14 Nis 2009

Kumaşı da Kendim Dokusam Daha İyi

Ben: 'Alo, merhaba kumaş üzerine baskı fiyatlarınızı öğrenmek istiyorum'
Karşıdaki bir kadın: 'Sesiniz gelmiyo'
Ben: 'Kumaş üzeri baskı diyorum baksıııııııııııı! Fiyat, ne kadar? Geldi mi sesim?'
Yine aynı kadın: 'Nereden arıyorsunuz?
Ben: 'Nasıl yani? Ne önemi var?'

Nırınırınırınırınırınınırı nırınııı nı nırırınırııııı every night in my dreams I see you I feel you that is how I know you go onnnnnnnnnnn

Ben: 'Hı?'
Bir tur daha;

Nırınırınırınırınırınınırı nırınııı nı nırırınırııııı every night in my dreams I see you I feel you that is how I know you go onnnnnnnn

Şimdi başka bir kadın : 'Alo'
Ben: 'Merhaba kumaş üzerine baskı fiyatlarınızı öğrenmek istiyorum'
O kadın: 'Kumaşı kendiniz mi getireceksiniz yoksa tshirtü buradan mı alacaksınız?'
Ben :'Kendim getireceğim'

Nırınırınırınırınırınınırı nırınııı nı nırırınırııııı every night in my dreams I see you I feel you that is how I know you go onnnnnn

Delirmiş ben: 'Aloooo Alooooooooooooooooo!'

Telefonun ucunda olması gereken kişilik başkasıyla hoş beş yapmaktadır, bense hala Alooooooooooooooooooooooooooooo!

Bu da başka kadın: 'Evet'
Ben: 'Kumaş diyorum, fiyat fiyat!'
Kadın: 'Nasıl bir kumaş?'
Ben: 'Ya üffff bildiğiniz kumaş işte, t-shirt yok mu hani? Penye işte'
Kadın: 'Haaaa biz kumaş üzeri baskı yapmıyoruz.'
İçimden 'Hay ben sizin gibi!!' Dışımdan sadece 'Çat!'

Evet bu kurumsallık kumkuması ozalitçi Seda isimli firma, adını da yazıyorum umurlarında olacağını sanmam ama çok kötü hizmet veriyorsunuz, benden söylemesi!

15 yorum:

Merve dedi ki...

koptum burada :)))

hayır aralarda durun bir dk bilmemne hanıma bağlıyorumda yok..sanki dilenci arıyor da dileniyor..

bu fırmanın batışı yakın ya da heran patronun kadını fark edip işten atışı..patronda ne yapsın toplu çalışan değişikliği lazım! :))

uyuz cadı dedi ki...

Merve'cim yok tabi !bekleyin!, !bağlıyoruz! falanlar. Gerçi cemil ozalit'i aradım, onlar da bişey demeden birden müzik verip başkasına bağladılar ama en azından sonrasında düzgün cevap alabildim. bunlarda o da yok.
bu çat diye müzik dayayıp aktarmalar ozalit aleminde bir çeşit racon olabilir mi acaba? :)

::puck-robin:: dedi ki...

işlerine insana saygı duymayan insanlar bunlar.
bu insanlar aynı zamanda 2 şeritli yolun ortasında dörtlüleri yakıp trafiğin içine eden tiplerdir.
evet :D

uyuz cadı dedi ki...

puck bi de o arada arabanın içinde celine dion çalıyomuş :P

pommeler dedi ki...

en azından bişiler yemiyorlarmıs ben ptt yi aradım bisey sormak icin kadın resmen yemek yiyodu sadece hıı yada ıhıh diyerek cevap verdi bana

Tibet'in annesi dedi ki...

bence o kadın devlet memurluğundan oraya düşmüş, tarz aynı öyle! :)))

çatı katı dedi ki...

off çalıştığım zamanlar geldi aklıma...tam bir sinir harbiydi!!böyle insanlar malesef her yerde..

moonliiin dedi ki...

telefonda daha konuşurken çat die bi yere bağlıyorlar yaaa, kılım....

mlke dedi ki...

böyle durumlarda beni surekli aktarıp aktarıp baglayamayan sahıslardan birisini, işim bittikten sonra tekrar arayıp celine dionu ona ben dinletmek istiyorum. arada muzigi durdurup bie kelime edip tekrar baslatacagım ama... bi baglıyorum lutfen bekleyin bile dememiş terbiyesizler

uyuz cadı dedi ki...

pommeler, ne komikmiş seninki hahah :) ama en azından devlet memuru falan diyebiliriz oralarda alışığız ya böyle tavırlara. özel sektörde olunca iyice şaşırıyorum ben..

tibeti'in annesi, al işte bence de aynen öyle. örgü mü örüyodu ne yapıyodu acaba? ben aradım da rahatsız ettim.

çatı katı, başkası söylese aman kızardım terslerdim falan derdim de kendi başıma gelince kalakaldım öyle. madem heryerde varlar bir dahakine hazırlıklıyım! :)

moonlin, di mi ya? insan bi saniye falan der en azından, ne olduğunu anlayamıyosun birden celine dion :)

mlke, vallahi aklımdan geçmedi değil. ama o kadar acayipler ki başıma bela alıcam bi ters laf edicek iyice sinirlenicem. yetmezmiş gibi sonra bir posta da kocam fırça atar bana, niye muhattap oluyosun bilmem ne.. konu uzaaar gider yani..

Prima Rima dedi ki...

hahahaha :)
uyuz oluyorum bende bu telefonda bekletme esnasında çalınan müziklere.
Kadınlar ayrı bı alem zaten!

Aygül dedi ki...

:)Tam komedimi desem yoksa tan trajedimi çöemedim valla:))ama çok güldüm:))

uyuz cadı dedi ki...

Ebru'cum bir de hep aynı şeyler. Bazen klasik müzik koyarlar mesela, hah tam bizim milletlik. Biz Türkler bayılırız klasik müziğe, koysana şurdan bi türkü mürkü :P

Aygül, beni mi buluyo acaba hep?:)

sihirli eller dedi ki...

komik hakikaten.ne baskısı yaptıracaksın bu arada?

uyuz cadı dedi ki...

badilerime resimlerimden bastırayım diyorum, bir de belki bir-iki bez çantaya yaptırıcam.