21 May 2009

Dikiş-i Memnu(niyetsiz)

Dikkat ettim de makinemi aldığımdan beri sadece perşembe akşamları dikiş dikiyorum. Bir ayı geçti galiba, hep mi aynı güne ve saate denk gelir?
Saat 8 gibi başlıyorum 9 buçuğa doğru 'ne kadar beceriksizim' diye söylenip masadan kalkıyorum.

O arada da Aşk-ı Memnu açık oluyor, kumaşlar ve iplerle cebelleşirken bir yandan da 'ulen elalemin karıları ne lüks içinde yaşıyor bir de yetmezmiş gibi çevirmedikleri dolap yemedikleri halt yok sen de burada iki kumaşı üst üste koyama e mi!' diye kendime kızıyorum.

Salak kafam!

3 yorum:

minikmimik dedi ki...

yaparsın sen... en güzel dikişleride yaparsın ...

Derin dedi ki...

Biliyorum üzüleceksin amacım seni üzmek değil ama ne olur bunu duyur! Duyur ki bunları engelleyebilecek birşeyler yapabilelim... İzleyenin, okuyanın fazla. Belki birşeyler yapabiliriz!

http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/kose-yazarlari/meral-olcay/vahsetin-boyutlari/

uyuz cadı dedi ki...

minik, sağol canım. umarım...

derin... ne desem? dediklerim ne işe yarar ki?.. inan alt üst oldum okuduklarıma inanamıyorum... kısa zamanda birşeyler yazıcam...