt Angelina'sını aldatmış ya hani, oh olsun!

Şu kadına bir türlü ısınamadım gitti, güzel kadın ama sinirin teki. Bir kere psikoljik rahatsızlıkları var bence, onca çocuk ne kardeşim? Çiftlik mi kuracaksın?

Bir de çocuk olunca bakıcı bulacaksın mecburen, haydaaa al başına belayı. Bak Angelina'cığım, ruh hastası gibi paso doğurup aradaki boşlukları da çocuk alarak değerlendirmeseydin şu an bıyıklı bakkal amca Brad ile mutlu mesut yaşardın. Bastın adamı bastın, her yer çocuk. Hem de ne acayip, biri capon gibi, biri zenci, birkaçı sarışın kocaman dudaklı falan. Bari genele bakınca bir konsept görseydik, yok ne bulursa almış kadın.

Çocuk sever miyim, hayır. Evlatlık çocuk alınması güzel birşey mi, evet. Mesela ilk bebeğini gördüğümde çok sevimli gelmişti gözüme, durmadı ki anacım. Aldı da aldı doğurdu da doğurdu. Eee ne oldu? Sen benim tatlı Jessica'ma onca laf edersin, kadının yarasına tuz basarsın şimdi boynuzları takınca da ben ancak deriiiin bir oh çekerim!

Karısını seninle aldatırken iyiydi, ama seni aldatınca tokatla. Yok ya! Jennifer'ın yerinde olsaydın bence gelir kendi saçını başını yolardın. Sende bir basit hava var, gıcık. Yuva yıkanın yuvası olmazmış kızımmm hadi bakalım anca gidersin!

Kaç gündür düşün düşün oh be yazınca rahatladım...

20 yorum:

Haydins dedi ki...

Evet eden buluyor :)Cocuklarda bir konspet belirlememis demek ki :)ama o kadar parasi var alsin bence daha da cocuk.. Hayatlari kurtuluyor cocuklarin.surekli dogurup zayif kalmasi da beni sinir ediyor!!

uyuz cadı dedi ki...

Serpil'cim çcukların psikolojisi de bozulmuştur bence. Düşünsene baba bakıcıya masaj yapıyo anne de onu tokatlıyo, sonra baba gidiyo, anne bu arada bakıcıyı yolmuştur kesin :)

Merve dedi ki...

Aynen doğurup zayıf kalması beni de sinir ediyor ;)

ee alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.. :) herhalde mevzuyu ancak bir türk böyle özetler :))

uyuz cadı dedi ki...

haha deli Merve senii :) Tam Türk işi oldu :))

ELLY dedi ki...

ha ha ha :) çok eğlendim okurken, katılıyorum walla, üreme konusunda bir psikolojik sorunu olduğu kesin :) eh etme bulma dünyası dimi uyuzcadi, sen başkasından alırsan senden de alırlar :):)

σzℓєм dedi ki...

bende çok istiyodum ısınayım, hani orda burda yardımlar falan iyi kadın hoş kadın ama olmadı bi türlü. zaten bi 7-8 sene önceki fotolarına bakınca afallıyosun. adams ailesinin bi üyesiyken nasıl bu halde geldi en yakışıklı adamı kaptı, doğurdu doğurdu incecik kaldı. bi de zırt pırt aşk mesajları göndermeler sağa sola. olacağı buydu. fazla iyiydi hikaye.

uyuz cadı dedi ki...

Elly aynen öyle yani. Sen kadının kocasını al elinden bir de çık cak cak öt yarasına tuz bas. Al işte! Kadının düşmanı kadındır diye boşa dememişler ( bu durumda angelina jen'e düşmanlık yapmış ben de angelinaya düşmanlık yaptım) Oh olsun.

özlem, di mi ama? herşey bu kadar iyi olamaz ki. arada yersin birbirini yani, şahsen biz yiyoruz. mıç mıç mıç aşk böceği numaraları sökmez bize kızım angelina, kiminle oynuyosun farkında değilsin :P

Bursada Moda dedi ki...

Yuva yıkanın yuvası olmazmış. Bu söze gerçekten katılıyorum. Angelina'da ettiğini buldu işte :)

uyuz cadı dedi ki...

b. moda, aynen katılıyorum

Haydins dedi ki...

Buraya gelen atasozlerını ve deyımlerı topla :) Herkesin soyleyecek bir atasozu ya da deyimi varmis bu konuda ya ..Komik oldu ..

uyuz cadı dedi ki...

ay ben de çok güldüm :)) ne meraklıymışız atasözlerine de haberimiz yokmuş :)

Müge dedi ki...

Hahaha, çok güldüm! Kızım Angelina :D

Jennifer sevgisiyle karışık ben de gıcığım yaa bu kadına. Çocuk olayında resmen psikopata bağladı. Bak, bende şöyle kendisiyle ilgili şöyle birşey yazmıştım bir ara:

http://mugeatalay.blogspot.com/2008/11/mge-magazinel-dertler-iinde.html

uyuz cadı dedi ki...

haha müge senin yazın da çok komikmiş :9 Allah'ın sopası yok diyip bu yazının yorumlarına bir atasözü daha eklemek istiyorum :)

alis dedi ki...

Buradaki tek "team angelina" üyesi benim galiba :) Seviyorum, hastasıyım, hatta pek öyle ünlü merakım yoktur(erkek dahil), bir bunu severim..
Jen Aniston sinirime dokunuyor, sönük ve vasat bir aktris olduğu yetmezmiş gibi bir de sürekli zavallı yavru kedi havalarında.. Sırf Brad değil tüm sevgilileri tarafından sürekli bir "mağdur edilme" durumunda.. Üstelik her Allah'ın günü neredeyse aynı şeyi giyiyor, son 10 yıldır falan da saçı hiç değişmedi. Bence bu da kadının ne kadar sabit fikirli, katı, değişime kapalı biri olduğunu gösteriyor.

uyuz cadı dedi ki...

alis'cim evet yalnızsın galiba :)
valla jen ne giyerse giysin saçını ne yaparsa yapsın o uyuz buzlar kraliçesinden daha sevimli ve sıcak görünüyo. ayrıca jen ne kadar kötü olursa olsun çıkıpta onlar evliyken biz fingirdedik hahayyt demesini gerektirmez yani.
ben aldatıldığı için hala çok mutluyum.

Absinthe dedi ki...

İçimin yağları eridi be oh! eninde sonunda bu konuyu yazan biri oldu! Her kelimesine, harfine, noktasına virgülüne varana kadar katılıyorum Lale'cim. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler. Bu tüm göz koyuculara kapak olsun

uyuz cadı dedi ki...

absi sen de atasözüyle yorumlamışsın, tam oldu :))

Absinthe dedi ki...

Anacim sonradan fark ettim butun yorumlar atasozuyle bitmis :) Vallahi derinden yaraladigi icin bu konu beni atladim hemen yorum kismina lapin gibi... bundan sonra olmaz bidaa soz :)

uyuz cadı dedi ki...

komik oldu ama :))

Adsız dedi ki...

''Aca dokuz yorgan örtmüşler,yine uyuyamamış.''
bu atasözü neden mi bahsediyo?? angelina ile ne mi ilgisi var??
hiç bir fikrim yok...
ama ben geri kalır mıyım?? eheheh :D

sevnur