19 Mar 2009

Oyum Hiçkimseye

Evimiz işlek bir caddenin üzerinde, haliyle seçim arabaları burnumuzun dibinden geçip geçip duruyor. Sabahtan akşama kadar megafonla bağıran bir adam ve abuk subuk uyarlanmış komik şarkıların eşlik ettiği parti arabaları 'oyunuzu bize veriiiin! şunu yapacağııııız' bunu da yaparıııııız!' diye gezip duruyor.

Anlamadığım şu, sırf sokaklarda bağırıyorsunuz diye kim tutup size oy verecek? Çoğunluğun bir siyasi görüşü vardır, kendini yakın hissettiği, oyunu vereceği birileri zaten oluşmuştur.

Ne ki bu şimdi?
Sen daha çok bağırdın, caddelerden sokaklardan gelip geçtin ismin aklıma daha çok kazındı. Hımmm o zaman oyumu sana vereyim bari..
Bu mudur?

Ben daha çok gıcık oluyorum, rahatsızlık veriyorsunuz. Hasta mı var? Çocuk mu uyuyor? Nedir ne değildir, bütün evlerin önünde bağırıyorsunuz.
Şöyle düşünürüm, kendi çıkarları için millete rahatsızlık veriyorlar bunlar mı beni düşünecek iyi hizmet verecek?

Bağırmayın kardeşim, bi gidin!

16 yorum:

Zeynep A. dedi ki...

Henüz TR'de böyle birsey yasamadigim icin nasil birsey oldugunu bilmiyorum ama kesinkes cok gicik birseydir. Bence cok sacma! Burada yok böyle birsey, oy vermek isteyen gidip arastiriyor, isterse veriyor istemezse vermiyor. En fazla yol kenarinda pankart görüyorsun, bu kadar! Sabirlar diliyorum ne diyim.

Haydins dedi ki...

Bagirdigi mikrofon mu megafon mu artik neyse alacaksin sonra biiipppppp.....

Pamuk Prens'in annesi dedi ki...

Gercekten cok sinir bozucu... Bangir bangir ortaliklarda... Yasaklanmali bence... Gercekten hasta var mi, cocuk uyuyor mu? umurlarinda diil...
Zaten siyaset denen seyden hic hazetmiyorum, bi de böyle yaptikca iyice kopuyorum. Kimseye oy vermek istemiyorum?!

σzℓєм dedi ki...

dimi ama ya.
bide sürekli seyir halinde cümlenin başını duyuyorsun ama sonunda ne diyor allah bilir. zaten anlaşılmıyorda böğür böğür bişi.
ben şu bayraklarada gıcığım allahın cezaları. biz poşet kullanmasak filemi alsak diye düşünürken devleti yöneticek adamlar asmış heryere bi ton muşamba. sanki ben bu bayraklara göre vericem oyumu. seninki daha fazla, seninkinin rengi güzel. o parayı sakla bak ben reklam yapmadım bu para iyi şeylere gidicek de bak nasıl oy toplarsın.
belgeseli izledikten sonra zaten koptum hayattan, vermicem bu sene oy moy. ohhhh be rahatladım :))

uyuz cadı dedi ki...

Zeynep, umarım hiç yaşamazsın da.. Gerçekten çok sinir bozucu birşey..

Haydins, aynen biip :)

Pamuk prensesin annesi, yasaklarlar mı hiç aa? Ancak işlerine gelmeyen şeyler için hemen yasa çıkarıp yasaklarlar.. Bak şu an yine bağarıyo Allah'ım yaa!

Özlem, bak sen siyasete atılsan ya süper fikirler çıkıyo :) Gerçekten dese ki ben bununla bişey yapıcam park yapıcam bahçe yapıcam yardıma ihtiyacı olan (akrabalarım ve yedi sülalem dışında) birilerine yardım edicem.. Gerçekten oy toplar..
O poşet olayına da katılmamak elde değil, ne yazık ki bizim insanlarımız da bundan anlıyo. Kaç kişi var ki senin benim gibi düşünen...

guguk kuşu dedi ki...

Aynen oyum kimseye, neleri varki bağrınıp duruyorlar tepemizde zaten gıcığım hepsine iyice bi gıcık oluyorum bi büyüyeyim zaten hemen cumhurbaşkanı olcam.

σzℓєм dedi ki...

dayanamıycam atıcam kendimi zaten :P
ama suikaste giderim ben bu dikbaşlılıkla. iyi düşünenlerin sonu belli.

n@zo dedi ki...

Haydins'e katılıyorum.. Hatta azıcık daha düşünsem ne işkenceler çıkar benden..
Tr.de olsam kime oy verirdim acaba diye düşünüyorum ve bulamıyorum.. Herşeyden soğuttular, nefret ediyorum her birinden.. Ayşe Arman'ın Melih Gökçek ve eşiyle yaptığı röportajı okudum geçen gün. Nefret ettim resmen, Allah rızası için yapıyoruz blablablaa... Allah belanızı versin demekten alamadım kendimi..

gribulut dedi ki...

evet alıp o mikrofonu.....

Opal dedi ki...

ehuhhh bizim de burda eyaletsel secim var. gariplerim zarf yolluyolar ehueh hemi de ismine yazilmis, vekil tarafindan imzalanmis. ne diyim, sabir diliyim size ben.
ben, bana gelen zarflari okurkene kendimi oole onemli biri gibim hissediyom ki wala.(sanki bi tek bana gonderilmis gibim , halbuki herkese yolluyolar)
"-en ufak bi sorununuz olur da lutfen randevusuz gelinin Opal Hanim" yaziyo ahuah (ciddiyim bu arada)
ama benim oyum hep Labour'a. zaten su anda da o basta.

merbe dedi ki...

ben de aynen işlek bir caddede oturuyorum ve evet, aynen alıp o mikrofonu biiip...

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu, sen ol valla cumhurbaşkanı süper olur :)

özlem, belkide herşeyi değiştirirsin. belli mi olur?

nazo, ay okumadım ben. iyi ki görmemişim...

gribulut çok ayıp biiip :)

opal ne güzelmiş.. yanlız senin yazdığın her yorum sonrası oraya taşınmak istiyorum. karışanın görüşenin de yok ooh mis :)

ay Merbe sen de mi? ne sinir oluyo insan di mi? evden kaçasım geliyo benim üff

Merve dedi ki...

ben hiç duymuyorum bizim ev civarı ıssız in cin top oynuyor akşam gece tek başına dışarı çıkamazsın bizde yürüyerek bir yere gitmek mi? öyle bir mevhum yok ki florya'da :(

uyuz cadı dedi ki...

merve ne güzel yaa, bir de burayı gör :(

babegazelle dedi ki...

walla ben de nefret ediyorum uykumun içine ediolar bitse de kurtulsak şu sçeim yaa

uyuz cadı dedi ki...

ben de aynen, gün sayıyorum resmen..