22 May 2009

Hayvanları çok seviyorum, ama onlarla ilgili çoğu haberi okuyamıyorum izleyemiyorum. Çocukluğumdan beri ailem hep kanal değiştirdi, gazeteden o kısmı yırttı attı, biri anlatırken araya konular sokulup geçiştirildi. Şimdi eşim de aynılarını yapıyor.

Duymak istemiyorum, görmek, okumak, bunların varlığına şahit olmak istemiyorum. Görmezden gelmek değil bu, belki yaşamam için bir neden... Düşünerek, varlığını bilerek, çektiği acıların binde birini 'belki' hissederek nefes almam mümkün değil çünkü...

Dediğim gibi okuyamıyorum, bloğumda da bu tarz kötü görüntülere yer veremiyorum... Ama boynumun borcu, bir kişiye bile ulaşsam büyük bir kar.

Okurken başı dönmeyecekler, okurken gözyaşlarına boğulmayacaklar, okurken midesine bıçak saplanmayacaklar bakabilir.

Yapamayacaklardan ise tek istediğim hayvan sevmeleri, yapamıyorlarsa bari zarar vermesinler... Lütfen ZARAR VERMESİNLER!

7 yorum:

minikmimik dedi ki...

bende okudum ..çok kötü hayvansever olarak,köpek sahibi olarak içim titriyor bizimkine bişey olcek diye,onlar insandan daha dost bee,

guguk kuşu dedi ki...

uff ben de senin gibiyim laliş bakamam, lütfen insanım diye geçinenler, onlara iyi davranın, en azından kötülük yapmayın.

Merve dedi ki...

bende dayanamıyorum..gidip yardımda edemiyorum..okusam biliyorum aklımdan hiç çıkmayacak..kan varsa zaten dayanamam düşer bayılırım..bana göre değil..o kadar içten hissediyorum ki acıları..bak okumadan uzuldum şimdi ben!

betsy dedi ki...

inanamıyorum yaaa bunları yapanlara ne diyecegiz insan mı?
bu haberleri okuyunca, duyunca yapanlara tanık olunca kendimi okadar caresiz hissediyorum ki..
sadece tek birsey diyebiliyorum :
"daha beteri ya size gelirse? korkun!"

uyuz cadı dedi ki...

minik, çok çok kötü.. tabi ki insandan daha dostlar, bu sevgiyi tatmayan bilemez di mi?

guguk kuşu, bakma canım öyleyse.. işte en azından dokunmasınlar masumlara off..

mervecan okuma canım sen de... görüntüler fenaydı ama asıl yapılanları okuyunca insanlığımdan utandım ben...

betsy, nasıl insan diyelim? aynen senin gibi hissediyorum elim kolum bağlı.. daha beteri umarım ki gelsin başlarına çok çok daha beteri!

lori dedi ki...

ben bakmadim linke uyuz cadi.. cunku bakarsam eger, aglama krizine girerim ve aklima her geldiginde aglarim, gercekten de fenalasabilirim.
insanlarin olumu falan beni hic etkilemiyo, hayatta tek zayif olduum nokta (cok ciddi soyluyorum enn zayif noktam) zulme ugramis hayvanciklardir. o zaman dag gibi guclu olan ben, yikiliveriorum iste.
esim de huyumu bilio.. bi haber flan ciksa kapatir kii bu haberler nedense hep turk tv'leri acikken cikiyo(!) lanet olsun..

uyuz cadı dedi ki...

lori izleme canım hiç bakma. ben de bakamam, ama bunu yorumla bi okuyucum yazmış bana. yaz yaz ki sesimiz duyulsun diye, hemen okudum yazmak boynumun borcu... dediğin gibi ben de hayvanlara daha çok üzülüyorum çünkü kendilerini savunma şansları yok, dertlerini anlatamıyolar bile.. çok üzgünüm...