30 Nis 2009

Ara Bakalım Zaman Ne Göstermiş...

İlk arkadaşımdın, herşeyimi paylaştığım sabahlara kadar uyumadan kahkahalar attığım, birlikte olmaktan hiç sıkılmadığım, hayatımın her evresinde yanımda olan sendin...

Üniversitede aynı bölümü kazandık, sonra evlerimiz aynı sokakta oldu, bütün tatillerimiz, bütün sıkıntılarımız herşeyimiz birlikteydi. 23 yıl boyunca birbirimize en yakındık hep, sonra bu durum sana olağan gelmeye başladı. Yanındaydım ya, hep seninleydim ya, hiç küsmedim hiç yüz çevirmedim ya, bütün kıskançlıklarına ufak hesaplarına rağmen bir yere ayrılmadım ya, sanki bunlar zaten olmak zorundaydı, ben kesin orada olacaktım, gidemezdim, gitmezdim imkanı yoktu.

Ne oldu? O kadar olağan gelen, artık sıkıcı bulduğun, değersiz gördüğün ben 4 senedir yanında yokum. Yolda karşılaşınca saklanıyorsun benden, yüzüme bakamıyorsun bakmıyorsun.

Şimdi de gidip anneme ağlıyorsun, 'aramak istiyorum ama cesaret edemiyorum' diye gözyaşları döküyorsun.
Annemin de sana söylediği gibi ara tabi, ben yine aynılarını yapar mıyım, garantide miyim, hala aynı mıyım bilmiyorum ama ara tabi...

Umarım yokluğumda kıymetimi anlamışsındır... Umarım aradığında seninle konuşmak isterim, umarım görüşelim dediğinde ayaklarım geri geri gitmez, umarım telefonda bana da ağlamazsın...
Çünkü sana karşı aynı sevgiyi hissedemiyorum, üzgünüm...

22 yorum:

çatı katı dedi ki...

hiç bir zamanda hissedemezsin canım aynı sevgiyi...bende böyle bir yazı yazmayı planlıyordum kendim yazmışım gibi oldum...

guguk kuşu dedi ki...

canımcım seni öyle iyi anlıyorumki....zamanla belki o değişti ama gözardı edilen bişey varki sende değiştin...hiç bişey bu saatten sonra eskisi gibi olmaz. yeni başlangıç da olmaz ama. Bence bu tecrübesini yeni arkadaşlıkları için kullanıp seni rahat bıraksın. çünkü bu seferde yeni pişman hali ile seni vijdanınla aklın arasında bırakacak. ama ben denedim olmuyor. Bi sonraki daha da yıpratıcı olur ikiniz içinde. Yeni ufuklara yol açsın yeni öğrendikleri ile. sen açmışsın yelkenlerini başka denizlere.

uyuz cadı dedi ki...

çatı katı, biliyo musun zaten aynı sevgiyi hissetmekte istemiyorum. insan bi kere kopunca dediğin gibi aynısı olamıyo. madem senin de başından geçmiş şu an çok iyi anlıyorsundur beni..

guguk kuşu, senin de mi başına geldi bu? çok zor değil mi ama? şu an düşündüğüm sadece birlikte geçirdiğimiz onca sene o kadar. ayrı kaldığımız zamanlarda aramak bir kere bile içimden gelmedi. bu da senin söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu gösteriyo, hepimiz yeni denizlere yelken açtık.. eskisi gibi olmaz...

guguk kuşu dedi ki...

evet canımcım, bir sene içinde 3 kişiyle yaşadım bunu. Eğer bu uzuun süreç içinde onu aramak içinden gelmediyse: bitti artık olmaz. Çünkü sen ona çok şans tanıdın, dostluğunuzu hep sırtında taşıdın, affettin, görmezden geldin, o da kendini bi halt zannetti....beni arasaydı: kibrca geç kaldığını söylerdim ona. Birdaha yapmaması senin bu tavrına bağlı.

Merve dedi ki...

nasıl iyi anlıyorum anlatamam..
geçen gün düşündüm tüm lise hayatım boyunca kardeşim dediğimiz bir arkadaşım vardı..

o kadar yakındık ki anlatamam! hiç kopmayacağız gibi gelirdi..ama bana bir gün öyle kötü birşey yaptı ki işte o gün bitirmeliyidm.. onunla çook ağladı çok üzüldü kıyamadım, bende dosluğumuz bitsin istemiyordum herhalde ki bitirmedim..

Ne oldu zaten bitti çünkü bir kez yapan hep yaptı!

Unutmamak lazım lalecim..Seni üzen,değer vermeyenlerle boşa zaman geçirmemek lazım.. çünkü bir artık taahamül edemiyorsun ve bitiyor!

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu çok can sıkıcı bi durum cidden. zaten aramasın istiyorum, büyük ihtimalle senin dediğin gibi yapıcam. o cesareti bulabilirsem tabi..

merviş sana da mı? ben,m bir tane de üniversiteden arkadaşım var öyle, gecemiz gündüzümüz beraberdi hep birlikteydik. o da bana unutamayacağım birşey yaptı 2 yıl oldu hiç görmedim, aramadı konuşmadık. eskiden de ufak tefek şeylere kızardık bir-iki gün görüşmezdik. sonra barışırdık, bi defasında bir buçuk yıl konuşmadık sonra bir gece sana çok ihtiyacım var diye mesaj attı bana yine barıştık. şimdi arayamıyo bile, biliyorum ki rüyalarında görüyo beni daha yakın kimsesi yok çünkü. benden daha dost kimse olamaz hayatında, o beni kaybetti. ama düşünüyorum da ben de onu kaybettim. belki böylesi daha iyi oldu dediğin gibi bi kere yapan yine yapıyor ve eninde sonunda bitiyor.

Zeynep A. dedi ki...

arkadasliklarin sonu böyle olunca yasanlarin, paylasilanlarin hiç bir anlami kalmiyor sanki. Hatirlarsin ama için sizlar... anlamsiz gelir fakat yine de özlersin...

uyuz cadı dedi ki...

zeynep aynen öyle. boşanmak gibi bişey sanki, paylaştıkların daha fazla. ilkokula başlayınca tanışmışım her günüm birlikte geçmiş..
kötü yani...

Boogie dedi ki...

Ne zor bir durumdur bu. Hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını bildiğin halde yine de bir sızı ağrıtır kalbini. Bence devam et gittiğin yolda çünkü asla eskisi gibi olmaz. Birşeyler kırıldığı zaman çok zor birleşir...

Ayşe dedi ki...

benim de boyle 3 arkadasim oldu... senin kadar uzun sureli degildi arkadasligimiz (gerci biriyle 7 seneydi neyse) ama yakindik... bicak gibi kesiliyor. hicbir sey ayni kalmiyor. hangimiz ayniyiz ki iliskiler ayni kalsin? simdi arasa birisi ne konusucam ben onla? o kadar zaman gecmis aradan... ne sular akmis...

pelince dedi ki...

Şu ara aynı sıkıntıyı yaşıyorum hatta bugün sinirimden napıcağımı şaşırdım, ama aynı sevgili gibi dikiş tutmazsa bir arkadaşlık bir kere daha şans falan vermeye gerekde yokmuş kangren oluyor kesmeden bitmiyor derdi onu anladım...

seda dedi ki...

cadı, seni çok iyi anlıyorum diyorum başka da bişi demiyorum. kaç defa kontak kurmak istedi eski bir dostum, içim almıyor. alttan alan, sevgiyle yaklaşan ben, bu sefer istemiyorum boşver deyip başa sarmayı. yorucu.

yaşananlar iyi ve kötü olarak yanına kar kalmalı insanın, bazen uzaktan sevmek aşkların en güzeli oluyor ne yazık ki.

lori dedi ki...

bende de oldu ayni sey :) yalniz deilsin. sktirip gitsinler umrumda deil walla. onlara harcadiim zamana yazikmis ne salakmisim.

uyuz cadı dedi ki...

boggie aynen katılıyorum sana. zaten içim de hiç istemiyo..

ayşe, aslında çok çok garip. eskiden bir gün görüşmesek konuşacak 40 tane şey birikirdi şimdi kaç yıl olmuş ne konuşurum diye düşünüyorum.. biraz saçma ama böyle.. haklısın...

pelince aynen bence de.. o zaman birbirimizi süper anladık seninle :)

seda, işte aynne benim gibi olmuşsun. onca zaman alttan alan laf etmeyen ben şimdi annem ağladı dediğinde hiç umursamadım nedense. hatta babam çok üzülmüş falan ben hiiiç. napiyim yani, onca zaman ben de çok üzülmüştüm.

lori, ya ben sana çok gülüyorum, ne kadar rahat küfür ediyosun. bazen ben de çok sinirleniyorum saymak istiyorum böyle ama olmuyo nedense. kocam çok güler mesela, bir-iki kere söyledim çok komikmişim ağzıma hiç yakışmıyomuş. ayol ben de rahatlamak istiyorum :)

Prima Rima dedi ki...

ı-ıh kolay kolay geri dönüş olmaz sanırım...

Elly dedi ki...

demekki benzer durumlar herkes de var, aynen bende de böyle saçma kıskançlıklar sebebiyle noktalanmış bir konu var. çokda memnunum noktayı koymuş olduguma

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum bence de..

elly, demek başkalarına da oluyomuş yorumlarla anladım bunu. o noktayı koymaktan ben de çok memnunum açıkçası hiçte geri dönesim yok yani..

lemur dedi ki...

bence bütün arkadaşlıklar olağan gelmeye başladığında bitmeli..hoş bir anı olarak kalmalı süsdürülmeye çalışılırsa aynı elektriği almak imkansız.kendimden biliyorum..........

uyuz cadı dedi ki...

lemur, aynen senin gibi düşünüyorum ben de..

tiredsoul dedi ki...

yalnız değilsin..

Kırmızı Fiyonklu Kız dedi ki...

Başına böyle bir şey gelmesi kötü gerçekten.
Benim de başıma aynısı geldi.
Çünkü ben de aynı senin gibiydim, o da aynı onun gibiydi. Senin hikayeni güzel kılan ağlıyor olması. Sen uyuzsan ben de kinciyim. Benimki eski sevgilime bar ortalarında dedikodumu yapıyor oysa ki..
Peki sana uyuz bir soru: Senin burcun ne? Çok merak ettim.
Çok destekliyorum bu blogu. İhtiyacın yok tabi desteğe. Desteğimi güzel kılan da bu aslında. İhtiyaçtan değil, has.

uyuz cadı dedi ki...

kırmızı fiyonklu kız, sen de mi? niye böyle oluyo hiç anlamıyorum inan... derler ya kimseye hak ettiğinden fazla kıymet vermiceksin diye, doğru demek ki... bazı insanlar varlığınızı kanıksıyolar, zaten olması gerekenmiş gibi davranıyolar. halbuki değil, işte kaybedince anlıyolar sonra.
seninki de dedikodunu yapıyosa bil ki hala kuyruk acısı vardır. sana kızıyodur da ondan. yani yedirememiştir kendine. umursamasa aklına bile gelmezsin, boşver o yüzden...

burcumu da bilmiyorum ki, ben hiç inanmam öyle şeylere. ekim doğumluyum ama..
desteğin için de teşekkür ederim, güzel sözler duymaya herkesin ihtiyacı vardır :)