27 Mar 2009

Sıfat Aranıyor

'Herşeyi unutuyorum sen de bana hatırlatmıyorsun' diyen kocama sürekli telefon açıyorum;
- İlacını içtin mi?
- Yemeğini yedin mi?
- Eline ilaç sürecektin unutma
- Bak bilmem kimi arayacaktın hatırlat demiştin.

Dün gece de fırça yedim, neymiş efendim herşeyine neden karışıyormuşum? O çocuk muymuş? Bütün hareketlerine müdahale edilmesinden hoşlanmıyormuş.

Tövbe tövbe!

10 dakika önce 'ilacım bitti ama öksürüğüm geçmedi yarın doktoru arayıp ne yapmam gerektiğini sorar mısın?' diyen sen değildin sanki.

Ben bu adamın karısı mıyım? Aşcısı mıyım? Temizlikçisi miyim? Stres topu muyum? Sekreteri miyim? Annesi miyim? Arkadaşı mıyım? Konu mankeni miyim?
Neyiyim sahi?

Hepsini yap bir de üstüne azar işit, oh be ne ala!

28 yorum:

n@zo dedi ki...

Herşeyi yapıp, azar işittiğine göre "stres topu" vasfının gereğini yerine getiriyorsun Lalecim :P Herşey yolunda yani :) Bütün erkeklerin aynı olduğunu görmek ne kaddar acı Yarabbim! Bir tane de istisna olsun ama değil mi? Ne bu canım böyle..
Kolay gelsin arkadaşım..

guguk kuşu dedi ki...

eee sıfat belli daha ne arıyosun ki:
KARISISIN ya: bu hepsini kapsar zaten. adam haklı gülüm. evet derken düşünecektin:)

pommeler dedi ki...

bide biz kadınlara anlaşılmaz diyorlar

Rosewell dedi ki...

tüm erkeklerin aynı yaratıldığını düşünüyorum. eşim yatak döşek hastaydı geçen hafta sonu ateş çıkmış 9 a inmez 8 e.. bez ıslatıp koydum anlına. vay efendim dergi okurken tek elle bez mi konurmuş hiç özen göstermiyomuşum mış mış fış fış... kimdi acaba sabahtan akşama kadar bir dediğini iki etmeyen... hırsımdan ağladım valla... iyileşti hesabını sordum o ayrı :)) bazı durumlarda el etek çekmek gerekiyo ki anlasınlar...

Merve dedi ki...

Aman da aman laliş kızmış ;)

Laliş bence hepsiyiz ama karşılıklı onlarda bizim için hepsi.. :) hep aynı ihtiyaçlarımız olmadığı için, her ihtiyaca göre görev değiştiriyoruz..

Sağlıkta ve hastalıkta tam da bu işte sanırım :) Ayy ne saçmaladım böyle..ciddi olasım var sanırım :)

a. gizem dedi ki...

:)))) kuzususun bence :P

uyuz cadı dedi ki...

nazo hepsi aynı mı gerçekten? ne fena... ama sen söyleyince farkettim ki söylediğin gibi stres topu görevini yerine getiriyorum..

guguk kuşu, haklısın. dün dedim zaten keşke memur 'emin misin' 'son kararın mı' deseymiş :)

pommeler, aynen ya.. kendilerine baksınlar di mi ama?

rosewell, ay seni o kadar iyi anlıyorum ki.. hasta olunca bütün dünya duracak, yoksa hayat dar olur. el etekte çekemiyorum, sonra iyileşmiyo. o zaman daha çok üzülüyorum..

Merve hanııım o eski haaaalindeeeen eser yok şiiimdi demek istiyorum :) dün böyle demiyodun şekerim :))

Gizo, bak bu daha sevimli geldi kulağıma :)

Merve dedi ki...

hehe evet barıştık ondan mı acaba? :))

bence herşeyisin en güzeli işte!

uyuz cadı dedi ki...

anladım zaten :))

Adsız dedi ki...

lalecim hastayken kıyılmıyoda insan evladıyız sonuçta ama sonrasında kaç numara pabuç giydiğimizi göstermek lazım. daha verebileceğim bir sürü örnek var hepside abidik gubidik tavırlar..canım sıkılıyo ayol aaaa... kıymet bilmesine bilirlerde bence pek yüzeye çıkartmıyolar sanırım.. ay dolmuşum valaa...

rosewell dedi ki...

adsız olan rosewelldir :) telaş yapmışım acık..

σzℓєм dedi ki...

hoooööyt. diye bi çemkirseydin gelirdi kendine :))

Arsız Böcük dedi ki...

ay yine aynaya bakar gibi oldum :)))

uyuz cadı dedi ki...

rosewell, tabi canım. iyileşince hakkından gel sen olmaz öyle :))

özlem, anında çemkirdim hiç kaçar mı? ay bu arada ben hala senin potlarına gülüyorum, ne komiksin ya :))

arsız böcük, demek herkesin derdi aynı kardeş :)

Adsız dedi ki...

ama insanın nazı en sevdiğine ve yakınına geçer dimi:)
(belki de evli olmadığım için bu kadar iyimser konuştum)
deniz

alis dedi ki...

Tecrübe ve gözlemlerime dayanarak söylüyorumki uzun vadede hatırlatmamak, karışmamak daha iyi. Sen onun sevgilisisin, eline süreceği ilaçtan kendisi sorumlu :) (Eminim Karacehennem soyadlı evlilik danışmanı çok takdir ederdi bu nasihatimi :)

uyuz cadı dedi ki...

deniz evet çok iyimsersin :9

Alis yok ya o kadın hep erkeklerin tarafını tutuyo. yok efendim iyi davran, yok kızınca sus bilmem ne. çaktırmadan kanaviçe gibi işliceksin kocanı diyo :)

::puck-robin:: dedi ki...

sevgilim bir kaç kere üşüyor diye yatarken üstünü örtmem üzerine bana "ben anne istemiyorum sevgili istiyorum" demişti.
pes valla hepsi aynı.

leydielif dedi ki...

Maalesef bu konuda tüm erkekler aynı galiba. şunu unutturma bunu hatırlat ya ben ajandamıyımki hepsini tek tek hatırlayayım. Peki bana kim unutturmayacak o söylediklerini. Bazen bizimde normal bir insan olduğumuzu unutuyorlar sanki. Ne diyeyimki Allah yardımıcımız olsun...

σzℓєм dedi ki...

aaa ne potu ya. kim yapmış.
hayret bişi :P

Opal dedi ki...

walla yalan soyleyemicem Lale.
uykucu ve rahat biri oldugum icin herseyi unutan bizatihi ben oluyorum bizim evde. ve "hatirlat", "niye hatirlatmadinn" diye Met'in kafasini didik didik eden de ben oluyorum!
bu ne peki simdi?

Prima Rima dedi ki...

:)
Ne diyeyim bendede var aynısından bi tane...

şirin dedi ki...

onlarsızda olmuyor onlarlada olmuyorlar. nazları bize geçiyor bizde sevgimizden katlanıyoruz işte.
Not : geçiş yazılartından birinde yorum yapmadan okuyanlara uyuz olmuşssun. bdende bari ben uyuz etmiyeyim uyuzcadı'yı dedim.

uyuz cadı dedi ki...

puck, bırakıcaksın donacak sabaha kadar (ben de çok sinirlenirim aslında. sıcak oluyo mesela atıyorum yorganı, sonra benimki bi gayretle üstümü örtmeye çalışıyo. yorganı ben itiyorum o çekiyo öyle çok paralamışlığım var gece gece :))

leydielif, aynen ben de diyorum ki sen bana hatırlat ben de sana. bir de b12 eksikliğim var ben yakında adımı unutucam kardeşim :)

özlem, bilmiyorum ki kim acaba :P

opal hanıııım bizim aramızda birtek sen böylesin. bu ne demek? terbiyesizlik canııım :)

ebru sana da sabırlar diliyorum o zaman...

şirin, o yazı ne kadar etkili oldu herkes üzerinde vay be, ne göz korkuturmuşum ama :))

www.capricemoda.com dedi ki...

Allah sabir versin canim sana isin zor valla

Hayalbemol dedi ki...

Evliliklerin tuzu biberidir onlar :) Siz onun, o sizin herşeyi oluyorsunuz...

Acemi Şef dedi ki...

Bir tane de bende var ondan :(

uyuz cadı dedi ki...

caprice moda, bazen zor bazen kolay. mesela bugün çok kolaydı :) yazıyı yazdığım gün zormuş. amaaan evlilik zor şekerim :))

hayalbemol, değil mi ama? her evlilikte olur bence, olmaması anormal. alice harikalar diyarı mı canım burası :)

acemi şef, ne yapalım uğraşıp duruyoruz işte..