23 Nis 2009

Koca Dediğin

Kredi kartımı defalarca kaybetmem ve birkaç kere de bankamatik kartı vasıtasıyla dolandırılmama ramak kalması sebebiyle eşim yaptığım her harcamanın cep telefonuna mesaj olarak gitmesi için ayarlama yapmış. Böylece bir dahaki kaybedişimde yapılan harcamayı 'hayıııır o ben değilim' diye durdurup kartı iptal etme imkanımız olacakmış.
Yıllardır süren bu uygulamayı ben 10 dakika evvel öğrendim.

Demek ki neymiş?
Bir daha 'Bunu yeni mi aldın?' diye sorduğu kıyafet, çanta, kozmetik, ayakkabı ve accessorize alışverişlerime 'aaa ne alakası var ya? cık cık cık sen bana hiç dikkat etmiyorsun üstüme başıma bakmıyorsun ki artık. Kaç zamandır var aşkolsun' demeyecekmişim çünkü adam ne zaman ne harcadığımı zaten biliyormuş.

Yıllardır yaptığım saçma sapan alışverişleri yüzüme vurmayan, birgün olsun 'zaten bana bilgileri geliyor yaptığın ayıp değil mi?' diye beni morartmayan kocama buradan sevgi ve selamlarımı yolluyorum.
Gözüme girdin, çok şekersin :)

33 yorum:

merbe dedi ki...

ayol adama sevgi salamlarını mı yolluyorsun..?
:))))
laliş hemen düzelt bence onu yoksa sen onun gözünden düşebilirsin benden söylemesi :))))

uyuz cadı dedi ki...

merbiş şımartmamak lazım :P
hadi senin hatırına öpücüklerimi yollayayım bari :)

seda dedi ki...

ay allah canını almasın sen de çok şekersin:) bu okuyan her kadın şimdi sevgilisi ve bankası arasındaki ilişkiden süphelenicektir eminim:) bnm bir yerlerim tutuştu bile!!

uyuz cadı dedi ki...

seda düşünün vallahi, acaba nakit almak daha mı mantıklı :)

Jojee dedi ki...

:))gözüme girdin çok şekersin:) yazmışsın ya sonuna beni bitirdi.Aynı zamanda eşini çok takdir ettim başkası olsa yeter bu kadar harcama yaptığın der:)

Esra dedi ki...

çok düşünceliymiş takdir ettim gerçekten:)

uyuz cadı dedi ki...

jojee vallahi harcamıyorum. onların hepsi vardı zaten ya da hediye :)

esra, di mi? ben olsam kaç kere kafasına kakmıştım, ayyy kendimden iğrendim bi an :)

seda dedi ki...

hihihihi ben vakit bulsam nakit bulamıyorum. nakit bulduğumda da vakit bulamıyorum.. yani internet alışverişi bana çok rahat oluyor. n zaman kargo gelse bnmki de şirin şirin gülümsüyor ben de yumuşasın diye aşkım sana güzel olmak için aldım diyorum.. oofff:) kısırdöngü:)

uyuz cadı dedi ki...

seda internetten hiç beceremiyorum ben, kart ve banka işleri özürlüsü olduğum için kesin eve haciz maciz gelir :)

Anne ve kızları dedi ki...

Uyuz cadı yazını okurken çok güldüm:))Önce kocanı tebrik etmek lazım,herkes aynı anlayışta olmaz vallahi!Ayrıca sen de yazık bu kadar zaman bundan habersiz yapmışsın alışverişleri:))

uyuz cadı dedi ki...

anne ve kızları, kesinlikle artık daha dikkatli olucamm :))

merbe dedi ki...

şekercim ben öpücüğe bişey dememiştim ama selam yazacağına salam yazmışsın :) onu söylemiştim :) ama olsun sayemde öpücük de göndermiş oldun kocaya :)

uyuz cadı dedi ki...

haha :)) acıkmıştır belki

a. gizem dedi ki...

valla tebrik ediyorum eşini; hem dediğin gibi yüzüne vurmadıgı için hem de bankacılıkta sınır tanımadıgı için :)) zaten senin kadar özel birine de boyle davranılmalı... üzülüyorum görüşemedik yine :(( şimdi ben de kamu bankalarının tarihcesini arastırıyorum gece gece! ne keyifli değilmi? ama hakettim 2 haftadır kapak açma, sonrasöylen :) sonra da gel lalenin sf sında dertleşşş!
kısacası özledim lale :) optum kocamanından

Meyvelitepe dedi ki...

Ayyy ben kendi ekstreme bakarken fena oluyorum bir de sevgilimin (ya da başka birinin) cebine gittiğini öğrensem utançtan yerin dibine girerdim herhalde :)

σzℓєм dedi ki...

:)) aferimmm

Aygül dedi ki...

Büyük adammış vesselammmmmmm:))))

n@zo dedi ki...

Takdirlerimi gönderiyorum bende !!
Nasılsa kızmıyor Lale, alışverişe devam :))

Merve dedi ki...

laliş çook güldüm ya! ama valla bravo dedim P'ye..

ben olsam dayanamam söylerdim mesela kesin T'de söylerdi sen kimi kandırıyosun hanımmm bana mesajı geldi diye..konuşmuştuk ya benimde arada aa bu vardı,annemin vs dediklerim oluyor o da anlıyor ama kurcalamıyor fazla.. ;)

Merve dedi ki...

ne gülmüştür içinden sen hediye, vardı, vs dedikçe :)))))))))))

guguk kuşu dedi ki...

asıl sen çok şekersin, kendimi gördüm bu yazdıklarında. hep aynı muhabbet: yenimi aldın, yoooo, geçen sene %75 indirimden almıştım:)

lori dedi ki...

ehuuuhhh biz hep ke$ kullaniyos, bi de cuzdanlarimiz paralarimiz ayri bizim. ama seninki gibi yaparyi benim herif eger walla opucuk degil kafasina tava yollardim ehuh.
(tamam kizma ama ben boole yapardim walla)

Prima Rima dedi ki...

haha...demek sende "aa ne alakası var yenımı göruyorsun" dıyenlerdensın.aynen ben öyleyım işte ama benım öyle mesaj gıbı bır sorunum yok:)olsa caaart dıye yırtıverırdı o kartı.

uyuz cadı dedi ki...

Gizom bu durumda zaten bankacılığa değinmemen olmazdı dimi? İşini seven Gizo :)
Ben de çok özledim yaa, tam kenarından kaçırmışız bu defa :( Yanlız Gizoo bence de çalış yani, facebook'tan Antalya'da kaldığınız yeri gördüm de anaaam iki gece kalayım üç hafta çalışırım valla çok güzelmiş :)

uyuz cadı dedi ki...

Alis yine sensin di mi? :)) Evlenince görücek mecburen şeker, sonuçta para aynı para yani napıcan.. Yüzünü karartıp yalan söyliceksin mecburen :)

uyuz cadı dedi ki...

Özlem& Aygül çok komiksiniz :))

Nazo, sonra hepsini toptan kızmasın bana. Ne bileyim 4 yıl olacak neredeyse bizim, onca zamanda yaptığım saçmalıklar birden yüzüme vurulursa çok kötü olabilir :) Ama ben yine de şansımı zorlamaya devam edicem tabi napıcam öyle kös kös oturamam di mi? :)

Merviş aynen öyle işte. Ben bi de sana anlatıyorum kızımmm ben alıyorum vardı diyorum diye. Kimi kandırıyomuşum acaba ne komik di mi? :))

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu sağol :) bak % 75 indirim hiç aklıma gelmemişti, kullansam bundan sonra yer mi acaba? Akıl akıldan üstünmüş gerçekten :)

Lori, o benim kafam vurucak yakında :)

Ebru'cum o kadar emin olma bence, bak yeni öğrendim. Sen de izleniyo olabilirsin, temkinli davranmakta fayda var :P Ama benim Rimoş'um olsaydı mesela hep kıza aldım derdim uydururdum bişeyler. O da bi yol yani.

AssoRTieK dedi ki...

ayyy,bencede çok şirinnnn :))
senin kocan şirin olmicakta kiminki olcek canım :):)

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim yanıma yakışsın di mi :P

Absinthe dedi ki...

Sadece 'Vaaaaay' diyebildim. Allah nazarlardan, kem gözlerden korusun ikinizide Lale'cim... =)

uyuz cadı dedi ki...

absi sağol canım :)

Elif dedi ki...

Muhtesemsinizzz :)

uyuz cadı dedi ki...

elif, teşekkür :)