29 May 2009

Süt Zaralı Mı?

- Selam süt abi!
- Hiç komik değil! Süt benim!
- Bende de var.
- Sahi miiiii? O zaman çocukların beslenmesinde sen yeni yardımcımsıııın yuppi!

Diyalog Kinder'in süt dilimleri reklamından. İzlemeyenler için burada.

Şimdi süt abi'ye soruyorum, sen salak mısın? Ne çabuk ikna oldun öyle. Elin kara oğlanı gelmiş sana 'bende de var' diyor hemen atlıyorsun. Azıcık aklını kullan, ya yoksa hımm bunu hiç düşündün mü? Ya kara oğlanda süt yoksa o zaman ne halt edeceksin? Annelere bunun hesabını nasıl vereceksin ha söyle bana!

Kara oğlan süt dilimi olmasa, içerisinden süt yerine çok zararlı birşey çıksa yiyen çocuklar senin gibi mongol olsa... Düşün bakalım...
Hoş süt olsa ne olur, eğer süt bu kadar gerizekalı birşeyse zaten çocuklar onu da tüketmesin.

İnsan bir sorar soruşturur da öyle kabul eder. Hem kendi kendine niye karar verdin sen şimdi? Dünya üzerindeki tek süt sen misin? Yüksek Süt Meclisi gibi biryer yok mu ki? Git bi sor bakalım onlar da senin kadar kolay ikna olacak mı?

Ben bundan sonra süt müt tüketmem arkadaş! Güvenim yerle bir oldu!

8 yorum:

ferulago dedi ki...

Haha, reklamdaki animasyon sütle bile kavga edebilen bir kadın. Harikasın :)

uyuz cadı dedi ki...

aızıcık akıllı olsun o da :)

Adsız dedi ki...

ben bu reklamda abi kısmına da takılmıştım ayrıca.. neden abi ki???

uyuz cadı dedi ki...

bilmyorum ki.. bu reklamdaki herşey gibi o da çok saçma. sütü eskilerden beri biliyoruz daha oturaklı bir kişilik falan ondan mı acaba? diğeri gayet zıpır bir de boyu kısa falan filan..
çok saçmaladım...

maydanoz dedi ki...

Maydanoz bloguna seni koymasydı kusurlu kalırdı. Bir kusurumdan kurtuldum uyuz.
Selamlar..

sihirli eller dedi ki...

süt içmelisin .özellikle kemiklerine baktırdıkdan sonra benim gibi ağzına bir lokma süt oymayan biri olarak son 1 yıldır günde 500ml süt içene dönüşebilirsin.sadece mecburiyetten:((

uyuz cadı dedi ki...

maydonoz, çok teşekkür ederim..

sihirli eller, ilkokuldayken annem bana her sabah süt içirirdi (zorla). kokusu bile o kadara midemi bulandırıyo ki sana anlatamam. bi ara çok zorladım kendimi ama ı ıh. dediğin gibi içmek lazım tabi ama serumla falan verseler belki :)

Anne ve kızları dedi ki...

Ben de bir zamanlar bir reklama takmıştım,sloganını hatırlıyorum:"Bugün sütünü yedin mi?" idi.Sütlü bir gofret reklamıydı yanılmıyorsam.Çok sinir olmuştum,sütünü yedin mi diye bir soru olabilir mi?Süt sadece içilir.Çocuklara saçma sapan konuşmayı öğretiyor bu reklamlar!