14 Nis 2009

Ödeyemezseniz Ben Kefilim

''Ben Ebru Şallı, sizlere bilmem ne bankasının kredisini tavsiye ediyorum!''

O ne be?! Şaka mı?
Bunu dinleyen biri de sanır ki Ebru Şallı bir ekonomi profesörü! Ne alakası var?

Şahsen ben o reklamın metin yazarı olsaydım şöyle değiştirirdim; ''Ben Ebru Şallı, sizlere önce manken olarak takılmayı sonrasında Türkiye'nin en zenginlerinden biriyle evlenip burnunuza estetik, kaşınıza kaş ektirmeyi tavsiye ediyorum. Bütün bunlar bitip bir de çocuk doğurunca canınız isterse hobi şeklinde birkaç tv programı yapabilir ardından kendinizi pilatese adayabilirsiniz.. Hımmm inci tozu maskemizi de ihmal etmeyelim hihihi.''

Fonda da lüküs hayat lüküs hayat bak keyfine yan gel de yat şarkısı olsun!

24 yorum:

n@zo dedi ki...

:))))))) Böyle bir reklam mı var ?? Hangi banka çok merak ettim. Bir de eşek kadar para vermişlerdir bu kadına. Sağol Lale, güldürdün beni :p

uyuz cadı dedi ki...

nazo'cum bankanın ismi aklımda değil de bir dahakine dinler sana yazarım, hatta internetten buluruz belki izler daha da çok gülersin..
ebru şallı sağolsun! :))

Merve dedi ki...

Allahım Allahım cidden nedir bu? hangi akla hizmet yapmışlar bunu? Ebru Şallı kim Allah aşkına???

pommeler dedi ki...

bi el atmadığı banka işi kalmıştı o kadının alla alla

guguk kuşu dedi ki...

diline sağlık canım, sinir şeyler, para nasıl kazanılır haberleri bile yok. millete inat olsun diyemi çıkarmışlar bunu, ahh ulan ahh bi başbakan oliimmmmm..

uyuz cadı dedi ki...

Mervecan ebru şallı Türkiye'mizi kriz batağından çıkaracak yegane kişiliktir :)

Pommeler, aynen ya. ne alaka yani di mi?

Guguk kuşu, oyum sana :))

Opal dedi ki...

oyy iyi guldum buna ben. (aslinda aglancak halimize guluyos farkindaysan!)

günbegün dedi ki...

lalecim,yine aynı şeye takılmışız :):):)güldürdün beni yine :) sağol...
ben ilk gördüğümde reklamı dumur olmuştum,ne alakadır Ebru Şallı canım???adam mı kıttı memlekette?
ayyh yazarken bile sinirlendim!almam ben kredi-mredi,zaten karşıyım,bi de ebru şallı olunca tamamen karşıyım :)

uyuz cadı dedi ki...

opal, fena farkındayım ama ne yapalım elimizden birşey gelmez bari gülelim..

günbegün, di mi yav? önce dinlerken amaan seslendirmeye de mi soyundu bu dedim anaaa tutup ben ebru şallı demez mi? nasıl güldüm ya? napalım yani, sen ebru şallıysan ben de uyuzcadıyım :)

yass dedi ki...

cok komık dı mı.. ebru sallı olarak ne bılıyım lıght bı urunu oner..spor malzemesı oner bılmem ne hıc olmadı kivi öner! banka kredısı ne alaka..

moda tasarım stil dedi ki...

hehehe:) yorumun süper :) aynen katılıyorum ;)

merbe dedi ki...

o gidip pilates toplarının üzerinde selülitsiz bacaklarını gözümüze gözümüze sokarak zıttırı pıttırı yağıyla yapılan maske tarifini verse ya bize...
ay reklamı izlemedim ama hemen bulup izlicem şimdi :)

Lale & Hale dedi ki...

zaten gıcığım kendisine, bi de bu reklamı izleyeyim de gıcıklığım tavan yapsın:) süper kadın, hangi işe el atsa en iyisini yapar, on parmağında on marifet, mistır masıl mübarek..hayır anlamıyorum bu nasıl bi özgüvendir böyle yaa?kadın hamile kaldı çıktı televizyonlara hamilelik konusunda ahkam kesmeye başladı, çocuğu doğurdu birden uzman anne oluverdi.Zannedersin ki on tane çocuk doğurmuş..Sağlıklı beslenmeyle ilgili kitap yazmalar falan..Çok sağolsun valla, biz de kara kara düşünüyoduk çocuğumuza ne yedirsek acaba, bi üstat çıksa da bi kitap yazsa biz akılsızlara bi yol gösterse diye tövbe tövbee :)))pilates uzmanı olduydu aha şimdi de ekonomist olmuş, dur bakalım daha neler görücez :))

uyuz cadı dedi ki...

yass ahahah kivi olabilir bak, hatta ondan bir arındırıcı maske, bir enerji içeceği bir de selülit kremi yapar şimdi :)

mts :))

merbe, izle izle bak. yanlız bacaklarına hiç bakmamışım ben selülit yok mu? yoktur tabi, o kadar paran olacak selülit ne gezerrrr?

lale&hale, ay adınızı okuyunca bile gülümsüyorum blog camiasının en sevimli ikilisi ilan ediyorum sizi :))
yazdıklarınıza katılıyorum( hanginiz yazdı hale mi lale mi?:P) her konunun uzmanı hanımefendi, şimdi de krize derman olacak :))

minikmimik dedi ki...

gözleminizi ve yorumlarınıza katılıyorum ..:)bende izleyemeyenlerdenim :)

uyuz cadı dedi ki...

minikminik, izlersin daha yeni bi reklam. seslendirme için kesin bi sürü para vermişlerdir daha çok kafamıza kakarlar :)

Absinthe dedi ki...

Fakat cozumun super!! :) Seni bizim pazarlama bolumune aliyoruz laleciiim bilmiyorum cazip bir teklif mi acep?? Diger detaylari seve seve konusuruz :)

uyuz cadı dedi ki...

absi olur tabi hemen konuşup anlaşalım bence :)

Müge dedi ki...

Ya ne biçim insanlar bunlar? Bir şeye de "yapamam, komik duruma düşerim, benim bu işlerle alakam yok, anlamam" deyin be kardeşim! Herşeye atlıyorlar para veren olduktan sonra. Hayatında kredi mi almış yaa?
Banka, olayın alakasızlığı ile farkındalık yaratmak için yapmış olabilir bir ihtimal ama bu da aslında düpedüz hakaret olur kadına ve bunu görmesi gerekir. Ha, ona rağmen para tatlı geldiyse bilemem.

uyuz cadı dedi ki...

müge bir de zaten zengin değil mi bu kadın? ne yapacak çocuğuna süt parası mı yaptı sanki :P ilginç işte bize de malzeme çıkıyo.

SedA dedi ki...

yapıştırmışsın lafı lale:)

uyuz cadı dedi ki...

seda aynı tas aynı hamam devam ben anca cak cak konuşurum :)

desperately-in-love dedi ki...

şu ülkede hülya avşar da zamanında ekonomi hakkında seminer vermişti. :)) geçenlerde de petek dinçöz krizden kurtulma yollarını anlatıyordu. hepsi birer ekonomist mübarek. adam smith'in kemikleri sızlayacak.

uyuz cadı dedi ki...

aa ben kaçırmışım onları görseydim yazardım yine :)
ama haklılar da bi yerde en çok para onlarda var nasıl daha karlı işler yapılır ben mi bilicem yani di mi?