1 Nis 2009

Neyim?

Megaloman?
Özgüveni tavan yapmış?
Burnu beş karış havada?
Kimseyi beğenmeyen?
Her halta bir kulp takan?
Aslında kendi bir halt olmayan?
Aşağılık komplekslerinin içinde çırpınan?
Deli?

Hangisiyim? Kendimi ne sanıyorum? Neden herşeye kulp takıyorum?

Bütün bunlardan çok sıkıldım, bu bir konsept anlatabiliyor muyum?
Bloğumun başlığına bakın ne yazıyor 'bi uyuzun uyuz oldukları'. Yani? Dank etti mi? Algılayabiliyor musun? Neymiş? Uyuz olduğum şeylermiş. Neymiş? Sadece onlarmış.

Hayatım bunlardan ibaret değil yani, ben de insanım. Hislerim, duygularım var. Seviyorum, üzülüyorum, ağlıyorum, aa inanabiliyor musun gözyaşlarım bile var! Olabilir mi? Benim gibi bir uyuz! Hiç yakıştı mı? Etrafımda insan var mıdır benim? Kim çekebilir? Kim katlanabilir? Kocam hele o kocam yok mu, yazık O'na zavallı kimbilir benden neler çekiyordur. Ama gerizekalı ya katlanıyor işte, beyni yok çünkü aciz. Vur kafasına al ekmeğini!

Uyuzcadı'ya Mayıs 2008'de başlamış bugüne kadar 310 yazı, diğer bloğuma da eylül 2008'den bugüne kadar 142 yazı yazmışım, daha bir yıl bile olmadan...

Bloğumla ilgili herhangi bir hırsım olmadı, yaymak için kimselere yalaka yorumlar yazmadım, hadi link verelim link alalım oyununa dahil olmadım, kimseye sevgi pıtırcıklığı yapmadım, sadece yazmış olmak için yazmadım, canımın istediği gibi davrandım, okuduğum blogları gerçekten istediğim için okudum, sevmediklerime beğenmediklerime bir daha bakmadım, insanları sadece beni seviyorlar diye sevmedim, iki bloğumdan da vasıtaları ile tanıdığım ve sevdiğim yeni insanlar dışında herhangi bir kazancım olmadı...

Sonuç? Hayatı başkalarının yaptığı gibi mükemmel göstermeye çalışmamak, birçok insanın aklından geçenleri yazmayı tercih etmek, 'hiçbir sıkıntım yok ki benim, herşey harika, kocam dünyanın en mükemmel insanı, beni zaten hiç sorma kadın milletinin yüz akıyım, çocuğum hele o çocuğum yok mu dünyanın en zeki ve en sorunsuz yaratığı. hiç sinirlenmem ki ben, ailecek gül bahçesinde yaşıyoruz' imajının dışına çıkmak, uyuzum kardeşim ben diyebilmek...

Şimdi çok sıkıldım, ne yapabilirim;
Bloğumu davetli okuyuculara açabilirim,
Bloğumu tamamen kapatabilirim,
Bir süre hiç yazmayabilirim,
Yazılarımı yoruma kapatabilirim,
Aman bana ne başkalarından deyip bu şekilde devam edebilirim.

'Sıkıldım ben bloğumu kapatacağım' diye yazı yazan bloggerlara da uyuz oluyorum! Bunu yapmak istemiyorum, bloğumu kapatmayı da hiç istemiyorum. Ama inanın son birkaç gündür bunlarla uğraşıyorum.
Yazmadan edemedim. Yersiz özgüvenimin nedenini sorgulayan 'adsız' tiplerden, evlilik hayatıma burnunu sokmaya çalışanlardan, tavsiye verenlerden, seni kim çeker ne biçim bir insansın diyenlerden, kendini ne sanıyorsun deyip küfür yazanlardan fenalık geldi...

Anladım ki eğer yazıyorsanız kimseye bulaşmayacaksınız, herkesi seveceksiniz.
Yeliz' e yollanan küfürlü mesajları, Defne' nin annesine yazılan abuk subuk yorumları, Merve' nin yaptığı taçların fiyatlarını sorgulayanları, bana 'aaa bunu çalmışsıın sen yapmamışsın' diye gelen mailleri. Bilmiyor muyum? Aptal mıyım? Okumuyor muyum başka yerlerde de?

Evet hepsini biliyorum, okuyorum, kızıyorum, üzülüyorum... Ama niye çekeyim? Niye katlanayım? Zaten sıkıntılarla dolu zor hayatlarımıza hiç tanımadığımız, adını bile yazamayan ama benim özgüvenimi yersiz bulan tiplerin komplekslerini neden sokalım?

İşte bugünlerde ben bunları düşünüyorum...

52 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Adsızlara kapat yorumları...iki kelime bile edemesinler.Bazen saçma sapan işi gücü olmayan internete boş boş bakıp avare avare gezen insanlar ayy şuraya mesaj bırakıcam nasılsa adsııız dıyor ve asap bozucu bır mesajı sallıyorlar.Çünkü aynen bıraktıkları yorum gibi adsızlar!vasıfsızlar!bi işe yaramıyorlar bir blog dahi yazamıyorlar ancak okuyor ve boş vaktını değerlendırmek ıcınde adsız bı yorum bırakıyor zavallı adsızlar!
Hiçde asabımı bozma...seni okuyan onlarca insan varken bloğa yazmamak neden?aramızdaki gerçekden hislerini tamamen yansıtan açık vede net olarak yazan bir kaç kişiden birisin sen.

Merve dedi ki...

laliş son günlerde bende senle aynı duyguları paylaşıyorum..
çook severek açtığım, yazı yazacağım diye heyecanlandığım bloğumdan aynı tadi alamıyorum neden biliyor musun?

Samimiyetsizlikten!

Blogumda sohbet ettiğim takip ettiklerim, sevdiklerim tabi ki dışındalar zaten sevmediklerime bende gitmiyorum listeme eklemiyorum bile..

Ama herkeste aynı yazılar, aynı resimler, aynı yorum tarzını görmekten bıktım..biri birşey mi yapmış o tutmuş mu hüraa her blog'da aynı şey... benzer şeyleri gördüğümde direk kimden alındığını anlıyorum söylemek gereği bile duymuyorum gülüyorum sadece..ama okuyanları da bu kadar aptal yerine koymak sinir ediyor beni...
Neyseniz o olun di mi? herşeye güzel herşeyde hemfikir olmak zorunda değilsiniz ki..yapılan emeğe, harcanan zamana, özene saygı duyun di mi? hayır yok öyle birşey..

Şu gelen yorumları takma demiyorum, takmadığını biliyorum çünkü..ama sinir olmakta haklısın..
Ne oluyor işte çook sevdiğimiz bloğumuza yazı yazmak içimizden gelmiyor!

n@zo dedi ki...

Şu yazıyı yazmış olman bile o aklı kıt insanları mutlu ediyor Lalecim.. O yüzden lütfen kafana takma.. Senin yapacağın tek şey gelen aptalca yorumları ya da mailleri silmek!
Şu bloglardan hoşlanmıyorum, bu blog şöyle gibi yazıları hiç sevmiyorum. Adı üstünde blog. Kişisel günlük. Ne isterse yazar..Bu durum insanları neden rahatsız ediyor anlamıyorum, okuma kardeşim, bu kadar basit.. Duygusal davranma lütfen.. 3-5 çapulsuz için sevdiğin, yapmaktan hoşlanığın birşeyi bırakma. Dersin ki sıkıldım ben yazmaktan, o ayrı ama o insanlar için vazgeçersen inan değmez.. Bırak ne yazarlarsa yazsınlar, ne düşünürlerse düşünsünler.. Öpüyorum..
Git nutella kaşıkla da kendine gel ;)

Yeliz dedi ki...

lale, bu tip saçmalıklardan o kadar sıkıldım ki ne olursa olsun kim ne derse desin senin ne yapmak istediğin önemli gerisini boşver!

sevgiler

σzℓєм dedi ki...

sanamı geldiler şimdide.
görmezden gelin şunları yahu.
değermi kendini bilmez silik bi baltaya sap olamamış insanlar yüzünden bu kadar düşünmek.
bize yazık.
sen post yazmadığında özlüyorum ben seni.

pommeler dedi ki...

uyuz cadısın sen yaa
salla gitsin
prima nın dedigi gibi yorumlara kapat cok uyuz oluyorsan da

Zeynep A. dedi ki...

Bence de degmez yaww! bosver biz onlara da "uyuz oluyoruz" zaten:) ister adsizlara kapat yorumlarini, ister yorumlari kapat, nasil istiyorsan öyle yap. ama yaz. yaz ki senin konseptini kafalari basmayanlar kudursunlar, biz de duygularimiza tercüme olan bir blogcudan mahrum kalmayalim.

ferulago dedi ki...

Amannnn, boşver gitsin uyuzcadım be. Kimseye birşeyler ispatlamak zorunda değiliz, kendi blogumuzda ne istersek onu yazarız. İsteyen okur isteyen okumaz. Dediğin şekilde yorum yazanların vakti çok herhalde seni doğru yola çekmeye çalışıyorlar. Saçmalık. Aynen devam et, ben bayılıyorum senin yazılarını okumaya :)

guguk kuşu dedi ki...

bence de Prima Rima haklı. Adsızlara yorumlara kapatmak da fayda var. Adını yazma cesareti olanlarla muhatap olmak da fayda var. Bloğunu da asla kapama. Ben hergün kontrol ederim cadıcım yazmış mı diye, bana yazık diil mi?

guguk kuşu dedi ki...

haa bu arada neyim? diye sormuşsun.
inandığın şeysin, ben senin uyuzluğuna vuruldum. sakın sakın yolundan dönme, yürü, onları takma.

Merve dedi ki...

Misafir umduğunu değil bulduğunu yer demiş ya büyüklerimiz çok da doğru söylemişler..

gittiği evde bu niye yok diyenleri çok ayıplıyorum.. madem onsuz yapamıyorlar yanlarında taşısınlar..

Haydins dedi ki...

Lalecım,
Onlarada uyuz ol bıtsın gıtsın ıste..
Insanlar nıye uzerlerıne vazıfe olmayan seylere burunlarını sokup karısırlar anlamadım..Begenmıyorsan okuma ya nıye dıl uzatıyorsun kı !!
Uzulme boyle sacmalayanlara bosuna..

Adsız dedi ki...

sana hem ismimi hemde mail adresimi bıraktım çünkü böyle yazacağını biliyordum.. tekrar aslı mavi2407@hotmail.com

uyuz cadı dedi ki...

aslı (eğer gerçek ismin oysa) mavi2407 gibi süper net ve kimliğini açıkça belli eden mail adresini yazabildiğin için seni tebrik ediyorum.
ne cesaret, insanın vay be diyesi geliyo!

σzℓєм dedi ki...

ne yazmış bizimle de paylaşsan keşke!

seda dedi ki...

sadece uyuz olduklarını yazdığını anlamayan, seni sadece bu satırlarla değerlendiren, satır aralarını okumaya anlamaya çalışmayan, seni herrr şeye muhalefet sinirli uyuz gergin vs vs gören insanı kaale alarak onları tatmin etmiş oluyorsun uyuzcadı. ben uzun zamandır değil ama 15 gndür falan seni severek okuyorum, çünkü sevmeyi biliyorum. sevmeyi seçiyorum.

seni tanımaya çalışmayan, yargılamaya, yazdıklarını saptırmaya, abartmaya ve etiketlemeye çalışan, kendi içindeki çirkinliği yansıtıyordur zaten di mi:)

oooohhhhh rahatladım!

uyuz cadı dedi ki...

Ebru'cum söylediğin mantıklı, adsızlara kapattım. Aklıma gelmemişti açıkçası, teşekkür ederim..

Merve, aynen işte.. Sen biliyosun zaten anlatıyorum hep.

Nazo, nutella kaşıkladım cidden iyi geldi :P Sağol..

Yeliz ben bile sıkıldıysam senin neler hissettiğini tahmin edemiyorum. Günde kaç tane abuk subuk mail geliyodur kim bilir.. Zaten kıskandıkları için sana sataşıyolar.. Teşekkür desteğin için...

Özlem, bana hep geliyolar zaten. Hiç gitmediler ki :)

Pommeler, kapattım adsızlara. Sağol..

uyuz cadı dedi ki...

Zeynep, sağol.. Yazıcam ben zaten bloğumu kapatmayı hiç istemiyorum hele de başkaları yüzünden asla yapmam. Ama bazen üzülüyorum böyle şeylere..

Ferulago, sağol.. Baykuş yapıcam sana daha çok işimiz var :)

Guguk kuşu sağol desteğin için. Kapattım adsızlara hiç aklıma gelmemişti doğrusu.. Böyle daha iyi..

Merve :)

Serpil aa bak ben de sana yorum yazıyodum bi baktım aynı anda sen bana yazmışsın :) Sıkmıyorum canımı artık, sağol..

Özlem, biri atlamış. Ama tek o değil ki, zaman zaman can sıkıntısından bana dadanıyolar işte. Bak üstte mail adresi var, istersen kendisine sor. Ben de ne yapacaksam mailini? düelloya davet edicem sanki :)))

uyuz cadı dedi ki...

seda, aslında herkesin düşündüğü şeyler değil mi bunlar? bütün dünya polyanna olmuşta bir benim mi haberim yok? genelden daha fazla ayrıntılara takıldığım bir gerçek, bazı şeyleri herkesten daha fazla düşündüğüm, neden öyle ki böyle olsa dediğim, kafamın içinin iki dakika boş kalmadığını da inkar etmiyorum.
ben bir sürü şeye uyuz oluyosam birileri de bana uyuz olacaktır elbet, ama senin de dediğin gibi ben bunlardan ibaret değilim ki. bu sadece bir parçam, yazmayı tercih ettiğim tarafım.
hitler değilim heralde :)

birileri bunu anladıysa ne mutlu bana, sağol yazdıkların için...

Sibel GÖZ dedi ki...

ben seni okumaya bayılıyorum..bizi yazılarından mahrum etme..
sevgiyle....

seda dedi ki...

adsız yorumlara hem algılarını hem de blogunu kapat. ooohhh. bu da kendilerine cevap olsun.

hem her dakika güzel şeylerden kim bahsedebilir ki?

bilkhassa uyuz oldukların, uyuz olma sebeplerin, bunları algılayışın, yani konsept, hatta başlık dikkatimi çekti. sosyoloji okuduğumdan mıdır nedir hemen okumaya koyuldum.

push media değil ki blog.. istemeyen okumasın zorla değil.

ben şahsen yelizindunyasi.com dan blog açmak konusunda ilham ve cesaret aldım. hem ondan hem de sen dahil blog listemdeki isimlerden anladığım şey, kendin için yazmak.

sanırım adsızlar bunu kaldıramadı:))))

Merve dedi ki...

haha çok güldüm kendime benim yorum geçen yazıyaydı buraya yollamışım :))))

misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş!konuyla ne alakaysa..ama bu konuya da uygulayayım hemen..

Adsız, bulduğunu ye işte, beğenmiyorsan okuma! Bizi de sinir etme!

Arsız Böcük dedi ki...

Yaa senin gibi uyuzlar lazım bize. Samimiyetle uyuzluk yapanlar. Daha önce yazmıştım kendim yazmışım gibi okuyorum seni, çok da keyif alıyorum bu kadar sahici birine ulaşabilmekten. Sakın bu kendini bilmezlere bakıp havlu atma, meydanı onlara bırakma.

sema dedi ki...

mrb lalecim lütfen sen kendini biilmez birkaç insan yüzünden canını sıkma bizler seni kocaman tebessümlerle okuyoruz ve çoğu zaman yazdıkların bizim yaşadıklarımz ya da hissettiklerimiz oluyor.lütfen bloğunu kapatma ya da sınırlandırma
bu arada prima rima adlı arkadaşın adsız yorum bırakan herkesle ilgili söylediği ağır sözler hiç hoş değil ben de adsız yazıyorum evt bir bloğum yok çünkü iş yerinde ancak sizleri okuyabilecek kadar vakit bulabiliyorum bir şeyler yazmaktansa o vaktimi sizleri okuyarak geçirmeyi tercih ediyorum
zavallı adsızlar bir blog yazmayı bile beceremeyen vasıfsızlar falan hiç hoş değil
seni gerçekten seviyorum ve zevkle okuyorum yazdıklarını
sema

sevgituncer dedi ki...

Bencede...Yaz;yaz ki senin yazılarında kendimizin de uyuz oldukları şeyi bulalım...Yaz ki dile getiremediklerimizi getireni takdir etmeyi öğrenelim...
Adsıza gelince bir adı bile yok boşver:))))

uzay dedi ki...

hemen gidip bal'a sarılıyorsun
benim içinde patilerini ısırıyorsun =)
mıırrrrrrr

dnz dedi ki...

merhabalar,
öncelikle yazını okurken çok üzüldüğümü söylemek istiyorum.çünkü,kardeşimle birlikte severek,çoğu zaman şiddetle katılarak,gülerek izlediğimiz bir yer burası.
seni hiç görmemiş olmamıza rağmen gerçekten çok sevdik.yazılarını sürekli takip ediyoruz.bu tür yorumlara sinir olmakta çok haklısın.
nasılsa isimleri görülmüyor diye
istedikleri herşeyi yazan insanları gerçekten anlamıyorum!ama onlar hayatları boyunca,böyle silik,sözlerinin arkasında duramayan,başkalarına saygı göstermeyi bilmeyen kimseler olarak kalacaklar.
böyle birkaçının dışında,seni seven ve okuyan çok insan olduğunu biliyorum.en iyisi sinirlenmemeye çalışmak.böyle insanlar günlük hayatta bile var,internet ortamını düşünmek istemiyorum bile..(
sevgiler
(bu arada bu vasıtayla adsız sıfatından çıkmak için bizde kayıt olduk:))

merbe dedi ki...

lalecim, kimileri üretir, kimileri de üretilenleri tüketir. ne mutlu ki sen üretenlerden birisin.. o adsızların ne olduğunu söylemeye gerek var mı?..

seni ve yazdıklarını, içtenliğini kim sevmez..? eğer bu soruya ben diye cevap veren varsa sağ üst köşedeki çarpı işaretine basıp pencereyi kapatması yeterli. ne sen kimsenin boğazına bıçak dayıyorsun, ne de senin blogunu okumak Allah'ın emri...
blog denen şey kişisel ve herkes istediğini (kanunlar doğrultusunda) yazar. sen de burada ne onların kişiliklerine ne de başka bir şeye hakaret etmiyorsun.

sakın bunlar için yazmaktan vazgeçme. sen bu blogu onlar için açmadın ki onlar beğenmedi diye kapatasın..! ama biz beğendik diye devam edebilirsin o ayrı :)

kocaman sevgilerle öpüyorum yanacıklarından...

Opal dedi ki...

Lale, yazini tekrar tekrar okudum. iki gun once (yada uc gun de olabilir) ben buna benzer bi yazi yazmistim.
ve aynen:
-"Bloğumu tamamen kapatabilirim,
Bir süre hiç yazmayabilirim,
Yazılarımı yoruma kapatabilirim,
Aman bana ne başkalarından deyip bu şekilde devam edebilirim."
yazilarini ben de yazmistim di mi?

-hatta ben bunu, "bi baskasinin linkini vererek" yapmistim di mi?

daha bugun : "ben kimim ,neden boyleyim" diye bi yazi yazdim ben di mi?

bi onceki postta cidden aglamistim di mi?
(di mi di mi diyorum da.. okumadimki kardesim bananeee de diyebilirsin.. "ben yaptim bunlari" diyim o zaman)
taciz maillerinden dolayi, isimsiz ve bolgu olmayanlarin yorumlarini okumadan siliceemi de yazdim, ayrica bloga girdiysen gormussundur ki kocaaaman yazdim bunu, blog description kismina (hic de kaldirmicam)
simdi benim bu yazilarimin ve yaptiklarimin ustune senin bole bi yazi yazman durust soyliyim: kafama kafama ta$ attin gibi geldi bana.
haa ben cidden osuruktan nem kapmis olabilirim!.. yaram vardir gocunmus olabilirim.. bana "giren ne cikan ne" ki.. ama ben sazan gibi atlamis da olabilirim.
dun 3 duble sek viski icip sarhos oldum arkasindan sarhos bi halde denize atladim ve cok az uyudum.. bu yuzden bugun "algilama kapasitem normalde calisanin altinda calisiyo" da olabilir..
kisacasi: bu yazinda uyuz oldugun umarim ben degilimdir.
ha eger oyleyse de hic cevap falan verme, sil gitsin yorumu s..ttir et.

uyuz cadı dedi ki...

Sibel, sağol. buralardayım gitmiyorum sadece içimi dökmek istedim...

seda evet kimse okumak zorunda değil. ama tutupta bana hayat dersi vermeye kalkmaları hoş değil. bu arada yeliz gerçekten o kadar çok insana ilham oluyo ki, bunlara ben de dahilim. ne güzel ne mutlu O'na aynı çizgide devam ediyo.

merve, aslında buraya da uydu bak. bloğuma gelen misafir istediği tarzda yazıyla karşılaşamayabilir. be bulduysa onu okusun :P

arsız böcük, teşekkür ederim :) gitmem merak etme, kendi irademle sıkılıp bıkana kadar buralardayım..

sema, çok sağol. Ama prima rima'nın yazdığı yorum senin tamamen dışında. neden biliyo musun? tabi ki blog yazacak kadar vaktin olmayabilir, bizi üzen kişiler isimlerini yazacak kadar cesareti olmayanlar. internette kimliklerini gizleyerek başkalarına laf ediyolar, moral bozmaya çalışıyolar. Ebru'nun kastettiği tamamen başka kimseler, O'nun o kadar tatlı ve kocaman bi kalbi var ki asla kimseyi kırmak istemez ben kefilim.. sen de üzülme olur mu?

uyuz cadı dedi ki...

sevgi tuncer, teşekkür ederim.. yazıyorum buralardayım :)

deniiiiz :) kayıt mı oldun sen? vallahi adsızlara kapatırken ilk aklıma gelen sen oldun, dedim kız nasıl yorum yazacak bana. çok sevindim şimdi :) yazdıkların her zamanki gibi çok güzel ve beni motive eden şeyler. çok teşekkür ederim kardeşine de sana da..

Merbiş sağol canım.. yazıcam aynen dediğin gibi. ama bazen bazı şeyler o kadar üst üste geliyo ki insan patlamadan edemiyo. neyse bak ne kadar sevenim olduğunu gördüm bir kez daha çok mutlu oldum :)

uyuz cadı dedi ki...

opalll :)) sen delisin kız :)
şöyle söyleyeyim pazartesi ve salı blogları okuyamadım hiç vaktim olmadı ne yazık ki.. bugün de eve az önce geldim yine bakamadım kimseye. birazdan bakıcam yazılarına, o zaman ne dediğini daha çok anlicam büyük ihtimalle, ama seninle hiç bir alakası yok peşin peşin söyleyeyim.
muck

Opal dedi ki...

oh sevindim o zaman. walla bu kadar ortusebilir cunku basimiza gelenler.
o zaman oneriyim sana: benim yaptiim gibi yap, si..ttir et. isimsiz yorumlari ya da isim olsa bile blogu olayanlarin yorumlarini okumadan sil,.. ben unu yazdiimdan beri hiiic taciz yorumu gelmiyo bana. cok ise yaradi.

uyuz cadı dedi ki...

evet canım ben de öyle yapıcam. isimsizlerin yorumuna kapattım zaten bloğu, sen de sıkma canını.

uyuz cadı dedi ki...

uzay, bal'ı bi görsen ne cilveler yapıyo bana :) yeme de yanında yat mırrr

Alışveriş Cini dedi ki...

Lale çok yerinde tespitler ve yorumlarda bulunmuşsun. Bu konuda benim de arada dertlerim oluyor ama eğlenmeye çalışıyorum. Gerçekten sinirimi bozuyorsa da onaylamımyorum yorumu olup bitiyor :)

uyuz cadı dedi ki...

evet sana da yakın zamanda olmuştu bu tarz birşey değil mi? yettim gayrı deyip sinirlenmiştim :)
herkese geliyo anladığım kadarıyla cık cık cık diyorum.

a. gizem dedi ki...

ne demiştim seni ilk okudugum zamanlar bu blog bagımlılık yapıyor! o yuzden takip edeni begeneni çoook!! ama Türk insanı işte.. ya bi üçkagıda calısır akıl ya da kıskanclıga... nedendir bu? bu tarz isler neden aklımıza gelir bilemem... ama çok fena...adsızlara kapamak çok iyi olmuşşş! optum kocaman

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim bağımlılık yapıyo mu bilmiyorum ama bazılarında sinir yaptığı kesin..
kapadık adsızlara rahat ettik, sen de yap bulaşmasınlar.
mucks

Mermaid dedi ki...

ya ben disarida kaldim adsiz olunca.Disarda birakmayin beni imdaaaat.Adsiz degilimmmm adim elif benim.Hani daha oncede yazmistim sana aklimda birseyler var demistim.Lale mumkun oldugunca takip etmeye calisiyorum seni.Bir blog acma hayalleri kuruyorum ama cok problemli bir donemdeyim ve hic vakit bulamiyorum hicbirseye.3 ay sonra issiz kalinca bol bol vaktim olacak herhalde.

Pamuk Prens'in annesi dedi ki...

Bence beğenilen, sevilen ve izlenen bir blog olmanla alakalı. Baktı ki bir sürü insan izliyor, yorum yapıyor, destekliyor, "ben de köstek olayım, sivrileyim şu ortamda" diye düşünmüş herhalde. Şu Cem Yılmaz'ın gösterilerine gidip "ben gülmiicem arkadaşşş" demek gibi bu sanırım.
Ben seni okumaktan büyük keyif alıyorum. Lütfen böylelerine kafayı takıp, bizi uyuz olduklarından ve sevdiklerinden mahrum etme...

Haydins dedi ki...

Kalp kalbe karsıymıs canım :)
Bırde hala yazıyo ya mavı2407 kısısı..Okuma, ılgılenme begenmıyorsan..
Insanlar neden sevmedıklerı seylerı okuyarak kendılerıne ezıyet ederler anlayamadım..
Selvı boylumun selamı var :)

Lale & Hale dedi ki...

hayıııır!!!!!sakın kapatma ben daha yeni buldum blogunu ve hergün acaba bugün neye uyuz oldu bizimki diye merakla bakıyorum :)
kendini bi halt zanneden yapmacık sorunsuz prenses havalarındaki bloggerlardan bana da fenalık geldi artık ve okumuyorum da eklemiyorum da hiçbirini.sen cadı değil misin yahu ne pabuç bırakıyosun hemen?boşveeeer...

uyuz cadı dedi ki...

Elif evet hatırlıyorum seni. Adsızlardan kastettiğimiz sen ya da senin gibiler değil ki dışarda kaldım deme :) isim yazma cesaretini gösteremeden laf atanlar, hemen her bloğa gelip ego tatmini yaşayanlar. sen değilsin yani ok?

pamuk prensesin annesi, sağol.. sevmeyebilirler de ama ben üsluba takılıyorum. burada sadece eğlenmek için yazıyorum, anlayana tabi.. yine aynen yazıcam tabi ki kimseye pabuç bırakmam ;)

Serpil'cim beni düzeltmeye doğru yola çekmeye çalışıyo ondan yazıyo heralde. Selvi boylumu da öperim gözlerinden :)

lale&hale, ay bayılıyorum sizin isimlerinize :) kendime çok yakın hisseiyorum neden acaba? :) yok yazıyorum ben yine gitmem bi yerlere.. sağol..

alis dedi ki...

Onlar da sana uyuz olmuş, boşver gitsin. Rumi'nin blog'unu (www.fashiontoast.com) okuyor musun? Ben ilk başladığı zamanlardan beri okuyorum, zamanında ona da ne iğrenç yorumlar gelirdi, kıza koca kafalı anlamında "lollipop head", japon asıllı diye "thai whore"(tayland or.spusu) bile diyorlardı. Kız güldü geçti, hatta eğlendi, şimdi Paris moda haftasına davet ediliyor, kendi parçalarını tasarlıyor, bir de modellik anlaşması imzaladı blogunun başarısı sayesinde..

Diyeceğim o ki senin blog'undan bir çıkarın olmadığını biliyoruz, ama olsaydı da gocunmana gerek olmazdı. Çünkü sana da 1 tane uyuz olan varsa 10 tane de seven var. Dünyada çok, çok tuhaf, mantığı adeta ters çalışan öyle garip insanlar var ki.. Boşver, onlar da beğenmeyiversin. Biz de onları beğenmiyoruz :)

uyuz cadı dedi ki...

Alis yoo bilmiyorum o bloğu şimdi bakayım..
Teşekkür ederim desteğin için :)

Hayalbemol dedi ki...

Sözlerin isyankar olsa da, bir su gibi akıyor. Adsız karalamalar, çekilmeyen tutkular, her zaman var olacaktır. Bazen gerçekten bu tip şeyler geriyor insanı.
Msn dünyasına dönen blog yazılarında çok az anlamlı şeyler buluyorum. bu nedenle sanal serginizi kapatmanız, izleyiciler için gerçekten üzücü olur düşüncesindeyim. Kelimelerinizin devamı dileğiyle.

uyuz cadı dedi ki...

teşekkür ederim.. kimseyi üzmek istemem bloğumu ben de çok seviyorum. o yüzden devam :)

Zeynep Çelik dedi ki...

Bayıldım doğrusu yazılarınıza. Özgün, yaratıcı ve okuması keyifli. Ohh be blog dünyası sadece yemek pişirmek, tarif değişmek üzerine değilmiş. İzninizle blogunu bundan sonra sıkca okuyacağım.

uyuz cadı dedi ki...

zeynep tabi ki okuyabilirsin, çok mutlu olurum.
sevgiler..

Acemi Şef dedi ki...

Blogger isminin ilginçliğini görünce meripointte, geldim buraya. Bir baktım haydaaa dedim noluyoruz. Zaman zaman hepimiz yaşıyoruz bunları. Kimi zaman olmadık yazılar alıyoruz. Kimisi tarif deniyor, olur ya tutar tutmaz, elbette tutmadığı da olabilir, veriyorlar veriştiriyorlar.
Kimine bakıyorum masal gibi görünüyor yaşadıkları, bir süre sonra onlar da taşlanıyor yok yere. Çünkü mutluluklarını paylaşıyorlar, mutsuzlara batıyor herkese.
Kendi adıma blog dünyasına bir çok yeni tarif kazandırdım. Kimi yaptığım ilginç kurabiyelerden satış yapıp para kazananlar oldu. Bir tek teşekkürü bırak nereden aldıklarını bile yayınlama lütfünde bulunmadılar. Kimileri yaptıklarımdan birebir kopyalar yapıp bir de ben tasarladım diye caka sattılar. Ben de bırakmıştım blogumu. Ama baktım kurunun yanında yaş da yanıyor. Çocuğuna bende görüp yaptığı bir kurabiyeyle süpriz yapma şanslarını neden ellerinden alayım? Hem para bile kazanmıyorum ben yaptıklarımdan, satmıyorum. İki çift güzel sözün hayatımda açtırdığı güllerin hastasıyım ben.
Bak sayende ben de içimi döktüm, senin gibi açık açık yazma cesaretim hiç olmamıştı.
Herkes dilediğini düşünmekte ve dile getirmekte özgürdür. Seni mutlu edeni yapmaya devam et gerisine kulak tıka gitsin.

uyuz cadı dedi ki...

acemi şef, ooo neler gelmiş başına nelerr.. çok ayıp yapılanlar, insanın bazen bırakası geliyo gerçekten. geri dönmekle süper yapmışsın, hmmm demek o kadar harika tariflerin varr.
hemen sitene zıplıyorum :)
sevgiler.