16 Nis 2009

Atatürk

Bu sabah bloglara bakınırken önce Zehra'da sonra da Nilüfer'de bir mimle karşılaştım, çokta sevdim! Kendi kendimi mimleyerek aralarına katılmak istiyorum.

Beni okuyan herkesi de bugün bloglarında Atatürk fotoğrafları yayınlamaları için mimliyorum, yapar mısınız?

Konu 'O' olunca çok şey yazmak isterim, fotoğrafları içerisinden en sevdiklerimi seçtim. Bir tane daha var Nilüfer seçtiği için atlıyorum, o da harikadır bakmaya doyamam. Görmek isterseniz tık.

Bu fotoğraf beni herzaman çok etkiler, Atatürk'ün hayvan sevgisi O'nu gözümde çok daha sevimli kılıyor. Evet evet 'sevimli' dedim, bence Atatürk karizmatik olduğu kadar tatlı ve neşelidir de...
Bir sonraki fotoğrafa bakın, benimle aynı fikirde olacağınıza eminim.



Neşesine ve doğallığına bakar mısınız? Ne kadar eğleniyor. Bu fotoğraf Ege Vapuru'ndaki yolculuğu sırasında çekilmiş. Salıncağa ayakta binen, çok eğlenen sempatik, sevimli ve bu pozda bile karizmasından birşey kaybetmemiş Atatürk'üm...


O'nu çok seviyorum!

13 yorum:

Merve dedi ki...

hemen bende çook sevdim mim dediğin budur işte..!

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben de dün bloglarda rastlay›p, kendi kendi kendimi mimlemiştim :)

Zehra dedi ki...

Çok seviyoruz hep seveceğiz...

Asortik Krep dedi ki...

Ben de dün gördüm bugün yazdım:)

uyuz cadı dedi ki...

Merve'cim, di mi ama? Bence de süper bir mim..

Tibet'in annesi, ne güzel hepimiz gönüllü olarak katıldık bu mime.

Zehra, aynen!

Asortik krep, harika :)

Elly dedi ki...

bende nilüferden alarak mimledim kendimi, canım Atatürk'üm çok seviyoruz çok özlüyoruz

guguk kuşu dedi ki...

ben de Atatürkümün salıncaklı resmini çok severim. O liderliği, insanlığını gölgelememiş nadir, insanlardan biri. Bizler Atatürk kadınlarıyız. Rahat uyusun.

uyuz cadı dedi ki...

elly, ne güzel ya gördüğüm en harika mim oldu bu. herkes çok gönüllü kendi kendini mimleyip fotoğrafları yayınladı. ben çok sevdim bunu :)

guguk kuşu, çok güzel yazmışsın. liderliği insanlığını gölgelememiş herşeyden önce insan değil mi? ve çok şeker! fotoğraflarını her gördüğümde gülümsüyorum ben :)

Seda dedi ki...

Ben de bu mime kendimi dahil ettim!

uyuz cadı dedi ki...

seda ben seni tanıyorum, sen de beni tanıyosun da ben olduğumu bilerek mi yazdın bilmeden mi onu anlayamadım sanki :S

Jojee dedi ki...

onu çok güzel anlatmışsın canım özellik buara yapılan o kadar karalamadan sonra onun gülen gözlerini görmek içimi rahatlattı..
Onu hep seveceğiz ve yaşatacağız!

lori dedi ki...

uyuzummm bu salincakti photosu mukemmel ya altta da bi cocuk var hem de.. duygulandim be walla bak:(

seda dedi ki...

gözlerim doldu..