29 Nis 2009

Tık Tık, Kim O? Benim Ben Yabancı Değil Sağ Gözün

Ayın 15'inden beri (dişçi randevum vardı çok net hatırlıyorum) hiç durmadan seyiren sağ gözüme sormak istiyorum, derdin ne?

Yemedim yedirdim giymedim giydirdim bana ettiğin bu eziyet neden? Far dedin renk renk aldım, kirpiğim yok dedin en güzel rimelleri buldum, sürme daha çok yakışır dedin onu da esirgemedim, kremlerin desen çeşit çeşit, altına kapatıcısı üstüne kırışıklık olmasın diye sürdüklerim, değişik renk ve çeşitlerde gözlüklerin daha neler neler...

Zırlamalarımdan mı bıktın? Evet geçtiğimiz iki haftada seni yaşlara bolca boğmuş olabilirim, ama bir o kadar da gezdirip tozdurmadım mı? Hergün biryerdeydin be gözcüm, değişik şeyler gördün azıcıkta kanaat etmeyi bilsen.
Bak yanında duran kardeşin de seninle aynı şartlara sahip, ama elindekiyle yetinmesini biliyor hiç sesi çıkıyor mu? Sen, peki sen? Tık tıkta tık tık...
Hala daha derdin nedir ey gözüm?

Sürekli kapağının olmamasından ve capon görüntünden şikayet ediyorum buna mı alındın? 27 sene durdun durdun da şimdi mi küseceğin tuttu?

Tamam söz bak bundan sonra gördüğün ve istediğin her türlü makyaj malzemesini alacağız, yarın gidip o istediğin rimelden de bakarız sanki kirpiğin varmış gibi durur, hadi be anacım tıklatmayı bırakta uyuyayım bak saat kaç oldu?!

30 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

gözünün üstüne parmağını koy:) ne diyim bu saatte aklıma anca bu geldi

uyuz cadı dedi ki...

guguk kuşu sağol canım :9 bu iki haftada gözümün üstüne öbür gözümü bile koymayı denenedim sana öyle diyim. bellediğini belledi bu göz benim gibi inatçı

guguk kuşu dedi ki...

hımmmm, öyleyse, kas gevşetici bişeyler iç.

uyuz cadı dedi ki...

ama sıkışan tek bir kas için bütün vücudumdaki kaslara gevşetici vermem uygun mu sence :P
ay ben saçmaladım yahu uyku da bastı, şimdi uyuyayım sabaha Allah büyüktür. olmadı gidip aldırıcam, kızım sana söylüyorum gelinim sen anla. Belki duyar da aklını başına devşirir :)
gece gece derdime derman olmaya çalıştın sen de çok sağol :)

n@zo dedi ki...

Laliş sağ gözün sodyum eksikliği hissediyor olabilir. Tuz basamayacağına göre, bir doktora git istersen. Psikolojik de olabilir.

İmza:
Gerçek Nazo :p

seda dedi ki...

benim sağ gözüm de şikayetçi. başlığı görünce şaşırdım bir an:)

ben de peeling soktum gözüme, ölmek üzereyim! saatlerdir çapaklanıyor ve şişti. çok sinirliyiiimmm!!!

lori dedi ki...

:)))) oy yarildim Lalis! esya ve kiyafetler bitti, organlarimizla konusuyoz. ehuuhh. ay allah da seni guldure emi! gel kiz bi opem icimden geldi falla..
mucuuuukkk!

moda tasarım stil dedi ki...

bu haftaya kadar benimde sağ gözüm ara ara seyiriyordu.önceden hiç başıma gelmediği için korkmuştum..şimdi geçti allahtan..
nedenini geç saatlere kadar karanlık odada pc'nin beyaz ekrana bakıyor olmama bağladım.. ama esas nedeni tam bilmiyorum

ferulago dedi ki...

Şimdiye kadar çoktan uyumuşsundur gerçi, bir daha olursa hiç ilgilenme, sen de ona küs, o senin peşinden koşsun :)

a. gizem dedi ki...

şeker ye şeker... kan şekerin düşmüşşşş; o yuzden o yuzden :))

uyuz cadı dedi ki...

Gerçek Nazo'cum :)) Sol gözüm niye hissetmiyo acaba? Kanaatkar olmak başka bişey işte :) Gidicem valla şeker, bugün de bekliyorum yarın geçmezse gidicem ne bu ayol aaa?

Seda biz kadın milleti ne komiğiz yahu, hiçbir erkeğin başına gelmeyecek bir olay bu göze peeling kaçırmak :) geçmiş olsun sana da bol suyla yıkarsan geçer.

Lori haha cidden bak yine sen söyleyince farkettim :) Hadi öp muckk

mts, valla ben de bilgisayar başında çok kaldığım için mi diye düşündüm ama bu aralar azaltmıştım da.. aa bi dakika ya acaba interneti azalttım diye tepki mi veriyo bana? :)

ferulago, işte budur! hiç umursamiyim onu burnu sürtsün di mi? :)

Gizo, solun kan şekeri niye düşmemiş acaba? :) Ama dediğin doğru olabilir bu ara beslenmeme hiç dikkat etmiyorum.

Merve dedi ki...

:))))))))))))

haha gözüylede konuştu ya! Artık ne diyim sana ben! :)))))))

Tek çözüm gördüm ben bu vakaya;

Kavanoz Nutella :))

** Laliş ciddi değildir ama bir doktora git istersen devam ediyorsa, için rahatlasın..
bence psikolojik de olabilir..o olaya stres oldun, üzüldün ya ondan şeker..

uyuz cadı dedi ki...

merve konuştum valla delirtti beni ama napiyim :)
bugün de bekliyorum geçmezse yarın doktora gidicem artık mecbur..

seda dedi ki...

hadi normal peeling kullansam iyi, o zaman gözüme sokma riskim daha düşük. ama bu dermalogica'nın toz şeklinde olan günlük hafif peelinglerinden. o yüzden çok acıdı gözüm. bugun daha iyiyim, bir de taşınıyorum bugün, en gözüme ihtiyaç duyucağım gün!

şunu sonra koyalım bunu kamyona en son yükleyelim bunu bantlayalım kolileri taşıyalım derken ölüyordum:) ama bitti şükürr!

bir damla deniz dedi ki...

ben sürekli göz seyirmesi ile yaşıyorum ...gözlerimi dünya gözde lazerle çizdirirken doktoruma sormuştum.stresten dedi .aptalca ama sag gözüm atınca seviniyorum sol atınca üzülüyorum :))

uyuz cadı dedi ki...

seda ayy ne fenaymış, ben bildik peelinglerden sandım.. geçmiş olsun tekrar, yeni evinizde hayırlı olsun mutlu günler yaşayın içinde inşallah :)

bir damla deniz stresten miymiş yahu? stresim var da hani her insanın olduğu kadar niye geçmiyo anlamadım. yanlız bugün biraz daha azaldı. senin durumun çok komikmiş niye diğerine üzülüyosun :))

gazel vakti dedi ki...

Banada oldu bişeye çoküzülce yada kafayı takınca oluyor özetle sinirsel. Bu sakinleştirici almayı dene başka yapabilecek bişey yok. Ekşi sözlükte sordum bende gazete kağıdını ıslat gözüne yapıştır demiş bi kaç kişi düşün bunu bile denedim. Tam geçti diyorsun yine tık tık tık. Az sabret geçer.

uyuz cadı dedi ki...

gazel vakti uyurken bile tıklıyo galiba :) gerçi azaldı bi iki gün öncesine göre daha iyiyim bugün hiç olmadı mesela..
geçsin diye kendimi alışverişe vurdum bana mısın demiyo :)

Prima Rima dedi ki...

bak bak canı makyaj malzemesı almak ıstıyor ama olayı gözunun ustune atıyor, hadi ordan :):)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum skalada renk kalmadı yahu, daha ne alabilirim acaba :)) rimele hayır demeyiz ama..

Anne ve kızları dedi ki...

Ya bazen bende de oluyor ama sonra geçiyor,bu yüzden ben de üzerinde durmadım hiç.Ama şimdi yazını okuyunca aklıma geldi,gerçekten nedeni nedir ki?Gittin mi doktora?

uyuz cadı dedi ki...

anne ve kızları gitmedim çünkü azaldı. yazıyı görünce aklını başına topladı galiba :)

seda dedi ki...

cadı, çok teşekkür ederim:) çok heyecanlıyım!

PINK PRINCESS dedi ki...

Bunu kısa zaman önce annem yaşadı,onu birkaç gün durmaksızın sürmüş,doktora gitti,göz pınarları kurumuş maalesef.Doktora gitmekte fayda var azalsa hatta geçse bile.Tabii rimelde istiyor olabilir o ayrı:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

benim de dişçiye gittiğim günden beri gözüm seyiriyor. hayretler içindeyim, sende de okuyunca şaşırdım :)

uyuz cadı dedi ki...

seda ayy heyecanlanmaz mı insan? hele de istiyosan taşınmayı süper bi durum. yerleşmek zor ama yeni evin huzuru, tadı hiç bişeyde yok.. kolay gelsin sana :)

pink princess aaa öyle bişey mi varmış? çok azaldı gerçi, öksürüğüm için gidicem hazır hastaneye adım atmışken göz doktoruna da giderim artık. sağol..

marjo on makeup frenzy ahahha sen de mi brütüsss?? :))

seda dedi ki...

hem taşın hem evlen hem şehir değiştir.. şaka gibi. çok içime sinen değişimler. ne ilginç bir insanım:) teşekkür ederim güzel dileklerin için, herkese sevgiler

Nihan dedi ki...

Bir sıkıntı ancak bu kadar içten ve eğlenceli bir şekilde anlatılabilir; inşallah sorun neyse en kısa zamanda geçer.. :)

Sunthing dedi ki...

Merhaba, bu sürekli seğirme hadisesini ben de yaşadım yakın zamanda. Sürekli bilgisayar başında olmama yordum ama magnezyum eksikliğindendir dediler. Suda eriyen magnezyum tabletlerinden aldım,arada içiyorum, bi de bikaç tane ceviz yiyorum her gün, ehh bi daha olmadı harbiden, işe yaramış olabilir yani ;)

uyuz cadı dedi ki...

seda, süper işte ne güzel :)

nihan, sağol.. keşke olmasaydı da anlatmsaydım :)

sunthing, haklı olabilirsin tabi. bende bu hafta gidicem doktora bakalım ne dicek. belki de aynı şeylerden bahseder..