10 Nis 2009

Adı: Mercimek Soyadı: Köfte

Bir süre önce birkaç yemek sitesinde mercimek köftesi tarifi bakmıştım aman iyi halt etmişim!
Şimdi kullanıcı adı girmem gereken her sitede 'mercimek köftesi' diye bir seçenek çıkıyor, hayır gerizekalı adım o değil!

Şimdi bu durumda tarifi bulamamış olmama mı, annemden aldığımda ince bulgur demesine rağmen evde olmadığı halde gecenin bir saatinde illa da mercimek köftesi diye tutturduğum için eklediğim pilavlık bulgurla hiç güzel olmayışına mı, üstüne üstlük her formda çıkan 'mercimek köftesi' yazısının bana bu kötü tecrübeyi ve beceriksizliğimi hatırlatıyor olmasına mı yanayım?

14 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

:) canım benim. mercimek köftesi de sana hiç olmamaış ama. alemsin pilavlık bulgur katmak da nerden aklına geldi senin. güldürdün yine beni. amaaan hiç birine takma, hava acaip güzel, çık dışarı gir bi restorana ne bulursan ye (hıh tam da adamına söyledim)

uyuz cadı dedi ki...

ikisi de bulgur ya belki oradan kurtarırım dedim :)

Merve dedi ki...

amaann laliş üzüldüğüne bak :) kesin gene de güzel olmuştur! ;)

uyuz cadı dedi ki...

mervecim hiç güzel olmadı :))

alis dedi ki...

Çok komik ya kızım olursa adına Mercimek koyucam, şirin bi isim bence :))

uyuz cadı dedi ki...

Alis ne komiksin! :))
Eğer soyismi köfte olan biriyle de izdivaç yaparsan tamamdır :P

pommeler dedi ki...

cadı

cok alemsin cok güldüm yine

moonliiin dedi ki...

1 su bardağı kırmızı mercimeği, ayıkla, yoka, 3-4 su bardağı su ile pişir, suyu nu çekmek üzere iken 1 bardak ince bulguru ilave et, 1-2 dk kaynayıp ocaktan al...bu karışım soğurken 1 kuru soğanı rendeleytip 1/2 su bardağı zeytinyağında kavur, 1 çorba kaşığı domates salçası ilave et...başka bir yerde 1 demet ince kıyılmış maydonoz, 1 su bardağı kadar ince kıyılmış taze soğan hazırla sonra mercimek, salça yeşillik karışımlarını karıştır, tuz, kimyon ve istersen kırmızı pul biber ekle...köfteleri oluştur marulla afiyetle mideye indir bayan köfte

çatı katı dedi ki...

çok güldürüyorsun sen beni :))

uyuz cadı dedi ki...

pommeler, ben de kendi halime gülüyorum :)

moonliin, çok teşekkür.. denicem hemen, içine pilavlık bulgur koysam olur mu? :P

çatı katı, ne mutlu bana o zamann :)

Alışveriş Cini dedi ki...

Çok güldüm :) Onun bi çaresi olmalı history'i sil gibi bir şey ama...

Aymen dedi ki...

bulguru rondoda bir iki döndersen ince bulgur haline gelmezmiydiki:) bence olurdu. denemedim bu çözüm yeni aklıma geldi:)

Abraxas dedi ki...

Gece gece güldürdün beni.. :) Bir de canım mercimek köftesi çekti, aşk olsun :)
Sevgiler.

uyuz cadı dedi ki...

alışveriş cini, galiba sitelerdeki kullanıcı isimlerini siliyosun ayarlardan.. yapmak lazım, yoksa ben de kendimi köfte sanmaya başlicam :)

aymen bak akıl akıldan üstünmüş. olurdu herhalde, yani en azıdan benimkinden daha güzel olurdu..

Abraxas, aman içine pilavlık bulgur koyma :)