29 May 2009

Güzeeeeeeeel Nıhahahhaaha

Az evvel kendi halimde ve düşünceler içerisinde yürürken kulağımın tam da dibinde, evet evet nefesi hissedip tüylerim diken diken olacak derece dibimde bir ses 'saçlarınız çok güzel' dedi.

Olduğum yerde zıplayıp iki de takla attıktan sonra arkamı bir döndüm, kadının teki dik dik bana bakıyor.
'Efendim?' diyebildim.
'Saçlar diyorum saçlar, çok güzel olmuş modeli'.
Adımlarımı hızlandırarak 'haaa teşş tee te te teşekkür ederim' dedim yürüyorum..
'Deminden beri bakıyorum vallahi harika'
'Haaaaaaa, neyse teşekkür' dedim daha da hızlandım. Çokta koşamıyorum çünkü o kadar çok pilates yapmışım ki bacaklarım ağarıyor.

Bu hatun benimle teeee gireceğim dükkana kadar birlikte yürüdü, bir yandan da hala 'güzeeel' diyordu...

Allah'ım sen bana sabır ihsan eyle! Beni mi buluyor bu psikopatlar!

Emir sana sesleniyorum, o şarkıcı şöyle bu şarkıcı bunu yaptı diye dedikodu yaparken kendini kaptırdın kestin de kestin. Bir daha saçımı bu kadar güzel yapma olur mu?

15 yorum:

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Elalemin psikopatları gördüyse biz de görelim, olmaz mı?

uyuz cadı dedi ki...

bulunur hint kumaşı, adı üstünde psikopat işte. normal bi saç yani tamam emir süper kesiyo ama bu kadar abartılı bi olay yok. eninde sonunda iki tel saç :)

Prima Rima dedi ki...

Kimmiş bu Emir yahu nerelerde bulunur?

uyuz cadı dedi ki...

canım emir çok önemli bi şahsiyettir :) paris'te saç tasarımı eğitimi almış yıllarca mos'ta çalışmıştır. dahasını gidersen anlatır zaten :))
moda da çalışıyo şimdi.

merbe dedi ki...

e ama olmadı şimdi lale.. madem çok beğenilmiş biz de görmek isteriz :))

uyuz cadı dedi ki...

Merbiş Rihanna'nın azıcık kısası diyelim. normalde daha değişik bi modeli var saçlarımın ama Emir bey'e öyle esmiş bu defa :)

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Tamam madem saçlarını göremiyoruz o zaman Emir'in açık adresini alalım. Malum bizde de kesilecek saç var. Belki bizim de arkamızdan birileri -güzeeeeeeeeeeeel nihahahhaahaaa diye bağırır:)))

uyuz cadı dedi ki...

bak o olur :)) Moda'ya gidiyoruz, ali usta'nın yanından değil soldan devam eden yola giriyoruz. starbucks var, hemen yanında obe güzellik salonu. kapıdan girer girmez 'Emir bey harika saç kesiyomuş kendisi nerede?' deyip emin ellere teslim oluyoruz :)

magicalphoenix dedi ki...

Bak kefil misin Emir'e, kuaför bulamama, bulunca para yetiştirememe sendromundan en son geçen yıl Temmuz'da kuaföre gitmiştim! Galiba normalde ürkeklikten anca pahalı berberlere gidip kriz dolayısıyla gidemeyen insanlarda görülüyor bu sendrom :)
İtiraf ediyorum benim de gözlerim sokaklarda hep saçı iyi kesilmiş kadın arıyor, o psikopat ben de olabilirdim :)

alis dedi ki...

Bu arada magicalphoenix = alis :/

uyuz cadı dedi ki...

sevgili bilmem kaç ismi olan arkadaşım Alis :) gözüm kapalı kefilim, ne istediğini anlatırsın ya da fikirlerini sorarsın kesin çok seveceğin bir saçla oradan ayrılacaksın. lale demişti dersin :))
ayrıca fiyatları da uygun, öyle başka yerler gibi uçmuyo.

seda dedi ki...

heyooo yeni bir kuaför buldum pek mesudumm. resmini görsem daha mesut olacağım:)

uyuz cadı dedi ki...

seda sen git, benim namım oralarda :P

Absinthe dedi ki...

Euhahaha ucuz kurtulmuşun yahu!
Emiiiiir bekle anacım Lale'nin okuyucuları klan halinde geliyor sana!! =))

uyuz cadı dedi ki...

absi ahaha bana indirim yapsın bari :p